abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73422585
De burgemeester gaat je eens streng toespreken om vervolgens de schadevergoeding te laten voor wat het is. Zet ik 5 Euro op.
pi_73423175
Spannund! Hoe loopt het af?!
Sometimes I feel so sick at the state of the world I can't even finish my second apple pie
pi_73427326
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 01:47 schreef dvr het volgende:

[..]
Ja, maar dat mag je helemaal niet zeggen.

Waarom niet? Ik denk immers dat jij het fout hebt...
quote:
[..]
Ik denk dat er in het geval van een overheidsinstelling meer bij komt kijken. Die moeten zich immers ook aan normen van behoorlijk bestuur houden, en dit lijkt me een voorbeeld van een onredelijk bezwarend besluit en bovendien van ongelijke behandeling.

Ik vermoed trouwens dat je zo'n schadeclaim ook als een gemeentelijke beschikking kunt zien. Is de gemeente in dat geval niet verplicht op de bezwaarsmogelijkheid te wijzen? Ik ruik weer een vormfoutje.
Nee, het is immers geen beschikking of besluit, het is civielrechtelijk handelen van de gemeente, geen bezwaar- of beroepschriftprocedures dus, die horen in het bestuursrecht...
pi_73470561
Ik ben ook erg benieuwd naar de afloop van dit,

Vaag verhaal zeg!
pi_73470818
TVP!
pi_73485753
'Tis Donderdag!

Edit: Zouden ze TS gelijk daar gehouden hebben?
pi_73485767
Ik ben net langs geweest en de persoon die in dit topic zei dat het een gezellig gesprek zou worden met een pilsje erbij zat er niet ver langs. Het pilsje was in dit geval een kop koffie, maar het gesprek opzich was zowel vriendelijk als gemoedelijk en uiteindelijk zijn we tot de volgende schikking gekomen. De burgemeester heeft mij gevraagd met een voorstel op de proppen te komen, waarmee ik iets bijdraag aan de gemeente, om daarmee de openstaande schuld af te lossen. Over twee weken hebben we opnieuw een gesprek en zullen we de ideeën die ik bedacht heb gaan bespreken, om te kijken of er iets passends bij zit.

Heb zelf wel al het een en ander in gedachten, maar sta ook open voor eventuele suggesties die jullie hebben, dus laat vooral wat horen
pi_73485824
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:07 schreef Bluffsters het volgende:
Ik ben net langs geweest en de persoon die in dit topic zei dat het een gezellig gesprek zou worden met een pilsje erbij zat er niet ver langs. Het pilsje was in dit geval een kop koffie, maar het gesprek opzich was zowel vriendelijk als gemoedelijk en uiteindelijk zijn we tot de volgende schikking gekomen. De burgemeester heeft mij gevraagd met een voorstel op de proppen te komen, waarmee ik iets bijdraag aan de gemeente, om daarmee de openstaande schuld af te lossen. Over twee weken hebben we opnieuw een gesprek en zullen we de ideeën die ik bedacht heb gaan bespreken, om te kijken of er iets passends bij zit.

Heb zelf wel al het een en ander in gedachten, maar sta ook open voor eventuele suggesties die jullie hebben, dus laat vooral wat horen
Uhm, had ik nou ziekelijk goede timing? Of was jij aan't wachten totdat iemand je er aan hielp herinneren dat je nog wat op Fok moest posten over het gesprek?
  donderdag 8 oktober 2009 @ 14:11:35 #109
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_73485913
"dat ik voortaan al mijn afval netjes in de prullenbak doe"

-boompjes planten
-daklozen eten geven
-gemeente propaganda verspreiden
-"stage" in het gemeente huis / bij de burgemeester.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_73486147
quote:

Organiseer een groot gratis dance-feest, waar bij aanvang jij natuurlijk een speech gaat geven over waarom je met je tengels van andermans spullen af moet blijven (dus ook de spullen van de gemeente).
  donderdag 8 oktober 2009 @ 14:22:18 #111
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_73486306
Biedt aan op een basisschool uiteen te zetten waarom bomen slopen slecht is voor 't milieu ofzo, ben je er zo vanaf.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_73488822
bied aan om alle oude verrotte bomen in de stad weg te halen (je bent er goed in heb je al aangetoond )
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
  donderdag 8 oktober 2009 @ 15:41:17 #113
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_73489021
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:43 schreef Isdatzo het volgende:
Heeft zo'n burgemeester niks beters te doen ?

Tvp voor de afloop . Misschien wordt 't wel gezellig een biertje drinken met die knakker, who knows .
Huilen dan.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:06:40 #114
3542 Gia
User under construction
pi_73489893
quote:
Bied aan om samen met de gemeentereiniging en een basisschool in je wijk, een schoonmaakdag te organiseren en vertel op die school dat iedereen zuinig moet omgaan met de natuur en waarom dat zo belangrijk is. Plant samen met enkele 'gelukkige' kinderen vervolgens symbolisch een boom op een door de burgervader toe te wijzen plek.
pi_73490531
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:06 schreef Gia het volgende:

[..]

Bied aan om samen met de gemeentereiniging en een basisschool in je wijk, een schoonmaakdag te organiseren en vertel op die school dat iedereen zuinig moet omgaan met de natuur en waarom dat zo belangrijk is. Plant samen met enkele 'gelukkige' kinderen vervolgens symbolisch een boom op een door de burgervader toe te wijzen plek.
Een schoonmaakdag klinkt goed Heb je in 1 dag 3000 euro verdiend
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_73491163
Bied aan z'n lelijke nichtje uit te nemen zodat zij ook eens 1 avondje kan genieten.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 01:28:51 #117
190735 redrum76
The son of bloody Mary
pi_73509204
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Bied aan z'n lelijke nichtje uit te nemen zodat zij ook eens 1 avondje kan genieten.
TS is mischien zelf wel lelijk en de dochter nichtje van de burgemeester onwijs knap

TS! ben blij dat het goed verlopen is!! niet meer doen foei
pi_73511858
Geef hem een pijpbeurt!
pi_73514149
Kudos voor deze burgemeester
pi_73514761
Toffe burgemeester inderdaad!
TS, wat heb je zelf in gedachten?
Ja, die met de ballen in de bek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: