Tis zondagquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:17 schreef Bob. het volgende:
Goedemorgen, wéér te lang in bed blijven liggen.
Tis zondagquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:24 schreef Bob. het volgende:
Ik heb morgen tentamen, dus ik ga zo braaf op naar de uni.
Ik heb net mn koe gemolkenquote:
Wat jij met treinen hebt, heb ik met internet.quote:
Verstandig.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:43 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik ga nooit met jou in een trein zitten
Het was me te herfstig.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:24 schreef Slaif het volgende:
Nog op stap geweest slork?
Maar dat staat zo goed bij je haar.quote:
Magtug? Heb nog wel even beneden bij Subtitle gekeken, klonk op zich wel aardig, maar had geen zin in hiphop.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:48 schreef 2dope het volgende:
Iemand nog naar Magtug geweest in de Vera gister? Zo ja, was het niet leuk?
Ik mag hopen dat je daar al veel eerder achter gekomen bent en niet nu pas ?quote:
Nee, kwas vant weekend in Hengelo en vandaag stond ik bij het asiel in Winschoten,quote:
Van de emotie die dat super nummer opwekt natuurlijk!quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:32 schreef MaxMark het volgende:
Rinus de Zanger
Ik heb tranen in mijn ogen. Ben er alleen nog niet helemaal uit of het van het lachen of van het huilen komt
Nou, laat die Marlous maar lekker met RInus douchen...quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:48 schreef Bob. het volgende:
[..]
Van de emotie die dat super nummer opwekt natuurlijk!Wat een held, check die losse heupen.
Ik wou dat ik hem was! Maar waarom staat ie halverwege dat nummer tegen een andere man te zingen terwijl hij werkelijkwaar iedere vrouw aan z'n voeten kan krijgen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:48 schreef Bob. het volgende:
[..]
Van de emotie die dat super nummer opwekt natuurlijk!Wat een held, check die losse heupen.
Omdat onze Rinus begrijpt dat hij ook die man moet inspireren met zijn hemelse stemgeluid.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:29 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik hem was! Maar waarom staat ie halverwege dat nummer tegen een andere man te zingen terwijl hij werkelijkwaar iedere vrouw aan z'n voeten kan krijgen?
Das die taalteef toch?quote:
VoKlaBalkje... Klinkt als iets wat je in het ziekenhuis krijgt en wat niet prettig is...quote:
Eindbaasquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:04 schreef Slork het volgende:
Stephen Fry is toch echt zo'n absolute eindbaas.
Die mag je ook waakvarkens noemen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:01 schreef Bob. het volgende:
Ja verdorie, ik heb pas net geleerd dat een eindbaas een ietwat stevige niet al te charmante dame zou zijn, dan moeten jullie nu niet de betekenis opeens om gaan gooien hè, zo wordt het verwarrend.
Te warm of te koud?quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:48 schreef JH87 het volgende:
Ja dat zegt me niets.
Ik ben trouwens benieuwd welke van de pot gerukte #%$\ hier op Zernike aan de verwarmingsketel heeft gezeten. Dit is toch geen werkklimaat.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:01 schreef Luco het volgende:
Goedemorgen!
Slecht topic.quote:
Geweldig goed of geweldig slecht?quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:59 schreef Bob. het volgende:
[..]
Pardon?
En hurrah, net een tentamen geweldig gemaakt.
Geen idee, waarom zou ik dat weten?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:51 schreef MaxMark het volgende:
Ondertussen wacht ik even op Tara, die weet vast wel antwoord op mijn vraag.
Jij weet alles over Groningen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Geen idee, waarom zou ik dat weten?
Nu moet je ook nog even zeggen dat je het leuke filmpjes vindt. Je weet wel. Voor mijn gevoelquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:41 schreef Bob. het volgende:
Het leven van een.. euh.. nouja dat wat jij doet, gaat niet over rozen MM.
Ik geef het even doorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:01 schreef Bob. het volgende:
Oh ik kan toch 20 seconden laden ofzo! Die kerel rechts bij Rosy Lee lijkt net zo'n hondje met een wiebelend hoofd achter in de auto.![]()
Maar tof heur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |