Gast, ik zit ziek thuisquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:19 schreef mierenfokker het volgende:
Wat een kankertopics maak jij. Heb je niet wat beters te doen?
of niet, toen ze dr shirtje uit trok had ik al zoiets van "zo ff 10 maten te groot.quote:
Je kon geen touchdown maken he?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:24 schreef Tacobell het volgende:
Mijn ex-vriendin had vrij lelijke tieten.
Als je haar met kleren aan bekijkt zou je denken dat ze behoorlijke prammen heeft.
Eenmaal onder haar kleding zijn het niet meer dan matige rugbytieten.
[ afbeelding ]
Nee, nu is het een man met lang haarquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het is alsnog wel een leuke meisje vind ikleuk koppie
quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:22 schreef 3keernix het volgende:
[ afbeelding ]
Wat flikje me nou? Geen tieten? Vooropgevulde BH's
Graag een iets grotere/duidelijkere foto zodat we..... meer zien!quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:24 schreef Tacobell het volgende:
Mijn ex-vriendin had vrij lelijke tieten.
Als je haar met kleren aan bekijkt zou je denken dat ze behoorlijke prammen heeft.
Eenmaal onder haar kleding zijn het niet meer dan matige rugbytieten.
[ afbeelding ]
Padded Bra ftwquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat staat er eigenlijk op het einde van die gif?
Ik zou wel willen maar dat was het beste wat ik nog kon vinden van haar.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:28 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Graag een iets grotere/duidelijkere foto zodat we..... meer zien!
Dat is cup 0a zekerquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:28 schreef Adelante het volgende:
Die van Mila Jovovich zetten ook flink op trouwens
[ afbeelding ]
Even op d'r Hyves/Facebook zoeken.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:34 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar dat was het beste wat ik nog kon vinden van haar.
Valt wel mee toch?quote:
Ja, zitten ook sokken in volgens mijquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:53 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
wtf?
da's niet alleen een opgevulde BH, daar moet minsten 4 paar sokken inzitten
wat een tegenvaller dan
Dan voel je je toch ook genaaidquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:53 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
wtf?
wat een tegenvaller dan
Zo lijkt het net of je een minuut of 7 nodig hebt gehad voor je je blik naar boven kon verplaatsen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het is alsnog wel een leuke meisje vind ikleuk koppie
en niet zo'n beetje ookquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:57 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Dan voel je je toch ook genaaid.
Ik kan me voorstellen dat je je in zo'n geval enigzins besodemieterd voeltquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:53 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
wtf?
wat een tegenvaller dan
NIks mis met die tieten. Alsof ze dubbel G moeten zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:53 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
wtf?
wat een tegenvaller dan
nee, maar als je flinke memmen ziet, dan verwacht je ze ook.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:03 schreef wise het volgende:
[..]
NIks mis met die tieten. Alsof ze dubbel G moeten zijn.
Boeiend. Zolang het maar niet plat is, is het best.
Niks mis mee, maar vul dan ook niks op.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:03 schreef wise het volgende:
[..]
En dit was redelijk tot helemaal platquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:03 schreef wise het volgende:
[..]
Zo'n vraag kan je beter niet op Fok! stellen, 99% heeft nog nooit tieten in het echt gezien.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bij deze vertrouw ik op jullie Fokkers !
Hoe vaak hebben jullie wel niet meegemaakt dat de tieten van een meisje gewoon tegenvallen na het uittrekken van de BH & shirt / trui?!
ik vind ze anders redelijk goedquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:10 schreef 3keernix het volgende:
[..]
En dit was redelijk tot helemaal plat
jij bent ook een fok!kerquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:19 schreef Sapstengel het volgende:
Alsof fokkers ooit tieten in het echt hebben gezien, op die van hun moeder na.
nah je hebt toch ook nog nooit tieten gezienquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:24 schreef Sapstengel het volgende:
Oja.
Ik moest: "Alsof fokkers, m.u.v. mijzelf..." zeggen natuurlijk.
Dat is gewoon ranzig.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:28 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:26 schreef Sapstengel het volgende:
Jawel een keer in het zwembad toen een meisje van de glijbaan af ging en haar bikinitopje losschoot.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:31 schreef Esmerallda17 het volgende:
je kan wel lekker opvulling gebruiken zodat je zoveel maten grotere tieten heb,
maar wat heeft het voor zin ?
wanneer je met een man t bed in duikt komt hij toch achter de duistere waarheid,
en dan sta je alleen maar meer voor schut.
Doe dan eerder borstvergroting ofzo..
Cliché maar wel waar: Ben gewoon tevreden met wat je hebt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:31 schreef Esmerallda17 het volgende:
wanneer je met een man t bed in duikt komt hij toch achter de duistere waarheid,
Juist.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:31 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ja of dat ja,quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:45 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
Cliché maar wel waar: Ben gewoon tevreden met wat je hebt.
Nou onder je kleding kan het wel mooier staan en ach je partner weet dat het iets meer toont dan het daadwerkelijk is. Ik zie het probleem niet echt hoor.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:31 schreef Esmerallda17 het volgende:
NEE BIGGER IS BETTER BIGGER IS BETTERquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:45 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
Cliché maar wel waar: Ben gewoon tevreden met wat je hebt.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:22 schreef 3keernix het volgende:
[ afbeelding ]
Wat flikje me nou? Geen tieten? Vooropgevulde BH's
Dat meisje tjiet gwoonquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:55 schreef gniffie het volgende:
[..]
wat doe je mijn bloed aan, helemaal voor niets daarin gaan zitten
Geef dat grietje van die gif is snel een banquote:
idd stuur haar is heel snel naar de plastisch chirurgquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:00 schreef IJsblock het volgende:
Wat een muggetieten van dat .gif mokkel, je moet minimaal haar borstkas intrappen om haar tussen de tieten te neuken.....
Dan krijg je van die vlees waterballonetjesquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:02 schreef gniffie het volgende:
[..]
idd stuur haar is heel snel naar de plastisch chirurg
Getsie!quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:28 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:28 schreef classpc het volgende:
[..]
NEE BIGGER IS BETTER BIGGER IS BETTER
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FAP FAP FAP
Je plaatje werkt niet.quote:
Lijkt wel de neus van Pinochioquote:Op woensdag 30 september 2009 13:10 schreef pisnicht het volgende:
bij mij welCopy paste anders maar want ik ga hem niet ergens anders uppen.
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Lijkt wel de neus van Pinochio
Als je hem upload naar imageshack.com krijg je dezelfde foutmelding
Meer tieten gif's aub!!
quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:30 schreef garriej het volgende:
ondanks de tegenvaller zou ik dr geven
quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:38 schreef Suusje-V het volgende:
Oh god
Ben jij er zo ééntje die denkt dat als een vrouw stijve tepels heeft ze gelijk geil is?
Definieer ranzige tepels?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:19 schreef Breathtaking het volgende:
Nou, ook vaak genoeg dat een vrouw prachtig gevormde borsten heeft en dan met van die ranzige tepels!
Precies, dat het schoteltje veel te groot is voor het kopje wat er op staatquote:Op woensdag 30 september 2009 14:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Te groot, een vreemde kleur etc.
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:24 schreef -0- het volgende:
Waarom kan Fok zijn banners niet gewoon op de plaats houden waar ze horen.
Plaatje van hoe pagina 1 er bij mij uitziet.
Censuur
[ afbeelding ]
hahahaha dat dacht ik ook al.. en tepels kunnen wel liegen en niet alleen als het koud is......quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:38 schreef Suusje-V het volgende:
Oh god
Ben jij er zo ééntje die denkt dat als een vrouw stijve tepels heeft ze gelijk geil is?
Haha welke browser heb jequote:Op woensdag 30 september 2009 15:24 schreef -0- het volgende:
Censuur
[ afbeelding ]
Eigenlijk zou je blij moeten zijn.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:24 schreef -0- het volgende:
Censuur
[ afbeelding ]
Ook niet een paar hè, allemaal zijn ze erg nep met 2 cm plamuur erover, tietloos en lelijk.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:35 schreef FB14 het volgende:
Ach vrouwen in Nederland zijn zowiezo erg nep. Als je alle make-up eraf haalt en alle opvullingen her en der blijft er meestal maar een tietloos lelijk wijf over.
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:35 schreef FB14 het volgende:
Ach vrouwen in Nederland zijn zowiezo erg nep. Als je alle make-up eraf haalt en alle opvullingen her en der blijft er meestal maar een tietloos lelijk wijf over.
Na belgie hebben de nederlandse vrouwen anders gemiddeld de grootste tieten ter wereldquote:Op woensdag 30 september 2009 15:35 schreef FB14 het volgende:
Italie, spanje, oostblok etc. etc.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:09 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Na belgie hebben de nederlandse vrouwen anders gemiddeld de grootste tieten ter wereldVraag me af in welk land vrouwen zonder makeup wel mooi zijn trouwens?
waarom zou je iemand tonen die je helemaal niet bent ?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou onder je kleding kan het wel mooier staan en ach je partner weet dat het iets meer toont dan het daadwerkelijk is. Ik zie het probleem niet echt hoor.
Omdat het soms mooier staat onder bepaalde shirtjes e.d.? Ik zou het iig wel doen als ik echt heel weinig had, omdat het model van je kleding dan ook nogal verloren gaat.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:53 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
waarom zou je iemand tonen die je helemaal niet bent ?
is het zo moeilijk om gewoon je zelf te blijven ?
maar goed, niet iedere vrouw die dat doet heeft ook daadwerkelijk een vriend
rightquote:Op woensdag 30 september 2009 17:28 schreef FB14 het volgende:
[..]
Italie, spanje, oostblok etc. etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |