Ach het is een forum vol mannetjes die stoere praat hebben, ik had niet anders verwacht en was verbaasd geweest als ze er niet waren.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:47 schreef Bootje84 het volgende:
Let maar niet op sommige reacties TS.
Dat dus. Zonder welke vorm van bewijs dan ook, ben jij "net zo'n zeikende buurman" als hij. Je zal er dus iets aan moeten doen om het verschil te maken.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:51 schreef Cat22 het volgende:
Je buurman klinkt niet als de ideale buur.
Maar je kat is jouw verantwoordelijkheid dus hij heeft op zich wel een punt dat hij niet graag heeft dat je kat op zijn auto zit. Maar dat wil niet zeggen dat hij hem eraf mag SLAAN. Da's dierenmishandeling.
Toch ben ik bang dat je daar weinig tegen kunt doen, of je moet dag en nacht bij zijn auto posten en de daad vastleggen. Zonder bewijs komt de dierenbeschermng echt niet kijken.
Wellicht kun je zijn fout geparkeerde auto een aantal keren fotograferen en daarna een gezellig babbeltje maken met buurman over jouw behoefte om hiermee naar de wijkagent te gaan als hij zijn auto niet anders neerzet én je kat met rust laat?
Zou je niet even de bezem door dit topic halen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:57 schreef ElisaB het volgende:
Ik geloof niet dat het wettelijk is toegestaan om dieren te slaan, maar of je ergens voet aan de grond krijgt, betwijfel ik
het is ook niet wettelijk toegestaan om je eigendom buiten rond te laten slingeren (en ja, volgens de wet is een kat gewoon een eigendom). Alle 2 zitten ze fout. Ophouden met janken dus.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:57 schreef ElisaB het volgende:
Ik geloof niet dat het wettelijk is toegestaan om dieren te slaan, maar of je ergens voet aan de grond krijgt, betwijfel ik
Wat is het probleem, behalve een aantal weinig genuanceerde maar op zich niet policyoverschrijdende posts?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Zou je niet even de bezem door dit topic halen?
Tering wat een domme reactie.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:47 schreef Bootje84 het volgende:
Let maar niet op sommige reacties TS. Volgens mij kan je best mensen overtuigen van het feit dat je je kat niet kan controleren. Goed, je kan wel zorgen dat hij niet dingen kapot maakt, maar dat beest mag lopen waar die wil.
Nee man, laat mensen zichzelf lekker voor lul zetten als ze dat willenquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zou je niet even de bezem door dit topic halen?
Je vind de promotie van het doodslaan van huisdieren dan wel kinderen niet policy overschrijdend??quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat is het probleem, behalve een aantal weinig genuanceerde maar op zich niet policyoverschrijdende posts?
Grappig is dat juist de "kattenlovers" hier reageren met: Ach dan trek je toch even en mooie kras door z'n lak en dergelijke. Denk nog even na bij wie het nou de meeste haat naar boven haalt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee man, laat mensen zichzelf lekker voor lul zetten als ze dat willen
Wat is dat toch met het woord 'kat' het haalt het minste uit de mens omhoog
Als de auto in de Hammerite lak staat welquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:08 schreef Re het volgende:
een kat moet toch aardige stalen nagels hebben om door een beetje lak heen te komen lijkt me
OK Ontopic dan : Kat binnen houden en aan de buurman vragen of hij schade heeft geleden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:18 schreef Bastard het volgende:
Jezus.. als mensen nou gewoon eens in antwoord op de OP kunnen reageren en niet meteen het topic oppakken om hun dierenhaat te uiten zou dat een hoop schelen! My god
Je kan beginnen om je kat niet meer buiten te laten. En daarna langzamerhand nog een keer verhaal halen bij die man waarom hij nou geslagen heeft en niet voor een andere optie heeft gekozen. Meer kan je denk ik niet doen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:18 schreef Bastard het volgende:
Jezus.. als mensen nou gewoon eens in antwoord op de OP kunnen reageren en niet meteen het topic oppakken om hun dierenhaat te uiten zou dat een hoop schelen! My god
Ohja, de schade betalen natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je kan beginnen om je kat niet meer buiten te laten. En daarna langzamerhand nog een keer verhaal halen bij die man waarom hij nou geslagen heeft en niet voor een andere optie heeft gekozen. Meer kan je denk ik niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |