quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:22 schreef Biancavia het volgende:
Wij hebben het een keer bij een vriendin op zolder gedaan.
Toen de gordijnen begonnen te wapperen terwijl de ramen dicht waren en er een spiegel spontaan van de muur af viel zijn we er maar mee gestopt.
Van die vriendin hebben we sindsdien nooit meer iets vernomen...
Dus je ging zitten en dat was het ook direct? Geen geest of niks gezien?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:22 schreef iFries het volgende:
Gedaan? Check!
Wat gebeurde er? Helemaal niks
En waarom niet doen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:24 schreef Suzu het volgende:
Niet doen. Ik heb het zelf gedaan en er met andere mensen die het ook hebben gedaan gesproken en de conclusie is: doe het niet.
Ik zou het zelf ook nooit meer doen.
Vraag zeker nooit wanneer iemand dood gaat...
Ben net wakker, dus kan er nog niet veel over kwijt.
Vertel dan eens wat er zo traumatisch was dat je het niet meer wilt doen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:24 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Waarmee zijn jullie in godsnaam bezig? Stoppen ermee dit is geen flauwekul. Ik weet waarover ik praat en hiermee moet je geen grappen mee maken.
Nouja, we hadden mooi een bord aangeschaft enzo, met z'n 4en, in een caravan.. alles een beetje op sfeer gebracht met kaarsjes enzo, gordijnen dicht .. geest proberen op te roepen .. maar die had waarschijnlijk weekend ofzoquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:24 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]Dat lijkt me dus echt spannend om mee te maken! Ik ben dan ook wel benieuwd of er iets vreemds blijft in zo'n kamer als je er later weer eens komt.
![]()
Maar je hebt verder geen vreemde dingen meer meegemaakt?
[..]
Dus je ging zitten en dat was het ook direct? Geen geest of niks gezien?
Er rust een vloek op het oproepen van geesten. Als jullie de poorten openen naar andere dimensie raakt de omgeving in disbalans en vibreert je tussen de dimensie en dan neem je ongeloofelijke dingen waar. Maar je kracht wordt negatief beinvloed waardoor je allerlei ongelukken kan krijgen. Verders stuur ik je wel een pm want ik heb nietzo veel zin om hierop in te gaan met publiek erbjij.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:26 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Vertel dan eens wat er zo traumatisch was dat je het niet meer wilt doen?
Ik raad het af voor iedereen ook die er niet in geloven.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:30 schreef Michielos het volgende:
Als je goedgelovig/naïef of heel beïnvloedbaar bent, raad ik sowieso niet aan om het te doen. Windvlaagjes e.d. worden in zo een setting automatisch aangezien voor geesten, terwijl als het normaal gebeurde , zonder een Ouija sessie erbij, er niet naar wordt omgekeken.
Voor mezelf gesproken: Ik heb een paar Ouija borden, ook al paar keer gedaan (inclusief het testje), meestal gebeurde er niks. een keer bewoog het planchette. Als ik niet geweten had wat een ideomotor response was, zou ik misschien overtuigd geweest zijn.
Nogmaals, ben je heel goedgelovig en beïnvloedbaar, dan raad ik het sowieso af.
want?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:32 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Ik raad het af voor iedereen ook die er niet in geloven.
En waarom rust daar dan direct een vloek op? Waarom kan het geen gezonde interesse zijn?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:30 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Er rust een vloek op het oproepen van geesten. Als jullie de poorten openen naar andere dimensie raakt de omgeving in disbalans en vibreert je tussen de dimensie en dan neem je ongeloofelijke dingen waar. Maar je kracht wordt negatief beinvloed waardoor je allerlei ongelukken kan krijgen. Verders stuur ik je wel een pm want ik heb nietzo veel zin om hierop in te gaan met publiek erbjij.
Goedgelovig en beinvloedbaar?quote:[b]
Nogmaals, ben je heel goedgelovig en beïnvloedbaar, dan raad ik het sowieso af.
Absoluut wel !quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:24 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Waarmee zijn jullie in godsnaam bezig? Stoppen ermee dit is geen flauwekul. Ik weet waarover ik praat en hiermee moet je geen grappen mee maken.
Nee hoor ...quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:36 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Goedgelovig en beinvloedbaar?
Ik vind dat in zulke dingen gelijk staan aan "open" staan.
En waarom dan? Welke gevolgen merk je nu dan nog van het glaasje draaien in het verleden?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:38 schreef Boris_Karloff het volgende:
Heb het in het verleden wel gedaan. Maar ik zou aanraden het niet te doen.
Ja, meestal via via verhaaltjes, die door de tand des tijds en visserslatijn nogal zijn aangedikt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:35 schreef DJKoster het volgende:
Iedereen "kent" wel iemand die er een slechte ervaring mee heeft gehad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |