Mogelijk was het de stem van een mishandelde pony in het hoofd van Dion Graus welke hem het bevel gaf zwangere vrouwen het ziekenhuis in te slaan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:38 schreef Sjaakmat het volgende:
Ze hebben er toch ook eentje die een probleem heeft met dieren ofzo?
Ze hebben allemaal problemen met Marokkanen in ieder gevalquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:38 schreef Sjaakmat het volgende:
Ze hebben er toch ook eentje die een probleem heeft met dieren ofzo?
Ja, dat verhaal wordt ook goed in de doofpot gehouden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:40 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Mogelijk was het de stem van een mishandelde pony in het hoofd van Dion Graus welke hem het bevel gaf zwangere vrouwen het ziekenhuis in te slaan.
Kopvoddentax en hardlooptopic, beide zonder spatie. Heel goed.quote:
jij bent echt heel dom.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:51 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Kopvoddentax en hardlooptopic, beide zonder spatie. Heel goed.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:22 schreef Nikmans het volgende:
Die hele PVV mag wat mij betreft het cabaret in, hilarisch
quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:22 schreef Nikmans het volgende:
Die hele PVV mag wat mij betreft het cabaret in, hilarisch
Futiliteiten als een TweedeKamer lid die door de beveiliging Nieuwspoort uitgewerkt wordt en vervolgens onder begeleiding van de baas van Nieuwspoort en een heuse bemiddelaar de ruzie bij moet leggen. Dat is volgens mij niet iets wat 'iedereen wel eens gedaan heeft', iets meer dan een futiliteit dus.quote:Op woensdag 30 september 2009 08:34 schreef pisnicht het volgende:
Achja als je geen argumenten meer hebt waarmee je hun standpunten kunt bediscussiëren, moet je je maar richten op dit soort futiliteiten he.
Eens. Zoveel commotie rond die Duyvendak was er niet eensquote:Op woensdag 30 september 2009 08:41 schreef pisnicht het volgende:
Joh hij staat in schril contrast met de duyvendakjes van deze wereld. Dit verdiend geen schoonheidsprijs maar intimideren is een ruim begrip. Als hij die gast echt heeft geslagen moet die persoon aangifte doen en moet Brinkman er gewoon voor boeten. Niets meer, niets minder.
Links, jullie mogen pas zeiken op PVV als iemand van die partij bedreigt en brandsticht.quote:Op 14 augustus trad Duyvendak af als Kamerlid, nadat mededelingen over bedreigingen en brandstichting in zijn tijd als milieuactivist zijn positie in de Tweede Kamer onhoudbaar hadden gemaakt.
Duyvendak is anders wel de partij uit gestapt, terwijl Brinkman blijft zitten. Wat een contrast inderdaad.quote:Op woensdag 30 september 2009 08:41 schreef pisnicht het volgende:
Joh hij staat in schril contrast met de duyvendakjes van deze wereld. Dit verdiend geen schoonheidsprijs maar intimideren is een ruim begrip. Als hij die gast echt heeft geslagen moet die persoon aangifte doen en moet Brinkman er gewoon voor boeten. Niets meer, niets minder.
Of zwangere vrouwen het ziekenhuis inslaat?quote:Op woensdag 30 september 2009 08:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Links, jullie mogen pas zeiken op PVV als iemand van die partij bedreigt en brandsticht.
Straattuigquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:34 schreef Meh7 het volgende:
PVV...
[ afbeelding ]
"Zij zijn elitair en ik niet"
Wat heeft DIT nu weer met mijn topic te maken?quote:Op woensdag 30 september 2009 08:51 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Straattuig
[ afbeelding ]
Wij worden tuig genoemd, boehoe
Even kijken:quote:Op woensdag 30 september 2009 08:51 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Straattuig
[ afbeelding ]
Wij worden tuig genoemd, boehoe
Nu welquote:Op woensdag 30 september 2009 08:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Even kijken:
1. zwarte huidskleur? *check* *huidskleur - onbelangrijk
2. petje dat belachelijk hoog zit? *check*
3. zak om buit in te doen? *check*
Dragorius, je hebt gelijk
Als reactie op het Calimero-plaatje. Even een spiegel voorhoudenquote:Op woensdag 30 september 2009 08:57 schreef Bowlingbal het volgende:
Ik start een topic over een PVV TweedeKamer lid welke elitaire gelegenheden bezoekt en daar het personeel intimideert, en ineens gaat het over straattuig. Wat heeft dat ermee te maken? Dat Brinkman straattuig is ofzo?
Elk topic over wat dan ook gaat op een gegeven moment over Wilders/PVV. Mede dankzij jou.quote:Op woensdag 30 september 2009 08:57 schreef Bowlingbal het volgende:
Ik start een topic over een PVV TweedeKamer lid welke elitaire gelegenheden bezoekt en daar het personeel intimideert, en ineens gaat het over straattuig. Wat heeft dat ermee te maken? Dat Brinkman straattuig is ofzo?
Het ging me om Meh7quote:
Spiegel voorhouden? Waar heb je het over?quote:Op woensdag 30 september 2009 08:58 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Als reactie op het Calimero-plaatje. Even een spiegel voorhoudenIk zal nu weer stil zijn.
HET STAAT IN DE OP EN IN DE TT.quote:Op woensdag 30 september 2009 08:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Elk topic over wat dan ook gaat op een gegeven moment over Wilders/PVV. Mede dankzij jou.
Ik vermoed dat als Brinkman die man twee blauwe ogen had bezorgd, hij ook wel was opgestapt (en dan nog staat het in schril contrast).quote:Op woensdag 30 september 2009 08:49 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Duyvendak is anders wel de partij uit gestapt, terwijl Brinkman blijft zitten. Wat een contrast inderdaad.
Verder mag je wel eens opzoeken wat een bemiddelaar precies doet. Precies dit soort dingen. Er is nog een heleboel tussen niets doen en direct naar de rechter stappen. En, jawel, er moest een bemiddelaar bij komen.
quote:Op woensdag 30 september 2009 09:00 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Spiegel voorhouden? Waar heb je het over?
Als bijdehand loopt te zeuren over zwarte huidskleur ga ik toch ook geen plaatje van een blanke Hitler (ja, ik maak een Godwin) posten? Spiegel voorhouden, ja, natuurlijk.
Het is niet de bedoeling dat iemand gaat vertellen wat er precies gebeurde daar, dus ik maak me niet de illusie dat ik dat te weten kom.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:01 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Ik vermoed dat als Brinkman die man twee blauwe ogen had bezorgd, hij ook wel was opgestapt (en dan nog staat het in schril contrast).
Zolang jij niet exact kunt vertellen wat er is voorgevallen, is het gewoon een futiliteit wat mij betreft en moet ik alleen maar lachen om de stuiptrekkingen van zijn tegenstanders.
Dat was pas na mijn post en ik wees hem (terecht) op zijn verkeerde opvatting. Nu weer on-topic?quote:Op woensdag 30 september 2009 09:00 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Spiegel voorhouden? Waar heb je het over?
Als bijdehand loopt te zeuren over zwarte huidskleur ga ik toch ook geen plaatje van een blanke Hitler (ja, ik maak een Godwin) posten? Spiegel voorhouden, ja, natuurlijk.
Door iets wat er niks mee te maken heeft bij te halen. Dan faal je wmb.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:07 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat was pas na mijn post en ik wees hem (terecht) op zijn verkeerde opvatting. Nu weer on-topic?
Het lijkt het dagelijks leven welquote:Op woensdag 30 september 2009 10:45 schreef Meh7 het volgende:
Zijn de Calimero's weer eens aan het wijzen naar anderen?
Wilders wijst in zijn dagelijkse leven inderdaad wel erg vaak naar anderen:quote:Op woensdag 30 september 2009 10:48 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Het lijkt het dagelijks leven wel
Zo valt dat voor iedereen wel te zeggen.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:53 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wilders wijst in zijn dagelijkse leven inderdaad wel erg vaak naar anderen:
- links
- elite
- linkse elite
- islam
- EU
- rechters
- etc.
Vandaar: Calimero.
quote:Op woensdag 30 september 2009 10:57 schreef Meh7 het volgende:
Dus:
Wilders = Calimero
Straattuig = Calimero
Wilders = Straattuig!!!!DATDITKENINNEDERLAND!!!
Verkeerde vergelijking. Weer faal je.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:59 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Koe = dier
Dier = koe?
Het is niet eens "grappig" te noemen
Eigenlijk kunnen we maar 1 ding concluderen hieruit. Iedereen is hypocriet
Nee hoor.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:06 schreef JoaC het volgende:
[..]
Verkeerde vergelijking. Weer faal je.
Meh7 stelt een ander soort vergelijking namelijk de overeenkomende eigenschappen van 2 losse dingen op te noemen, om deze vervolgens aan elkaar gelijk te stellen.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:09 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee hoor.
bedankt voor je inhoudelijk bijdrage![]()
De PVV treed toch zelf naar buiten met het bericht dat ze nooit meer naar die elitaire club gaan?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:22 schreef Dragorius het volgende:
Dat mag, ik hecht dan ook weinig waarde aan de mening van iemand die enkel met zulke "verwijten" kan aankomen.![]()
Feit blijft dat het allemaal flink opgeblazen is. Het is direct erna uitgepraat en beide partijen zijn er content over. Enkel de (linkse) media wilde het opblazen
Zoals de Telegraaf, RTL?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:22 schreef Dragorius het volgende:
Dat mag, ik hecht dan ook weinig waarde aan de mening van iemand die enkel met zulke "verwijten" kan aankomen.![]()
Feit blijft dat het allemaal flink opgeblazen is. Het is direct erna uitgepraat en beide partijen zijn er content over. Enkel de (linkse) media wilde het opblazen
Ja dat was na al die heisa. En ja, het is kinderachtigquote:Op woensdag 30 september 2009 11:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De PVV treed toch zelf naar buiten met het bericht dat ze nooit meer naar die elitaire club gaan?
Doet me een beetje denken aan het jongetje wat altijd al als laatste gekozen werd voor een potje voetbal. Opeens wordt hij helemaal niet meer gekozen waarna hij, na jaren maar wat graag te hebben meegedaan, zegt: "Ik vond het altijd al een stom spel".
Kinderachtig.
2 landelijke ochtendbladen besteedden er als eerste aandacht aan.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:31 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ja dat was na al die heisa. En ja, het is kinderachtig
Wat ik begrepen heb waren het linkse media die met het nieuws kwamen als eerste, de rest nam het gewoon over.
De PVV waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:41 schreef JoaC het volgende:
2 landelijke ochtendbladen besteedden er als eerste aandacht aan.
Van eentje mag ik aannemen dat je deze rechts noemt.
Gelukkig ben ik niet de PVVquote:Op woensdag 30 september 2009 11:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De PVV waarschijnlijk niet.
Die denken: Tegen PVV = links en elitair.
Maar noem eens welke landelijke kranten links en rechts zijn?quote:
Ik snap niet hoe mensen dit goed kunnen praten, of zeggen dat het 'normaal' is, of dat 'iedereen dat wel eens doet'.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De PVV treed toch zelf naar buiten met het bericht dat ze nooit meer naar die elitaire club gaan?
Doet me een beetje denken aan het jongetje wat altijd al als laatste gekozen werd voor een potje voetbal. Opeens wordt hij helemaal niet meer gekozen waarna hij, na jaren maar wat graag te hebben meegedaan, zegt: "Ik vond het altijd al een stom spel".
Kinderachtig.
Faalhaaspostquote:
Onjuist.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |