Nee, iemand die beter kennen van een jaartje of 25 geleden...quote:
Sorry was ff drukquote:Op woensdag 30 september 2009 08:28 schreef Beregd het volgende:
alanis morissette - ironic
Inderdaad. Nieuw kapsel, nieuw album. Of andersom.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:01 schreef Burnett het volgende:
Dolores van The Cranberries...?
quote:Rainbow child, I used to call her name a lot when love was doing well
We have start to call of you away from me but most of all yourself
Nederlandse bandquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:54 schreef schaap001 het volgende:
[..]
prachtige single (mijn mening) uit 1992
DJ Paul Elstak - Rainbow in the Sky?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:54 schreef schaap001 het volgende:
[..]
prachtige single (mijn mening) uit 1992
dat zou ik nooit prachtige singles noemenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:25 schreef ranja het volgende:
[..]
DJ Paul Elstak - Rainbow in the Sky?
of was dat nou van 2 brothers on the 4th floor
quote:Tell me, girl, what is it like to be a goddess overnight, yeah
What do you fear the most: suicide or local dope
dat zou ík nou weer nooit een prachtige single noemen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:04 schreef MadMaster het volgende:
Claw Boys Claw - Rosie
MadMaster + 1quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:04 schreef MadMaster het volgende:
Claw Boys Claw - Rosie
Nee, één of ander lokaal bandje genaamd Heathen Girls, maar ik vond ze er wel uitzien als een stelletje Rosies (om maar met Bon Scott te spreken). En da's dus inderdaad Bon en die maakt z'n glas nog even leeg en denkt: "Who's first?"quote:Zijn dat de Whole Lotta Rosies met/van Bon Scott?
... eg wel en ten opzichte van DJ Paul Elstak - Rainbow in the Sky al helemáálquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:08 schreef ranja het volgende:
[..]
dat zou ík nou weer nooit een prachtige single noemen.
+quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Bryan Adams - Everything I do
Vangelis - Conquest of paradise
Marco Borsato - De meeste dromen zijn bedrog
Jody Bernal - Que Si Que No
4 Non Blondes - What's Up
=quote:
Celine, 4 Non Blondes en Vangelis allen 10 weken op nr. 1quote:
Die is uit 2000quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ga ik straks dankzij die Bernal maar op 1 punt eindigen dit jaar
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:27 schreef ranja het volgende:
Killing Joke? Die oude? self titled geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |