Gast, ik zit ziek thuisquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:19 schreef mierenfokker het volgende:
Wat een kankertopics maak jij. Heb je niet wat beters te doen?
of niet, toen ze dr shirtje uit trok had ik al zoiets van "zo ff 10 maten te groot.quote:
Je kon geen touchdown maken he?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:24 schreef Tacobell het volgende:
Mijn ex-vriendin had vrij lelijke tieten.
Als je haar met kleren aan bekijkt zou je denken dat ze behoorlijke prammen heeft.
Eenmaal onder haar kleding zijn het niet meer dan matige rugbytieten.
[ afbeelding ]
Nee, nu is het een man met lang haarquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het is alsnog wel een leuke meisje vind ikleuk koppie
quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:22 schreef 3keernix het volgende:
[ afbeelding ]
Wat flikje me nou? Geen tieten? Vooropgevulde BH's
Graag een iets grotere/duidelijkere foto zodat we..... meer zien!quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:24 schreef Tacobell het volgende:
Mijn ex-vriendin had vrij lelijke tieten.
Als je haar met kleren aan bekijkt zou je denken dat ze behoorlijke prammen heeft.
Eenmaal onder haar kleding zijn het niet meer dan matige rugbytieten.
[ afbeelding ]
Padded Bra ftwquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat staat er eigenlijk op het einde van die gif?
Ik zou wel willen maar dat was het beste wat ik nog kon vinden van haar.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:28 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Graag een iets grotere/duidelijkere foto zodat we..... meer zien!
Dat is cup 0a zekerquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:28 schreef Adelante het volgende:
Die van Mila Jovovich zetten ook flink op trouwens
[ afbeelding ]
Even op d'r Hyves/Facebook zoeken.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:34 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar dat was het beste wat ik nog kon vinden van haar.
Valt wel mee toch?quote:
Ja, zitten ook sokken in volgens mijquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:53 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
wtf?
da's niet alleen een opgevulde BH, daar moet minsten 4 paar sokken inzitten
wat een tegenvaller dan
Dan voel je je toch ook genaaidquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:53 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
wtf?
wat een tegenvaller dan
Zo lijkt het net of je een minuut of 7 nodig hebt gehad voor je je blik naar boven kon verplaatsen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het is alsnog wel een leuke meisje vind ikleuk koppie
en niet zo'n beetje ookquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:57 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Dan voel je je toch ook genaaid.
Ik kan me voorstellen dat je je in zo'n geval enigzins besodemieterd voeltquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:53 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
wtf?
wat een tegenvaller dan
NIks mis met die tieten. Alsof ze dubbel G moeten zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:53 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
wtf?
wat een tegenvaller dan
nee, maar als je flinke memmen ziet, dan verwacht je ze ook.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:03 schreef wise het volgende:
[..]
NIks mis met die tieten. Alsof ze dubbel G moeten zijn.
Boeiend. Zolang het maar niet plat is, is het best.
Niks mis mee, maar vul dan ook niks op.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:03 schreef wise het volgende:
[..]
En dit was redelijk tot helemaal platquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:03 schreef wise het volgende:
[..]
Zo'n vraag kan je beter niet op Fok! stellen, 99% heeft nog nooit tieten in het echt gezien.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bij deze vertrouw ik op jullie Fokkers !
Hoe vaak hebben jullie wel niet meegemaakt dat de tieten van een meisje gewoon tegenvallen na het uittrekken van de BH & shirt / trui?!
ik vind ze anders redelijk goedquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:10 schreef 3keernix het volgende:
[..]
En dit was redelijk tot helemaal plat
jij bent ook een fok!kerquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:19 schreef Sapstengel het volgende:
Alsof fokkers ooit tieten in het echt hebben gezien, op die van hun moeder na.
nah je hebt toch ook nog nooit tieten gezienquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:24 schreef Sapstengel het volgende:
Oja.
Ik moest: "Alsof fokkers, m.u.v. mijzelf..." zeggen natuurlijk.
Dat is gewoon ranzig.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:28 schreef Adelante het volgende:
Die van Mila Jovovich zetten ook flink op trouwens
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |