Ja, de zoveelste klacht hierover, maar ik ben er schijtziek van.
As we speak now is mijn PC Windows maar weer eens opnieuw aan het installeren. Het was niet meer te doen.
Nouja, installeren.....het wil zeggen, de CDROM neemt elke seconde aan aanloop, versnelt, vertraagt, versnelt, vertraagt, versnelt, vertraagt, versnelt, vertraagt, versnelt, vertraagt, versnelt, vertraagt, versnelt....
Tsja, het stikt op zich van de meldingen in de event viewer, maar natuurlijk niets over de crash zelf.
ja "the previous shutdown was unexpected". Ja hehe, daar was ik ook al achter.
Maar waardoor dan? Waarom vermeld je dat dan niet?
Ah, ik mag op ENTER drukken om door te gaan.
Ik ken de key-sequence inmiddels al uit mijn hoofd, zelfs zonder beeldscherm kan ik een installatie doen.
ENTER, F8 (de EULA), ESC (Don't repair), D (delete partition), ENTER, L (are you sure), weer ENTER, pijltje omhoog (Quick Format), dan nogmaals ENTER..... En wachten maar weer...
In contrast: Mijn iMac draait al zo'n 4 jaar zonder herinstallatie.
Helaas heb ik Windows nodig voor mijn game, en ik heb ooit zo'n dure licentie gekocht ook nog.
Stiekem verdenk ik de installatie van Sun VirtualBox 3.0 van de crashes (ook mijn macbook heeft helaas al 2x een crash gehad sinds ik geupgrade heb van Virtualbox 2.4 naar 3.0), maarja, dat weet ik niet zeker. In elk geval lijkt het niet meer te repareren.
How can I make this topic about me?