Eigenlijk zou je blij moeten zijn.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:24 schreef -0- het volgende:
Waarom kan Fok zijn banners niet gewoon op de plaats houden waar ze horen.
Plaatje van hoe pagina 1 er bij mij uitziet.
Censuur
[ afbeelding ]
Ook niet een paar hè, allemaal zijn ze erg nep met 2 cm plamuur erover, tietloos en lelijk.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:35 schreef FB14 het volgende:
Ach vrouwen in Nederland zijn zowiezo erg nep. Als je alle make-up eraf haalt en alle opvullingen her en der blijft er meestal maar een tietloos lelijk wijf over.
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:35 schreef FB14 het volgende:
Ach vrouwen in Nederland zijn zowiezo erg nep. Als je alle make-up eraf haalt en alle opvullingen her en der blijft er meestal maar een tietloos lelijk wijf over.
Na belgie hebben de nederlandse vrouwen anders gemiddeld de grootste tieten ter wereldquote:Op woensdag 30 september 2009 15:35 schreef FB14 het volgende:
Italie, spanje, oostblok etc. etc.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:09 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Na belgie hebben de nederlandse vrouwen anders gemiddeld de grootste tieten ter wereldVraag me af in welk land vrouwen zonder makeup wel mooi zijn trouwens?
waarom zou je iemand tonen die je helemaal niet bent ?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou onder je kleding kan het wel mooier staan en ach je partner weet dat het iets meer toont dan het daadwerkelijk is. Ik zie het probleem niet echt hoor.
Omdat het soms mooier staat onder bepaalde shirtjes e.d.? Ik zou het iig wel doen als ik echt heel weinig had, omdat het model van je kleding dan ook nogal verloren gaat.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:53 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
waarom zou je iemand tonen die je helemaal niet bent ?
is het zo moeilijk om gewoon je zelf te blijven ?
maar goed, niet iedere vrouw die dat doet heeft ook daadwerkelijk een vriend
rightquote:Op woensdag 30 september 2009 17:28 schreef FB14 het volgende:
[..]
Italie, spanje, oostblok etc. etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |