Ik zeg niet dat het bagger is. Dat staat nergens.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:15 schreef Netsplitter het volgende:
Dus omdat Windows crashed, waarschijnlijk door een 3th party applicatie, is het bagger enzo??
Ja maar ik heb Windows nodig voor me game.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:48 schreef Luman het volgende:
[..]
Ga dan naar je mac.
En install windows gewoon op bootcamp.
Misschien met wat inzet in Wine ?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar ik heb Windows nodig voor me game.
3thquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:15 schreef Netsplitter het volgende:
Dus omdat Windows crashed, waarschijnlijk door een 3th party applicatie, is het bagger enzo??
Omg Ubuntu is echt kinderlinuxquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:22 schreef Joooo-pi het volgende:
[ afbeelding ]
PS. Overmorgen de release van de Beta van de nieuwe versie, Karmic Koala. Eind oktober de final release.
Goh waar zou het nu aan liggenquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
de CDROM neemt elke seconde aan aanloop, versnelt, vertraagt, versnelt, vertraagt, versnelt, vertraagt, versnelt, vertraagt, versnelt, vertraagt, versnelt, vertraagt, versnelt....
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:14 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Misschien met wat inzet in Wine ?
Of anders een XP draaien in Virtualbox, maar dan moet je wel geschikte hardware hebben.
Ow?quote:
Ik denk niet dat TS patience bedoelt hoorquote:Op woensdag 30 september 2009 12:31 schreef Skonk het volgende:
Draait hier al jaren goed, je kan er gewoon niet mee omgaan.
quote:
Bij >95% van de mensen draait Windows goed.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:31 schreef Skonk het volgende:
Draait hier al jaren goed, je kan er gewoon niet mee omgaan.
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:16 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Goh waar zou het nu aan liggen
Dus bij 5% nog altijd niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:46 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Bij >95% van de mensen draait Windows goed.
Ik zal je een hint geven.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus bij 5% nog altijd niet.
Bij een type auto die het bij 5% van de mensen niet doet zal het heul snel afgelopen zijn.
Gamen op je PC is achterhaald en onhandig, je PC is er voor werk, films en internet.quote:
Mijn game is er niet voor de PS3 of de xbox.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:29 schreef Agiath het volgende:
[..]
Gamen op je PC is achterhaald en onhandig, je PC is er voor werk, films en internet.
Gamen doe je op je ps3 en xbox 360
Games als EVE-Online kan je niet effectief met een console spelen. Aangezien er een hele internetcommunity omheen hangt met externe websites, voice chat, en zoveel sneltoetsen als het aantal toetsen op je toetsenbord.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:29 schreef Agiath het volgende:
[..]
Gamen op je PC is achterhaald en onhandig, je PC is er voor werk, films en internet.
Helemaal onzin.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:29 schreef Agiath het volgende:
[..]
Zet Windows op je mac via Bootcamp.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar ik heb Windows nodig voor me game.
Ik heb XP in een Virtual Box geprobeerd en dan daarin het spel spelen.... Het draaide wel, maar te traag, mijn macbook trok dat niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:59 schreef Luman het volgende:
[..]
Zet Windows op je mac via Bootcamp.
... of wil je zeggen dat je mac niet snel genoeg is voor je game?
Dat ook ja!quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:53 schreef 9611Niels het volgende:
Weet je wát kut is? Dat rollercoaster tycoon steeds zomaar afsluit! Dát is kut!
Ik heb het ook niet over Virtual Box.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb XP in een Virtual Box geprobeerd en dan daarin het spel spelen.... Het draaide wel, maar te traag, mijn macbook trok dat niet.
Dus ik ben wel op die PC aangewezen, beetje gamen moet op z'n tijd. Toegegeven, ook die PC is niet de nieuwste of de snelste, maar voor me spelletjes nog prima dankzij een mooie nieuwe vlotte graka.
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:53 schreef 9611Niels het volgende:
Weet je wát kut is? Dat rollercoaster tycoon steeds zomaar afsluit! Dát is kut!
Tsja, dat heb ik nog nooit geprobeerd. Ik weet ook niet hoe dat moet.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:15 schreef Luman het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over Virtual Box.
Ik heb het over Bootcamp.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |