abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73244629
quote:
Op woensdag 30 september 2009 15:24 schreef -0- het volgende:
Waarom kan Fok zijn banners niet gewoon op de plaats houden waar ze horen.
Plaatje van hoe pagina 1 er bij mij uitziet.

Censuur

[ afbeelding ]
Eigenlijk zou je blij moeten zijn.
Schnaps im Kopf, du holde Braut
pi_73244702
quote:
Op woensdag 30 september 2009 15:35 schreef FB14 het volgende:
Ach vrouwen in Nederland zijn zowiezo erg nep. Als je alle make-up eraf haalt en alle opvullingen her en der blijft er meestal maar een tietloos lelijk wijf over.
Ook niet een paar hè, allemaal zijn ze erg nep met 2 cm plamuur erover, tietloos en lelijk.

Moderator / Redactie FP woensdag 30 september 2009 @ 15:48:49 #103
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_73245069
quote:
Ach vrouwen in Nederland zijn zowiezo erg nep. Als je alle make-up eraf haalt en alle opvullingen her en der blijft er meestal maar een tietloos lelijk wijf over.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_73245206

bierr en tittn jalalala bierr en tittn jalalala bierr en tittn jalalala bierr en tittn jalalala bierr en tittn jalalala bierr en tittn jalalala bierr en tittn jalalala bierr en tittn jalalala bierr en tittn jalalala bierr en tittn jalalala bierr en tittn jalalala bierr en tittn jalalala bierr en tittn jalalala bierr en tittn jalalala bierr en tittn jalalala bierr en tittn jalalala bierr en tittn jalalala bierr en tittn jalalala bierr en tittn jalalala bierr en tittn jalalala bierr en tittn jalalala bierr en tittn jalalala bierr en tittn jalalala bierr en tittn jalalala bierr en tittn jalalala bierr en tittn jalalala bierr en tittn jalalala bierr en tittn jalalala bierr en tittn jalalala bierr en tittn jalalala bierr en tittn jalalala bierr en tittn jalalala bierr en tittn jalalala bierr en tittn jalalala bierr en tittn jalalala bierr en tittn jalalala bierr en tittn jalalala bierr en tittn jalalala bierr en tittn jalalala bierr en tittn jalalala bierr en tittn jalalala bierr en tittn jalalala
  woensdag 30 september 2009 @ 16:09:39 #105
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_73245843
quote:
Na belgie hebben de nederlandse vrouwen anders gemiddeld de grootste tieten ter wereld Vraag me af in welk land vrouwen zonder makeup wel mooi zijn trouwens?
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_73247946
Kom op, een klein beetje make up vind ik echt wel kunnen hoor
Vind het eigenlijk zelfs wel horen, net als het feit dat een man zijn haar in model moet brengen 's ochtends voor hij de deur uit gaat...

Een klein laagje make-up 'liegt' ook niet vind ik
Wanneer je het verwijdert zal het meisje er niet totaal anders uitzien namelijk...
  woensdag 30 september 2009 @ 17:28:28 #107
208846 FB14
Lijpe shit ouwe!
pi_73248527
quote:
Op woensdag 30 september 2009 16:09 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Na belgie hebben de nederlandse vrouwen anders gemiddeld de grootste tieten ter wereld Vraag me af in welk land vrouwen zonder makeup wel mooi zijn trouwens?
Italie, spanje, oostblok etc. etc.
Een troll is een troll is nooit zomaar een troll
  woensdag 30 september 2009 @ 17:52:08 #108
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_73249222

liegen deze 2 jongen wel dan?

[ Bericht 17% gewijzigd door wise op 30-09-2009 22:58:27 ]
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_73249250
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:52 schreef Chai het volgende:

[..]

Nou onder je kleding kan het wel mooier staan en ach je partner weet dat het iets meer toont dan het daadwerkelijk is. Ik zie het probleem niet echt hoor.
waarom zou je iemand tonen die je helemaal niet bent ?
is het zo moeilijk om gewoon je zelf te blijven ?

maar goed, niet iedere vrouw die dat doet heeft ook daadwerkelijk een vriend
-
pi_73251850
quote:
Op woensdag 30 september 2009 17:53 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

waarom zou je iemand tonen die je helemaal niet bent ?
is het zo moeilijk om gewoon je zelf te blijven ?

maar goed, niet iedere vrouw die dat doet heeft ook daadwerkelijk een vriend
Omdat het soms mooier staat onder bepaalde shirtjes e.d.? Ik zou het iig wel doen als ik echt heel weinig had, omdat het model van je kleding dan ook nogal verloren gaat.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2009 19:15:52 ]
  woensdag 30 september 2009 @ 19:32:51 #111
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_73252446
quote:
Op woensdag 30 september 2009 17:28 schreef FB14 het volgende:

[..]

Italie, spanje, oostblok etc. etc.
right Daar hebben ze een scheerapparaat nodig om mooi te blijven.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')