haha, dat vind ik wel grappigquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:33 schreef JH87 het volgende:
Er zat een slak precies op m'n fietsslot.
Meen je niet. Pv3.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:43 schreef JH87 het volgende:
De UB is aan het overstromen. RIP voor de nabestaanden.
Luco, ik weet alles.quote:
Ja nu ben ik ook nieuwsgierig.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:25 schreef Jesse_ het volgende:
Een linkje met filmpje ontvang ik graag in mn pm
Inderdaad, ronduit schandalig.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:38 schreef Slaif het volgende:
Ik moet pv3 oogsten, ligt Farmville eruit...
Hij is mede verantwoordelijk voor de opmars aan paupernamen in Nederlandquote:
Ah bedankt! Een insteek voor het interview 14.gifquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:50 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Hij is mede verantwoordelijk voor de opmars aan paupernamen in Nederland
Het is jullie eigen schuld hoor.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:42 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat krijg je van zulke opmerkingen.
werkt de douche al weer?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:15 schreef Bob. het volgende:
[..]
Het is jullie eigen schuld hoor.![]()
Maar verder: goedemorgen! De verwarming werkt eindelijk, yay, warmte.
Oké, oké, dat was wat grof. Niet zo bedoeld, sorry.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:46 schreef JH87 het volgende:
Wat hebben we misdaan om dat soort Wilderiaanse generalisaties over ons heen te krijgen.
Schijn je zonder al te veel gedonder een 2cv blok in te kunnen schroeven voor meer vermogen.quote:
Hoe bedoel je? Als Zwarte Piet word je toch gewoon geboren?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:44 schreef MaxMark het volgende:
Weet iemand toevallig waar / bij wie je moet zijn als je wilt Zwarte Pieten tijdens de intocht?
Pics.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:58 schreef maok het volgende:
In mijn afstudeeratelier zitten 2 spaanse meiden, maar die waren sinterklaas nog nooit tegen gekomen.
Nee hoor. Bestaande footoos mogen ook gewoon.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:12 schreef maok het volgende:
Ik ga toch geen foto's van studiegenoten maken
Wel vertellen dat ze juist zwart zijn omdát ze door schoorstenen gaan he.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:15 schreef Bob. het volgende:
Hier was iedereen diep gechoqueerd toen ik vertelde over sinterklaas en zijn zwarte Pieten. Blijkbaar zijn zwarte helpers die je door de schoonsteen jaagt niet erg politiek correct?
Hoe vaak ben jij Ron Brandsteder o.i.d. tegen gekomen ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:58 schreef maok het volgende:
In mijn afstudeeratelier zitten 2 spaanse meiden, maar die waren sinterklaas nog nooit tegen gekomen.
Daar werd het niet beter op. Ook niet toen ik ze vertelde dat stoute kindjes met de roe krijgen en in de zak mee moeten naar Spanje trouwens.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:16 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wel vertellen dat ze juist zwart zijn omdát ze door schoorstenen gaan he.
Waar = hier ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:15 schreef Bob. het volgende:
Hier was iedereen diep gechoqueerd toen ik vertelde over sinterklaas en zijn zwarte Pieten. Blijkbaar zijn zwarte helpers die je door de schoonsteen jaagt niet erg politiek correct?
Wat studeren jullie? En zijn zij hier voor een volledige studie of slechts 6 maanden via Erasmus?quote:
Bouwkunde (hanze dus). Alleen 6 maandenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:26 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wat studeren jullie? En zijn zij hier voor een volledige studie of slechts 6 maanden via Erasmus?
Vertel ze dan even dat er een radioprogramma speciaal voor hun isquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:36 schreef maok het volgende:
[..]
Bouwkunde (hanze dus). Alleen 6 maanden
Nope. Waarschijnlijk hebben ze Hem (het is een heilige dus een hoofdletter) er al uit getrapt voor ik in de gaten had dat 'ie er was.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:25 schreef Bob. het volgende:
[..]
Groningen, is het je nooit opgevallen dat ze daar erg anti-sinterklaas zijn?
Te laaat.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:21 schreef JH87 het volgende:
Ik WIL! Maar ik weet niet of dat op telefoon likt.
You snooze you lose.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:48 schreef JH87 het volgende:
Je had m'n account moeten hacken en 'm op mijn naam moeten adopteren. Je hebt me keihard laten vallen.
Maar ik zit in de trein.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:51 schreef MaxMark het volgende:
Hij is ook nog door iemand anders geadopteerd. Dus misschien kan Jop het ook nog
Welke vraag?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:51 schreef MaxMark het volgende:
Ondertussen wacht ik even op Tara, die weet vast wel antwoord op mijn vraag.
Heel niet!quote:
Daarom ben ik zo blij dat we sinds afgelopen week een auto hebben, heerlijk. Alleen naar mijn werk nog met de trein, voor bezoekjes en andere tripjes NOOIT weer met het OV.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:30 schreef JH87 het volgende:
Richting Enkhuizen is de bovenleiding stuk. Waarom gaat het bij mij altijd fout?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |