Misschien een bewuste keuzen? Benieuwd naar het hele plan...quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:16 schreef maverick80 het volgende:
[..]
Marketingtechnisch wel een fail inderdaad.
Het had groter in de markt gezet moeten worden.
Zou een bewuste keuze kunnen zijn, maar waarom koop je dan een 'cult' merknaam op? Als je weet dat die naam een bepaalde status heeft voor een hele doelgroep, dan doe je daar toch iets mee? Dan zou ik dat niet zo onopvallend laten sluimeren...quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:52 schreef TUFKAL het volgende:
Misschien een bewuste keuzen? Benieuwd naar het hele plan...
Dat lijkt mij inderdaad ook.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:26 schreef Redah het volgende:
[..]
Zou een bewuste keuze kunnen zijn, maar waarom koop je dan een 'cult' merknaam op? Als je weet dat die naam een bepaalde status heeft voor een hele doelgroep, dan doe je daar toch iets mee? Dan zou ik dat niet zo onopvallend laten sluimeren...
He, dat hebben ze wel goed gedaan, de oude smaken waren ook altijd bedorvenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)del__.html?cid=short
Ze hadden van mij best een ander smaakje mogen doen, hoewel ik het als kind volgens mij echt lekker vond, ik probeerde altijd zo zuinig mogelijk te doen met mijn pakje. Maar dan blijf ik bij mijn punt: Als je zo'n cult-naam opkoopt ga je daar voor de volle 100% voor met verpakkingen 'van toen', en maak je reclame e.d.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Is misschien de oude Tjolk alleen lekker in onze herinnering, maar eigenlijk niet te zuipen?En dat ze het daarom alleen als retroverpakking terug gaan brengen?
De insteek is in elk geval beterquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:46 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het deze keer wel.
http://www.parool.nl/paro(...)lk-keert-terug.dhtml
Dat zeker.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De insteek is in elk geval beter
Vreemd, want dat spul is belachelijk duur. Voor een literpak Yogho Yogho betaal je 89 cent, voor een literpak Tjolk 1,75quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |