Dat dan weer wel ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:49 schreef egeltje1985 het volgende:
.....waarna er ineens nog twee vrouwen de trap kwamen afdenderen, die met hun tassen tegen me aanmepten en vroegen of ik nog even kon wachten.Als je zo sloom bent heb je dat recht verspeeld, vind ik.
Volledig mee eensquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:49 schreef egeltje1985 het volgende:
Er waren al een hele zooi mensen uitgestapt en er kwam niemand meer aan, dus degene voormij begon met instappen. Ik volgde, waarna er ineens nog twee vrouwen de trap kwamen afdenderen, die met hun tassen tegen me aanmepten en vroegen of ik nog even kon wachten.Als je zo sloom bent heb je dat recht verspeeld, vind ik.
Inderdaad. Absurd gewoon. Zeker van bejaarden. Die hebben toch niet voor niks honderd jaar levenservaring. Zou je denkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:48 schreef Tha_T het volgende:
Je vergeet de idioot-factor. Die zie je steeds vaker steeds harder terugkomen. En waarom zo'n asociaal iemand niet omkegelen? Hebben die kinderen ook weer wat geleerd
wtf?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:12 schreef Gekewiltvrede het volgende:
Mijn mam heeft 20 jaar in het openbaar vervoer gezeten als condecteur. Genoten heeft hij!
Je probeert een punt te maken maar je generaliseert dermate ver door dat het grappig wordt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:12 schreef Gekewiltvrede het volgende:
Het is vooral aan de jeugd te verwijten wat hier allemaal in het dagelijkse leven op een negatieve manier gebeurd. Ze zijn de generatie die ons moeten volgen, die voor ons moeten zorgen, die de wereld levende moeten houden. En dat doet niet degene in dat zwarte jack met die afgeschoren haren die een joint staat te roken. Lieve mensen waar moet dat heen? ...
Ach, dat vrouwtje ging waarschijnlijk voor het eerst in 15 jaar met de trein, dat vind ik dan ook wel weer sneu. Bij doorgewinterde treinreizigers ben ik onverbiddelijk, die krijgen gewoon een bodycheckquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:22 schreef Akwableet het volgende:
Laatst een situatie die zo zielig was dat het eigenlijk weer grappig was.
-knip-
wtf betekent? .... Maarja ja mijn man heeft genoten van zijn baan, mag het? Het zijn vooral jongeren die dringen, daarnaast qua intelegentie achteruit gan van je wil niet weten. En ook het respect niet hebben voor de oudere generatie. U gaat niet voor u moeder, vader, tante oma zorgen. lekkere zoon bent u dan. Een zoon die liever de beest gaat uithangen dan de oudere genaratie respecteren. Een student mag genieten, maar wel op een manier dat de volwassenen op een negatieve manier moeten meegenietenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:27 schreef Tha_T het volgende:
First off:
[..]
wtf?
Second:
[..]
Je probeert een punt te maken maar je generaliseert dermate ver door dat het grappig wordt.
Ten eerste; genoeg 40+'ers die ik zie dringen bij treindeuren.
Ten tweede; Nee ik ga jullie niet verzorgen. Zorg maar dat je jezelf kunt bedruipen als 65+ bent
Ten derde; Hoe kun je nu redeneren dat iemand die kaal is en blowt per definitie er niet voor zorgt dat ie succesvol in zijn leven zal zijn. Voor hetzelfde geld is het nog een student en geniet ie er nog volop van (Kan hem geen ongelijk geven)
En zoiets hoopt op vrede in de wereld. Fail!
Nee. JULLIE hadden die jeugd moeten opvoeden. JULLIE verzaakten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:12 schreef Gekewiltvrede het volgende:
Het is vooral aan de jeugd te verwijten wat hier allemaal in het dagelijkse leven op een negatieve manier gebeurd. Ze zijn de generatie die ons moeten volgen, die voor ons moeten zorgen, die de wereld levende moeten houden. En dat doet niet degene in dat zwarte jack met die afgeschoren haren die een joint staat te roken. Lieve mensen waar moet dat heen? ...
De jeugd is goed opgevoed door ons. Maar de jeugd volge liever de voetstapjes van stoere pieter die rookt en steelt dan moeder die zei dat hij naar school moest. Ook muziek en tv speelt daarin een rol. Waar je naakte dames hebt een rokende jongens die vloeken. En dan maar op de ouders afschuiven, kind tochquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. JULLIE hadden die jeugd moeten opvoeden. JULLIE verzaakten.
wel dus, kan je gewoon een proces verbaal voor krijgen wegens art 73 wet persoons vervoer2000...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:52 schreef Peter het volgende:
Gewoon doorwalsen bij het uitstappen 'mag ik uitstappen?' > duw duw >
En stiltecoupés zijn niet een verplichting om stil te zijn.. de NS wil ook niet handhaven..
Laat maar, die grap ga je niet snappen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:42 schreef Gekewiltvrede het volgende:
[..]
wtf betekent? .... Maarja ja mijn man heeft genoten van zijn baan, mag het?
Bron? Of zijn het de welbekende onderbuikgevoelens?quote:Het zijn vooral jongeren die dringen
Inderdaad. Bijzonder triest om dat te zien iddquote:, daarnaast qua intelegentie achteruit gan van je wil niet weten.
Dank je. Ik ben er ook trots opquote:En ook het respect niet hebben voor de oudere generatie. U gaat niet voor u moeder, vader, tante oma zorgen. lekkere zoon bent u dan.
Ah, het bekende "Je mag genieten maar nie als ik er last van heb". Ga toch weg, Nederland is al te klein. Wind je toch niet op over zulke zaken.quote:Een zoon die liever de beest gaat uithangen dan de oudere genaratie respecteren. Een student mag genieten, maar wel op een manier dat de volwassenen op een negatieve manier moeten meegenieten
Ziet eerst den balk in eigen oog, pas dan den splinter in dat van een ander.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:42 schreef Gekewiltvrede het volgende:
U gaat niet voor u moeder, vader, tante oma zorgen. lekkere zoon bent u dan. Een zoon die liever de beest gaat uithangen dan de oudere genaratie respecteren.
a oké ik snap het, dankuwelquote:
Ja, het is de jeugd. Maar u bent zelf jongere/jeugd en wilt dat niet zien. Vroeger was de jeugd anders en haalden ze het wel uit hun bolle kop om zulke dingen uit te halen. Respect was toen nog respect, nu heeft het geen betekenis meer. Zonde, wat jullie moeten voor de wereld zorgen. Jullie zijn de jongste generatie die ons moeten volgen. En wat jammer dat 80% van de jongeren alleen maar rookt, drugs gebruikt, drinkt, feest en vloekt. En jah respect voor ouderen zul je hebben, dat is gewoon één van de regels die moet blijven. En anders moet u heel snel weg gaan hierquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:22 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Laat maar, die grap ga je niet snappen.
[..]
Bron? Of zijn het de welbekende onderbuikgevoelens?
[..]
Inderdaad. Bijzonder triest om dat te zien idd
[..]
Dank je. Ik ben er ook trots op. Mensen zoals jij zorgen ervoor dat er geen zak gebeurt in Nederland omdat met iedereen rekening gehouden moet worden. En waarom moet ik automatisch respect hebben voor oudere mensen. Wat heb jij gedaan waarom ik u zou moeten zeggen en opstaan in de bus? Face it, je bent dezelfde persoon als mij maar dan wat ouder.
[..]
Ah, het bekende "Je mag genieten maar nie als ik er last van heb". Ga toch weg, Nederland is al te klein. Wind je toch niet op over zulke zaken.
ach ja, ik ben natuurlijk de oude zeur of niet. U bent niet meer met alle andere een akelig jongquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ziet eerst den balk in eigen oog, pas dan den splinter in dat van een ander.
Nee, het is op dit moment voornamelijk een appèl aan fatsoen. Ik zie zelden een conducteur er verder wat van zeggen, ook niet als degene van wie ze een kaartje mogen stempelen druk aan het bellen is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:52 schreef Peter het volgende:
En stiltecoupés zijn niet een verplichting om stil te zijn.. de NS wil ook niet handhaven..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |