Is het raar dat ik die zin niet snap?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:23 schreef fokthesystem het volgende:
Kom ik net voor heel wat anders op:
http://stemgeenpvda.blogsome.com/2009/09/29/pvda-pro-pedofilie/
blijkt dat de pvda hush hust rond pedofilie, maar in elk geval een top bobo niet ehhh 'terugfloot' of zo...
En zwijgen is goud...
Het gaat hier niet om de SG bij Justitie, maar om Edward Brongersma, een Eerste-Kamerlid van de PvdA in de periode 1963-1977, overleden in 1998. De nieuwswaarde van dit topic ontgaat me trouwens, het was al jaren bekend dat die man een pedofiel was. Sterker nog, hij kwam er openlijk voor uit.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:05 schreef nikk het volgende:
Dat van de SG bij Justitie is al veel langer bekend.
En hij is al 11 jaar dood....quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:24 schreef freako het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om de SG bij Justitie, maar om Edward Brongersma, een Eerste-Kamerlid van de PvdA in de periode 1963-1977, overleden in 1998. De nieuwswaarde van dit topic ontgaat me trouwens, het was al jaren bekend dat die man een pedofiel was. Sterker nog, hij kwam er openlijk voor uit.
kloptquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:24 schreef freako het volgende:
Het gaat hier niet om de SG bij Justitie,
Nou nee, om de pvda, vergelijk de paus en het optreden van de RK in WOIIquote:maar om Edward Brongersma,
En de pvda nam er nimmer afstand van, ook niet nu het echt niet meer kan.quote:een Eerste-Kamerlid van de PvdA in de periode 1963-1977, overleden in 1998. De nieuwswaarde van dit topic ontgaat me trouwens, het was al jaren bekend dat die man een pedofiel was. Sterker nog, hij kwam er openlijk voor uit.
Ja dat is de pest met de pvda, die ouwe koeien die langzaam aan weer gaan loeien.quote:
Wat bedoel je? Ik kan er helaas geen chocola van makenquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:33 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja dat is de pest met de pvda, die ouwe koeien die langzaam aan weer gaan loeien.
Veel klapvee zijn ze al kwijt, dus goed dat het gebeurt.
En ze er uit halen?? ach een foto is zo gemaakt en dan off-camera weer tot de orde van de dag gaan.
Wat de pvda betreft mogen koeien uitgemolken worden tot de huid en spieren op het bot zit.
wie de schoen past trekke hem aan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:38 schreef Tijger_m het volgende:
Nog wat zinnigs te melden of laat je het bij deze onzin?
De link tussen mijn replye op- en de foto van de koe, in parallel met de NL bevolking gaat je te boven dus.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nog wat zinnigs te melden of laat je het bij deze onzin?
Huh? Waarom zie je het als bron? ik zie het als een soort pvda-startpagina :-) en een indexpagina noem ik zelden een bron.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:34 schreef IHVK het volgende:
O tempore O mores!http://stemgeenpvda.blogsome.com objectieve bron, dat wel!
Waarom denk ik ineens aan de film dumb and dumberer? :-)quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:49 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Kom je er ook achter? Heb de link niet gelezen maar vermoed dat het om Brongersma gaat, een PVDA'er die ergens in het jaar 678 iets met jonge jongens deed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |