abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:20:59 #1
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_73206829
Het lijkt me best spannend om te doen.
Maar zou het zelf wel in een klein groepje willen doen, 2-3 man. Vooral om te voorkomen dat er een grappenmaker bij zit die met zijn handen zelf aan het glas gaat zitten duwen.
Aan de andere kant hoor je wel eens verhalen van mensen die na een dergelijke sessie al vrij snel overleden. Ik zou natuurlijk nog wel wat langer op fok willen zitten met mijn kwaliteitsposts

Wat waren de ervaringen van mensen die het hebben gedaan? Leuk om te doen? Wat gebeurde er? Ben je anders in het leven gaan staan? Dingen echt anders gaan bekijken?
Hoorde je iets toen je het deed? Wat kun je allemaal vragen en wat niet?
Hoe lang duurt een sessie? Maakt een geest zich ook bekend?
From feudal serf to spender.
pi_73206860
Wij hebben het een keer bij een vriendin op zolder gedaan.
Toen de gordijnen begonnen te wapperen terwijl de ramen dicht waren en er een spiegel spontaan van de muur af viel zijn we er maar mee gestopt.

Van die vriendin hebben we sindsdien nooit meer iets vernomen...
Ja, die met de ballen in de bek.
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:22:52 #3
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_73206863
Gedaan? Check!
Wat gebeurde er? Helemaal niks
Frysk bloed tsjoch op!
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:23:49 #4
265768 NBT
Bigger is better.
pi_73206889
gedaan.... Nee
ooitdoen... Nee ook niet, ik vind het bullshit.. geloof er niet in!
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
pi_73206906
Niet doen. Ik heb het zelf gedaan en er met andere mensen die het ook hebben gedaan gesproken en de conclusie is: doe het niet.

Ik zou het zelf ook nooit meer doen.
Vraag zeker nooit wanneer iemand dood gaat...

Ben net wakker, dus kan er nog niet veel over kwijt.
pi_73206914
Waarmee zijn jullie in godsnaam bezig? Stoppen ermee dit is geen flauwekul. Ik weet waarover ik praat en hiermee moet je geen grappen mee maken.
De mens regeert de wereld niet om een ander tevreden te stellen maar om zichzelf tevreden te stellen.
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:24:56 #7
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_73206923
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:22 schreef Biancavia het volgende:
Wij hebben het een keer bij een vriendin op zolder gedaan.
Toen de gordijnen begonnen te wapperen terwijl de ramen dicht waren en er een spiegel spontaan van de muur af viel zijn we er maar mee gestopt.

Van die vriendin hebben we sindsdien nooit meer iets vernomen...
Dat lijkt me dus echt spannend om mee te maken! Ik ben dan ook wel benieuwd of er iets vreemds blijft in zo'n kamer als je er later weer eens komt.
Maar je hebt verder geen vreemde dingen meer meegemaakt?
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:22 schreef iFries het volgende:
Gedaan? Check!
Wat gebeurde er? Helemaal niks
Dus je ging zitten en dat was het ook direct? Geen geest of niks gezien?
pi_73206933
Nooit gedaan, niet van plan ook.

Zolang er geen feiten zijn over dit soort dingen, blijf ik er liever zo ver mogelijk vandaan!
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:26:28 #9
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_73206959
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:24 schreef Suzu het volgende:
Niet doen. Ik heb het zelf gedaan en er met andere mensen die het ook hebben gedaan gesproken en de conclusie is: doe het niet.

Ik zou het zelf ook nooit meer doen.
Vraag zeker nooit wanneer iemand dood gaat...

Ben net wakker, dus kan er nog niet veel over kwijt.
En waarom niet doen? Als je normale vragen stelt is er toch niet zoveel aan de hand?
Wat waren de gevolgen dan voor die mensen dat ze zo stellig zijn en het vooral afwijzen als anderen het willen?
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:26:54 #10
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_73206970
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:24 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Waarmee zijn jullie in godsnaam bezig? Stoppen ermee dit is geen flauwekul. Ik weet waarover ik praat en hiermee moet je geen grappen mee maken.
Vertel dan eens wat er zo traumatisch was dat je het niet meer wilt doen?
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:29:07 #11
180648 iFries
pi_73207016
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:24 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Dat lijkt me dus echt spannend om mee te maken! Ik ben dan ook wel benieuwd of er iets vreemds blijft in zo'n kamer als je er later weer eens komt.
Maar je hebt verder geen vreemde dingen meer meegemaakt?
[..]

Dus je ging zitten en dat was het ook direct? Geen geest of niks gezien?
Nouja, we hadden mooi een bord aangeschaft enzo, met z'n 4en, in een caravan.. alles een beetje op sfeer gebracht met kaarsjes enzo, gordijnen dicht .. geest proberen op te roepen .. maar die had waarschijnlijk weekend ofzo
Frysk bloed tsjoch op!
pi_73207046
Gedaan en doe het nooit meer. Knipper met mijn ogen en mn bier was op
Maar serieus niks heftigs meegemaakt. Tikkende geluiden en daar hield het mee op
pi_73207048
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:26 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Vertel dan eens wat er zo traumatisch was dat je het niet meer wilt doen?
Er rust een vloek op het oproepen van geesten. Als jullie de poorten openen naar andere dimensie raakt de omgeving in disbalans en vibreert je tussen de dimensie en dan neem je ongeloofelijke dingen waar. Maar je kracht wordt negatief beinvloed waardoor je allerlei ongelukken kan krijgen. Verders stuur ik je wel een pm want ik heb nietzo veel zin om hierop in te gaan met publiek erbjij.
De mens regeert de wereld niet om een ander tevreden te stellen maar om zichzelf tevreden te stellen.
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:30:37 #14
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_73207052
Als je goedgelovig/naïef of heel beïnvloedbaar bent, raad ik sowieso niet aan om het te doen. Windvlaagjes e.d. worden in zo een setting automatisch aangezien voor geesten, terwijl als het normaal gebeurde , zonder een Ouija sessie erbij, er niet naar wordt omgekeken.

Voor mezelf gesproken: Ik heb een paar Ouija borden, ook al paar keer gedaan (inclusief het testje), meestal gebeurde er niks. een keer bewoog het planchette. Als ik niet geweten had wat een ideomotor response was, zou ik misschien overtuigd geweest zijn.

Nogmaals, ben je heel goedgelovig en beïnvloedbaar, dan raad ik het sowieso af.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_73207103
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:30 schreef Michielos het volgende:
Als je goedgelovig/naïef of heel beïnvloedbaar bent, raad ik sowieso niet aan om het te doen. Windvlaagjes e.d. worden in zo een setting automatisch aangezien voor geesten, terwijl als het normaal gebeurde , zonder een Ouija sessie erbij, er niet naar wordt omgekeken.

Voor mezelf gesproken: Ik heb een paar Ouija borden, ook al paar keer gedaan (inclusief het testje), meestal gebeurde er niks. een keer bewoog het planchette. Als ik niet geweten had wat een ideomotor response was, zou ik misschien overtuigd geweest zijn.

Ik raad het af voor iedereen ook die er niet in geloven.
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:32:57 #16
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_73207116
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:32 schreef Hoofdrubbel het volgende:

[..]

Ik raad het af voor iedereen ook die er niet in geloven.
want?
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:34:28 #17
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_73207157
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:30 schreef Hoofdrubbel het volgende:

[..]

Er rust een vloek op het oproepen van geesten. Als jullie de poorten openen naar andere dimensie raakt de omgeving in disbalans en vibreert je tussen de dimensie en dan neem je ongeloofelijke dingen waar. Maar je kracht wordt negatief beinvloed waardoor je allerlei ongelukken kan krijgen. Verders stuur ik je wel een pm want ik heb nietzo veel zin om hierop in te gaan met publiek erbjij.
En waarom rust daar dan direct een vloek op? Waarom kan het geen gezonde interesse zijn?
uiteindelijk gaan we toch allemaal naar een andere dimensie? (tenminste als we de dood zo zouden bekijken)
En als een geest al antwoord zou geven, dan begeeft die zich toch ook in een andere dimensie? Waarom zou dat dan wel straffeloos kunnen?
pi_73207178
Iedereen "kent" wel iemand die er een slechte ervaring mee heeft gehad..
pi_73207207
quote:
[b]
Goedgelovig en beinvloedbaar?

Ik vind dat in zulke dingen gelijk staan aan "open" staan.
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:37:50 #20
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73207239
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:24 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Absoluut wel !
Je moet het eens proberen, het is lachen gieren brullen, en er kan helemaal niks gebeuren

Geesten oproepen FTW !
zzz
pi_73207245
Als je sterk in je schoenen staat en niet elke scheet toeschrijft aan het "paranormale" dan is er geen enkel probleem om het te doen. Meerdere malen gedaan, maar nog nooit iets meegemaakt.. Wel dat ik de eerste paar keer ook echt meer gespitst was op geluiden e.d. en dus ook meer hoor dan "normaal". Maar een tikkend raam is meer het gevolg van de wind dan een te dikke geest die niet door de kier kon...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_73207246
Heb het in het verleden wel gedaan. Maar ik zou aanraden het niet te doen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:38:25 #23
180648 iFries
pi_73207261
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:36 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Goedgelovig en beinvloedbaar?

Ik vind dat in zulke dingen gelijk staan aan "open" staan.
Nee hoor ...

Ik sta heel erg open voor nieuwe dingen en ideeën... Maar ben absoluut niet goedgelovig en beïnvloedbaar..
Frysk bloed tsjoch op!
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:39:08 #24
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_73207275
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:38 schreef Boris_Karloff het volgende:
Heb het in het verleden wel gedaan. Maar ik zou aanraden het niet te doen.
En waarom dan? Welke gevolgen merk je nu dan nog van het glaasje draaien in het verleden?
Immers, als er verder geen gevolgen zijn wat is dan de reden om het niet te doen?
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:39:43 #25
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_73207290
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:35 schreef DJKoster het volgende:
Ja, meestal via via verhaaltjes, die door de tand des tijds en visserslatijn nogal zijn aangedikt.
En als ze het zelf doen, wordt elk vlaagje wind gezien als een bewijs van geesten, een getik (waarom zouden de geesten tikken, morsecode ofzo )MOET wel per direct een geest zijn (openminded zijn wordt overboord gegooid wanneer het om geesten gaat) en ideomotor responsen (wat elk mens heeft) zorgen ervoor dat het planchette beweegt (dubbelblind proeven bevestigen dit).
En daarna worden die verhalen ook nog eens aangedikt (je hebt zojuist iets "schokkends" meegemaakt, eigenlijk logisch). En als je daarna afspreekt om samen Ouija te doen, werkt het paranormale opeens niet meer
Ofcourse enkel mijn mening, dus ben je het er niet mee eens, luister dan voornamelijk naar de schokkende verhalen, die zeker nog komen
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:39:52 #26
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_73207294
terugvindklopgeest
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_73207301
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:35 schreef DJKoster het volgende:
Of iemand die iemand kent die iemand....
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:41:06 #28
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_73207331
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:30 schreef Michielos het volgende:

Maar volgens jou is de kans dus gewoon klein dat je echt in contact komt te staan met een "geest" ?
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:41:12 #29
31101 _Led_
pi_73207335
Sinds ik heb glaasje gedraaid heb ik een leuke vriendin, een mooi huis, een snelle auto en wordt ik praktisch nooit mee geband op fora, ik kan het iedereen aanraden
zzz
pi_73207338
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:39 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

En waarom dan? Welke gevolgen merk je nu dan nog van het glaasje draaien in het verleden?
Immers, als er verder geen gevolgen zijn wat is dan de reden om het niet te doen?
Persoonlijk heb ik er niets aan over gehouden. Maar voor sommigen was het een traumatische ervaring, waar ik niet teveel over wil vertellen omdat het verder niet van invloed was op mij.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:42:32 #31
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_73207364
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:41 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Persoonlijk heb ik er niets aan over gehouden. Maar voor sommigen was het een traumatische ervaring, waar ik niet teveel over wil vertellen omdat het verder niet van invloed was op mij.
maar dan is het toch maar net hoe je met dingen omgaat? Als jij er verder geen last van hebt dan zal het toch wel meevallen met schokkende dingen?
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:43:05 #32
31101 _Led_
pi_73207379
quote:

[..]

"Ja nee je moet het echt niet doen ik heb dingen meegemaakt joh.... maar ik ga er verder niks over vertellen !"
zzz
pi_73207463
Ik heb hier ook ooit eens een topic over ge-opend. Ik heb het gedaan, zelf gemaakt bord, etc... Ik deed het dan wel in mijn eentje...
Maar er is nooit iets gebeurd :S

(hier de link naar het oude topic)
Glaasje draaien in je eentje?
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:48:51 #34
180648 iFries
pi_73207516
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:46 schreef Burner82 het volgende:
Ik heb hier ook ooit eens een topic over ge-opend. Ik heb het gedaan, zelf gemaakt bord, etc... Ik deed het dan wel in mijn eentje...
Maar er is nooit iets gebeurd :S

(hier de link naar het oude topic)
Glaasje draaien in je eentje?
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 17:15 schreef Burner82 het volgende:
iets wat ik me nu bedenk. Zou je glaasje draaien niet via de computer kunnen doen?
white noise en evp's zijn mega populair en een complete hype.
Als je in paint het hele alfabet zet, en de cijfers 1 tot en met 9, en de muis gebruikt als "glaasje" zou dat niet kunnen?
LOOOOOL
Frysk bloed tsjoch op!
pi_73207545
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:25 schreef Xs2Shanna het volgende:
Nooit gedaan, niet van plan ook.
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:51:54 #36
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_73207587
quote:

[..]

ik ben ook wel eens door iemand meegesleept omdat het zo gaaf was om glaasje te draaien
maar goed, vanzelfsprekend gebeurde er niks, en dat werd toen meteen maar weer toegeschreven aan mijn ongelovigheid en dat ik er niet open voor stond bladiebla diebla enzovoorts
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
  Eindredactie Games dinsdag 29 september 2009 @ 12:56:25 #37
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_73207680
Ik snap niet precies waarom er nog zo'n enorme taboe op rust. Je hoort mensen altijd allerlei dingen zeggen in de trant van "Niet doen joh, traumatisch blablabllba" ook weer in dit topic, terwijl TS meerdere malen vraagt waarom dan wel niet maar daar wordt dan verder niet op ingegaan

Als het zo gevaarlijk en 'echt' was dan zou daar sowieso veel meer over bekend zijn. Tenzij natuurlijk de mensen die daadwerkelijk shit hebben meegemaakt en er onderzoek naar deden, allemaal overleden zijn ....
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_73207766
Ik ken de via via verhalen ook, van de basisschool. Een vriend van de neef van een klasgenootje van mij had ooit gevraagd wanneer hij dood zou gaan. Het antwoord was nu (of snel, of zoiets) hij liep een trap af, struikelde en brak zijn nek.
Kheb een heleboel mensen gevraagd mee te doen, maar ze hebben allemaal wat meegemaakt (meestal op de TRU manier) waardoor ze niet meededen.
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:02:16 #39
31101 _Led_
pi_73207830
Meh, mensen laten zich gewoon bangmaken door urban legends, meer niet.

Ik ben bereid aan alles mee te doen - Ouijah / glaasje draaien om geesten op te roepen,
mensen mogen voodoopoppetjes van me maken en die lekprikken, roep het maar.
Heb je boze geesten in huis ? Dan smeek ik je om ze met een ritueel naat mijn huis te sturen !

Maar helaas, ik ben nog nooit lastig gevallen door geesten en ik leef ook nog steeds.
zzz
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:05:21 #40
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_73207914
Je moet er nooit zomaar aan beginnen, het kan levensgevaarlijk zijn bij ondeskundig gebruik.

Hier in de straat werd ook "voor de lol" eens ge-experimenteerd met glaasje draaien. De domste vraag die je dan kunt stellen werd natuurlijk toch gesteld "wanneer ga ik dood?". De geest antwoorde dat het meisje nog 19 zou worden.

Affijn, de tijd gaat voorbij en iedereen is het voorval alweer vergeten. Op de 19e verjaardag van het meisje loopt ze na afloop met een paar gasten mee naar buiten om ze uit te zwaaien. Als de auto met vrienden wegrijdt stapt ze de straat op met de bedoeling ze na te zwaaien. Ogenblikkelijk komt ze recht onder een vrachtauto en overlijdt. Toen herinnerde iedereen zich opeens weer van het glaasje draaien een half jaar daarvoor.

Kortom: ben je levensmoe dan zou ik er beslist aan beginnen, maar verder moet je er zo ver mogelijk vanaf blijven. Ook mensen die er in principe niet echt in geloofden en het enkel voor de lol deden hebben meegemaakt dat spiegels spontaan sprongen, meubelstukken door de kamer zweefden, harde knallen uit het niets, noem maar op.
The End Times are wild
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:06:21 #41
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_73207941
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:02 schreef _Led_ het volgende:

Ik ben bereid aan alles mee te doen - Ouijah / glaasje draaien om geesten op te roepen,
Heb je boze geesten in huis ? Dan smeek ik je om ze met een ritueel naat mijn huis te sturen !

Maar helaas, ik ben nog nooit lastig gevallen door geesten en ik leef ook nog steeds.
Nou ik zou geloof ik niet alles doen.

Maar ik hoor hier inderdaad veel slechte verhalen terwijl mensen niet uitleggen wat er dan zo traumatisch/slecht of eng was dat ze het nooit meer zouden doen.
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:06:40 #42
31101 _Led_
pi_73207947
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:05 schreef LXIV het volgende:
Je moet er nooit zomaar aan beginnen, het kan levensgevaarlijk zijn bij ondeskundig gebruik.

Hier in de straat werd ook "voor de lol" eens ge-experimenteerd met glaasje draaien. De domste vraag die je dan kunt stellen werd natuurlijk toch gesteld "wanneer ga ik dood?". De geest antwoorde dat het meisje nog 19 zou worden.

Affijn, de tijd gaat voorbij en iedereen is het voorval alweer vergeten. Op de 19e verjaardag van het meisje loopt ze na afloop met een paar gasten mee naar buiten om ze uit te zwaaien. Als de auto met vrienden wegrijdt stapt ze de straat op met de bedoeling ze na te zwaaien. Ogenblikkelijk komt ze recht onder een vrachtauto en overlijdt. Toen herinnerde iedereen zich opeens weer van het glaasje draaien een half jaar daarvoor.
Hoe heette dat meisje, welke straat is dat, welke vrienden kunnen het glaasjedraai-verhaal bevestigen ?
quote:
Kortom: ben je levensmoe dan zou ik er beslist aan beginnen, maar verder moet je er zo ver mogelijk vanaf blijven.
Nou ja, ik heb zojuist mijn persoonlijke verhaal verteld;
ik heb glaasje gedraaid en alles gaat alleen maar beter
Wil je dus een leuke vriendin, mooi huis en snelle auto ? Ga glaasje draaien ! Het werkt echt !
quote:
Ook mensen die er in principe niet echt in geloofden en het enkel voor de lol deden hebben meegemaakt dat spiegels spontaan sprongen, meubelstukken door de kamer zweefden, harde knallen uit het niets, noem maar op.
Meh, je roept gewoon wat leuke dingen waar niemand maar bewijs voor heeft behalve stoere verhalen die via-via doorverteld worden.
zzz
pi_73207961
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:02 schreef _Led_ het volgende:

That makes 2 of us
Al zo ik liever naar dat huis toe gaan
pi_73207991
NIE DOEN, IS KEIGEVAARLIJK
pi_73208008
quote:

Kortom: ben je levensmoe dan zou ik er beslist aan beginnen, maar verder moet je er zo ver mogelijk vanaf blijven. Ook mensen die er in principe niet echt in geloofden en het enkel voor de lol deden hebben meegemaakt dat spiegels spontaan sprongen, meubelstukken door de kamer zweefden, harde knallen uit het niets, noem maar op.
Jij was erbij, een half jaar eerder...
Jij was erbij, toen ze onder een vrachtwagen terecht kwam?
Is het niet logischer dat ze straal bezopen was, en niet eens merkt dat er een vrachtwagen op volle snelheid aankomt? En als die vrachtwagen vol aankwam, waarom is die auto dan niet plat geramd? Of had ze hele snelle vrienden?
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:09:59 #46
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_73208013
quote:

en jij maakt hieruit op dat het glaasje-draaien haar vermoord/gedood heeft, en als ze dat niet had gedaan, dat ze dan niet overreden was door een vrachtwagen? apart
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:10:03 #47
31101 _Led_
pi_73208015
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:08 schreef Gordijn het volgende:
NIE DOEN, IS KEIGEVAARLIJK
BEDANKT VOOR DE UITGEBREIDE LIJST MET ARGUMENTEN, HIER KUNNEN WE WAT MEE
zzz
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:10:16 #48
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_73208020
quote:

Ik heb ooit wel eens een harde knal gehoord toen ik snachts eens wat zat te eten.
Ik woonde nog thuis en zat aan de eettafel, het was net of de tuindeuren met een enorme klap dichtvielen. Maar alles zat gewoon netjes dicht.

Ik hoor altijd de verhalen van mensen die naar de dood vragen en vervolgens snel komen te overlijden. Waarom is dit? Waarom zou je wel mogen vragen of het lekker weer is maar niet waarom en wanneer iemand dood gaat? Waarom zou een geest boos worden omwille van deze vraag?

En wat zou een geest willen laten weten door met meubels te gaan zweven? Zijn aanwezigheid alleen? Of dat hij het er niet mee eens is?
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:11:22 #49
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_73208049
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:07 schreef Burner82 het volgende:

[..]

That makes 2 of us
Al zo ik liever naar dat huis toe gaan
Als je echt interesse hebt dan heb ik nog wel een locatie voor je waar echt dingen gebeuren. Geen geintje.
pi_73208097
Geef mij die locatie dan en ik beloof je dat ik daar heen ga
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:14:13 #51
31101 _Led_
pi_73208111
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:11 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Als je echt interesse hebt dan heb ik nog wel een locatie voor je waar echt dingen gebeuren. Geen geintje.
Yessirree, komt u maar met die locatie.
Gegarandeerd dat ik daar spookdingen ga meemaken ????
(Dus niet de volgende dag van die verhalen van "Nou anders zijn er altijd geesten hoor, heus !" )
zzz
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:16:16 #52
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_73208159
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:10 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Ik heb ooit wel eens een harde knal gehoord toen ik snachts eens wat zat te eten.
Ik woonde nog thuis en zat aan de eettafel, het was net of de tuindeuren met een enorme klap dichtvielen. Maar alles zat gewoon netjes dicht.

Ik hoor altijd de verhalen van mensen die naar de dood vragen en vervolgens snel komen te overlijden. Waarom is dit? Waarom zou je wel mogen vragen of het lekker weer is maar niet waarom en wanneer iemand dood gaat? Waarom zou een geest boos worden omwille van deze vraag?

En wat zou een geest willen laten weten door met meubels te gaan zweven? Zijn aanwezigheid alleen? Of dat hij het er niet mee eens is?
Je weet natuurlijk nooit of er een oorzakelijk verband is tussen het overlijden en het vragen naar je overlijdingsdatum bij een geest. Misschien was het sowieso wel gebeurd, alleen had toen niemand het opvallend gevonden. Helaas kun je dat nooit met zekerheid vaststellen.

Waarom geesten graag kamermeubilair door de lucht laten dansen weet ik ook niet. Het is denk ik een soort van energie die vrij komt. Zo'n geest kan natuurlijk net zo gemakkelijk een laatje rustig open en dicht doen, maar dan denken de mensen: "Ja, dat doet zo'n geest wel, maar dat kan ik zelf ook wel" Met het laten zweven van meubels is dat toch net even wat anders.
The End Times are wild
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:16:41 #53
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_73208177
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:13 schreef Flammie het volgende:
Geef mij die locatie dan en ik beloof je dat ik daar heen ga
Ik ben er zelf geweest en heb er een paar nachten geslapen. Niets aan de hand. (tenminste ik heb niks gehoord, maar dat kan ook komen omdat ik redelijk vast slaap. )
Na enkele maanden hebben anderen dingen waargenomen. (2 mensen onafhankelijk van elkaar die dezelfde dingen verklaarden)
Dan ga je toch wel anders naar zo'n plek kijken.
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:17:45 #54
31101 _Led_
pi_73208197
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:16 schreef LXIV het volgende:

[..]

Je weet natuurlijk nooit of er een oorzakelijk verband is tussen het overlijden en het vragen naar je overlijdingsdatum bij een geest. Misschien was het sowieso wel gebeurd, alleen had toen niemand het opvallend gevonden. Helaas kun je dat nooit met zekerheid vaststellen.

Waarom geesten graag kamermeubilair door de lucht laten dansen weet ik ook niet. Het is denk ik een soort van energie die vrij komt. Zo'n geest kan natuurlijk net zo gemakkelijk een laatje rustig open en dicht doen, maar dan denken de mensen: "Ja, dat doet zo'n geest wel, maar dat kan ik zelf ook wel" Met het laten zweven van meubels is dat toch net even wat anders.
Hoe heette dat meisje,
welke straat was het,
en welke vrienden van haar kunnen het glaasje-draai-verhaal en het ongeluk bevestigen ?

Ik wil even checken of het dit keer meer is dan een urban-legend namelijk.
zzz
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:18:31 #55
31101 _Led_
pi_73208222
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:16 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Ik ben er zelf geweest en heb er een paar nachten geslapen. Niets aan de hand. (tenminste ik heb niks gehoord, maar dat kan ook komen omdat ik redelijk vast slaap. )
Na enkele maanden hebben anderen dingen waargenomen. (2 mensen onafhankelijk van elkaar die dezelfde dingen verklaarden)
Dan ga je toch wel anders naar zo'n plek kijken.
Really ?
Ik zou er niet anders naar kijken, ik zou denken "Tjah, weer een zogenaamde spook-plek die enkel spookt als er geen skeptici zijn.".
zzz
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:18:39 #56
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_73208229
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:17 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Hoe heette dat meisje,
welke straat was het,
en welke vrienden van haar kunnen het glaasje-draai-verhaal en het ongeluk bevestigen ?

Ik wil even checken of het dit keer meer is dan een urban-legend namelijk.
Het meisje heette Monique. Het was in de Duitslandstraat in Bergen op Zoom. Wie van de vrienden dat glaasje-draai verhaal verteld heeft weet ik niet.
The End Times are wild
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:19:03 #57
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_73208244
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:14 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Yessirree, komt u maar met die locatie.
Gegarandeerd dat ik daar spookdingen ga meemaken ????
(Dus niet de volgende dag van die verhalen van "Nou anders zijn er altijd geesten hoor, heus !" )
Voor zover ik weet is de kans 99% dat je er dingen mee gaat maken.
Het is alleen geen locatie hier in Nederland. dus dat maakt het voor de meeste mensen denk ik wat minder makkelijk om er heen te gaan, en het is geen vrij toegankelijke locatie.

Nogmaals, ik heb zelf niks gemerkt, maar heb geen redenen om aan deze mensen te twijfelen die het zeiden.
pi_73208245
Ik zal jullie bij deze dan maar mededelen dat het volslagen onzin is en dat er geen geesten oid bestaan.

Mensen die beweren dat er spontaan spiegels van muren vallen, vreemde schaduwen opdoemen etc en dat toeschrijven aan een groep 7-spelletje als "glaasje draaien" zijn ofwel fantasten of geestesziek. Simple.
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:19:24 #59
31101 _Led_
pi_73208251
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:18 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het meisje heette Monique. Het was in de Duitslandstraat in Bergen op Zoom. Wie van de vrienden dat glaasje-draai verhaal verteld heeft weet ik niet.
Wat is haar achternaam ?
zzz
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:20:48 #60
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_73208292
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:19 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Wat is haar achternaam ?
Weet ik niet en als ik het wist zou ik het niet posten.

Maar wat heeft dat er nu mee te maken?
The End Times are wild
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:20:51 #61
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_73208294
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:06 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Hoe heette dat meisje, welke straat is dat, welke vrienden kunnen het glaasjedraai-verhaal bevestigen ?
[..]

Nou ja, ik heb zojuist mijn persoonlijke verhaal verteld;
ik heb glaasje gedraaid en alles gaat alleen maar beter
Wil je dus een leuke vriendin, mooi huis en snelle auto ? Ga glaasje draaien ! Het werkt echt !
[..]

Meh, je roept gewoon wat leuke dingen waar niemand maar bewijs voor heeft behalve stoere verhalen die via-via doorverteld worden.
Inderdaad, wat een bullshit allemaal. Ik heb het vroeger ook wel eens gedaan maar het is eigenlijk niks meer dan goed luisteren naar welke geluiden je hoort en dat afschuiven op geesten.
Een windvlaag klinkt opeens als een tornado als je sommigen mag geloven
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_73208297
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:10 schreef _Led_ het volgende:

BEDANKT VOOR DE UITGEBREIDE LIJST MET ARGUMENTEN, HIER KUNNEN WE WAT MEE

Och man, argumenten tegen het oproepen van geesten...
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:21:19 #63
31101 _Led_
pi_73208306
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:20 schreef LXIV het volgende:

[..]

Weet ik niet en als ik het wist zou ik het niet posten.
Zou ik ook niet doen als ik zo'n stoer verhaal had verzonnen.
Niks te vinden over een ongeval in de Duitslandtstraat by the way.
quote:
Maar wat heeft dat er nu mee te maken?
Stoere verhalen posten kan iedereen.
Ik heb in 8 jaar TRU alleen nog nooit iemand kunnen vinden met enige vorm van bewijs van z'n stoere verhalen.

Als jij aankomt met een verifieerbaar verhaal zou het dus fantastisch zijn als we het eens konden checken.
Maar wat en verrassing, er valt weer niks te checken.
zzz
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:21:46 #64
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_73208319
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:18 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Really ?
Ik zou er niet anders naar kijken, ik zou denken "Tjah, weer een zogenaamde spook-plek die enkel spookt als er geen skeptici zijn.".
Nou ja, 's nachts zien dingen er natuurlijk altijd anders uit. Het is overal veel stiller, dus kleine geluiden treden veel meer op de voorgrond. omdat je die geluiden overdag niet hoort door andere hardere geluiden kun je er natuurlijk een andere betekenis aan geven.
dan zou ik er toch wel een beetje anders naar gaan kijken.
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:22:04 #65
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_73208326
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:21 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Nou, het is een heel bekend verhaal. Weet zeker dat hier op het forum meer mensen zijn die ervan gehoord hebben, dus...
The End Times are wild
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:22:34 #66
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_73208342
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:21 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Duitslandt wel goed spellen hé!
The End Times are wild
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:23:00 #67
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_73208351
quote:

[..]

EINDELIJK... Ik dacht dat de dag nooit zou komen! Geef me dat adres!!
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:23:25 #68
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_73208358
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:23 schreef Michielos het volgende:

[..]

EINDELIJK... Ik dacht dat de dag nooit zou komen! Geef me dat adres!!
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:24:08 #69
31101 _Led_
pi_73208376
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:22 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nou, het is een heel bekend verhaal. Weet zeker dat hier op het forum meer mensen zijn die ervan gehoord hebben, dus...
Bekende verhalen zijn er genoeg, er zijn hele websites aan urban legends gewijd.

Maar een verhaal dat geverifieerd kan worden ?
Nope, nada.
zzz
pi_73208379
Pm het adres nou maar gewoon anders
Ik breng fotoverslag uit !
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:25:01 #71
31101 _Led_
pi_73208399
quote:

[..]

Duitslandt wel goed spellen hé!
Heb ik gedaan. Kun jij iets vinden over het ongeval dan ?
zzz
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:25:20 #72
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_73208408
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:24 schreef Flammie het volgende:
Pm het adres nou maar gewoon anders
Ik breng fotoverslag uit !
Goed idee, ik ben benieuwd (nouja, niet naar dat verslag, daar gebeurd toch niks. Wel naar de reacties )
pi_73208409
quote:

[..]

Misschien weten zij dan wel de achternaam van Monique. Over welke users gaat het?
pi_73208435
quote:

[..]

Fok TRU meet
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:26:32 #75
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_73208443
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:23 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Nee , serieus. Geef me het adres. Ik beloof je dat ik er heen ga en uitgebreid fotoverslag maak van orbs, entiteiten, ouija sessies e.d.
Hoop alleen dat als er niks gebeurd (wat mijn voorspelling is), het niet weer wordt:

"Het paranormale mag niet bewezen worden"
"Het werkt alleen bij gelovigen (aka goedgelovige sukkelaars)"
"Normaal werkt het wel maar nu even niet"
"Bij persoon x begon echter het meubilair te zweven!"
pi_73208588
Laten we bij glaasje draaien even blijven.

Ervarene: Wat moet je vooral niet doen, en waarom niet..

Sceptici, proberende: zou je het doen? (zoja, waar?)

Misschien kunnen we hier nog iets organiseren
pi_73208637
Ik kan er ook een topic over openen, als dat makkelijker is?
  † In Memoriam † dinsdag 29 september 2009 @ 13:35:21 #78
264940 8108139dpths
pi_73208653
tvp
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:35:24 #79
31101 _Led_
pi_73208655
Ik heb het gedaan, en ik zou het zo weer doen.

Niet dat ik in geesten geloof die zich via een glaasje kenbaar maken hoor.
zzz
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:37:06 #80
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_73208703
Ik heb het ook gedaan, wil het ook weer doen. Organiseer maar wat, ik had hier laatst ook al een topic over maar dat raakte (voornamelijk door m'n luiheid) enigszins in het slop.
pi_73208793
Ouija heeft mij enkel geluk bezorgd in het leven. Laat je niet in de wijs brengen door griezelverhalen maar concentreer je eens op de gelukkige verhalen imo.
Vliegtuigen kunnen ook neerstorten maar daarom ga je een trip hawai echt niet door je neus laten boren.
Zo ook met ouija, sure er zijn wat slechte verhaaltjes maar kijk mij;

nieuwe auto, vriendin, binnenkort huisje in hua hin en dat had die geest me allemaal van te voren voorspeld!

Ik zeg: GEWOON DOEN!
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:41:45 #82
31101 _Led_
pi_73208828
Ik dus ook een mooi huis,. leuke vriendin en snelle auto.
Dat was helemaal niet voorspeld hoor, maar het is wel (zo'n 10 jaar) allemaal gekomen nadat ik glaasje gedraaid had.

Dus als mensen zeggen dat je het niet moet doen omdat het slecht met je afloopt - driewerf neen, juist omgekeerd !
zzz
pi_73208835
In een aantal topics wordt er vooral geroepen: Doen! of, Niet doen!

In dit topic is het niet zozeer of iemand het wel of niet moet doen, dat beslissen we zelf wel.
Hier gaat het erom: WAAROM niet, of net wel.
Vertel je ervaring, ik ga het bijhouden, en uiteindelijk gaan we een geschikte locatie vinden om het al dan niet te proberen (ligt aan het aantal aanmeldingen).
Natuurlijk zijn ervaren mensen uitgenodigd om die dag/avond mee te doen, en ons tips etc te geven.
De exacte uitwerkingen komen tzt wel

Gr,
pi_73208856
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:37 schreef Michielos het volgende:
Ik heb het ook gedaan, wil het ook weer doen. Organiseer maar wat, ik had hier laatst ook al een topic over maar dat raakte (voornamelijk door m'n luiheid) enigszins in het slop.
Held.
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:43:08 #85
31101 _Led_
pi_73208865
DOEN !!!!
Ik heb ooit glaasje gedraaid en sindsdien is m'n leven alleen maar beter geworden !
Dankzij glaasjedraaien kan ik hele dagen op fora rondhangen en toch nog dik betaald worden !
Er kwam weinig uit het glaasjedraaien hoor, daar niet van.
zzz
pi_73208866
Juist doen!

Veel geluk in het leven dankzij de geesten die je oproept. Ze voorspelden me vanalles en alles is uitgekomen! Het leven is geweldig dankzij Ouija!! Zeker doen!!
pi_73208870
Iets zegt me dat dit topic het vooral van zijn saaiheid moet hebben.
Google is your friend, abuse your friends
pi_73208878
Het is beter dan seks.
pi_73208882
Laten we dit topic in zijn stand houden: zou je het doen of niet...

Voor de rest, waarom wel, waarom niet, waar dan wel en niet, etc.... daarvoor heb ik dit topic geopend:

Glaasje draaien: To do, or not to do.
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:44:45 #90
180648 iFries
pi_73208910
Niet doen, je kunt je tijd beter aan seks spenderen
Frysk bloed tsjoch op!
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:44:54 #91
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_73208915
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:26 schreef Michielos het volgende:

[..]

Nee , serieus. Geef me het adres. Ik beloof je dat ik er heen ga en uitgebreid fotoverslag maak van orbs, entiteiten, ouija sessies e.d.
Hoop alleen dat als er niks gebeurd (wat mijn voorspelling is), het niet weer wordt:

"Het paranormale mag niet bewezen worden"
"Het werkt alleen bij gelovigen (aka goedgelovige sukkelaars)"
"Normaal werkt het wel maar nu even niet"
"Bij persoon x begon echter het meubilair te zweven!"
Ik wil je het adres wel geven, maar het is geen openbare plek waar je vrij in kunt. Maw, ik denk dat de kans klein is dat je er binnen komt.
Maar mocht er iets georganiseerd worden dan ga ik zeker mee.
pi_73208928
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:18 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik heb net het hele ongevallenbestand van de gemeente Bergen op Zoom gecheckt, en......

sinds 1994 zijn er GEEN dodelijjke ongevallen geweest op deze straat. ook niet op het kruispunt met de Oostenrijkstraat / Zwitserlandstraat........

[ Bericht 0% gewijzigd door waaromookniet1 op 29-09-2009 13:55:25 ]
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:45:43 #93
31101 _Led_
pi_73208936
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:44 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Ik wil je het adres wel geven, maar het is geen openbare plek waar je vrij in kunt. Maw, ik denk dat de kans klein is dat je er binnen komt.
yeyaah, bring it on.
zzz
pi_73208951
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:44 schreef iFries het volgende:
Niet doen, je kunt je tijd beter aan seks spenderen
Ja, maar aan je seks merk je niet of je dood "zou kunnen gaan"
pi_73208961
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:43 schreef Metalfrost het volgende:
Iets zegt me dat dit topic het vooral van zijn saaiheid moet hebben.
Hou het levendig dan?
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:47:29 #96
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_73208981
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:45 schreef waaromookniet1 het volgende:

[..]

Ik heb net het hele ongevallenband van de gemeente Bergen op Zoom gecheckt, en......

sinds 1994 zijn er GEEN dodelijjke ongevallen geweest op deze straat. ook niet op het kruispunt met de Oostenrijkstraat / Zwitserlandstraat........

wat :"toevallig"
De geesten zullen vast de papieren gewist hebben enz. het paranormale mag immers niet bewezen worden
pi_73209172
Gewoon doen, weer meer bewijs dat geloven in die onzin bullshit is.
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:54:19 #98
265768 NBT
Bigger is better.
pi_73209176
niet doen, werkt toch niet.
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:57:43 #99
139330 TNA
For the stars that shine
pi_73209270
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:54 schreef RichardDawkins het volgende:
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:58:10 #100
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_73209280
quote:
Dit dus
pi_73209312
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:54 schreef NBT het volgende:
niet doen, werkt toch niet.
Door het niet te doen, omdat het toch niet werkt...is de mensheid nooit beter geworden..
Door het wel te doen, en dan zien: het werkt wel, of niet... Daar heb je wel wat aan
pi_73209331
Ik heb het ook ooiteens geprobeert met een groep vrienden. Helaas gebeurde er helemaal niets. Ik verwachtte persoonlijk er niet zoveel van, maar de andere hadden wat meer hoop. jammer natuurlijk dat er niets gebeurde. Wel is een van die toenmalige vrienden een jaar later al overleden, maar dat had een medische reden en was niet onder vreemde verdachte omstandigheden ofzoiets.
pi_73209349
quote:
Je doet mee dus?
  dinsdag 29 september 2009 @ 14:00:58 #104
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_73209354
Als je nieuwschierig bent moet je het doen, anders blijf je net zolang twijfelen todat je alsnog een keer doet.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  dinsdag 29 september 2009 @ 14:02:47 #105
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_73209411
tvp.
altijd al intresse gehad in geesten enzo.
misschien eens een keertje doen en dan filmen voor de mensen hier
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
pi_73209443
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:00 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Je doet mee dus?
Ben het toevallig van plan om binnenkort met wat vrienden te doen, moeten nog wel uitvinden hoe je dat dan volgens de regels enzo zou moeten doen. Avondje lachen om religie zeg maar.
  dinsdag 29 september 2009 @ 14:04:17 #107
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_73209450
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:44 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

geef het adres maar gewoon, dat regel ik wel

En geef ook even de achternaam van monique, en de andere users die hier meer over weten
  dinsdag 29 september 2009 @ 14:05:12 #108
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_73209466
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:00 schreef Zenschaatser het volgende:
Ik heb het ook ooiteens geprobeert met een groep vrienden. Helaas gebeurde er helemaal niets. Ik verwachtte persoonlijk er niet zoveel van, maar de andere hadden wat meer hoop. jammer natuurlijk dat er niets gebeurde. Wel is een van die toenmalige vrienden een jaar later al overleden, maar dat had een medische reden en was niet onder vreemde verdachte omstandigheden ofzoiets.
Geesten, ik zeg het je!! Je had nooit mogen draaien! Anders liep je vriend nog gewoon rond!!1
pi_73209481
Yeh idd welke andere users waren er nu die dit verhaal ook konden dromen?
Geef eens een lijst ofzo
pi_73209512
Doen > altijd al een keer willen ervaren
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73209586
Met zoveel mensen voor op zo een korte tijd, lijkt het me toch wel mogelijk om eens iets te organiseren?
  dinsdag 29 september 2009 @ 14:10:11 #112
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_73209620
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:03 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Ben het toevallig van plan om binnenkort met wat vrienden te doen, moeten nog wel uitvinden hoe je dat dan volgens de regels enzo zou moeten doen. Avondje lachen om religie zeg maar.
Ik wil meedoen. Ik heb Ouija borden thuis, eventueel.
pi_73209713
ok

waar woon je?

En dan nog een paar praktische vragen voor de ervaren mensen: Hoeveel man/vrouw per bord...hoeveel broden max? Maak je een geest gek, als je met 3 borden tegelijk een vraag stelt?
pi_73209723
Je kijkt beter te diep in het glaasje kijken. Dat is leuker.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 29 september 2009 @ 14:16:07 #115
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_73209781
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:13 schreef Burner82 het volgende:
ok

waar woon je?

En dan nog een paar praktische vragen voor de ervaren mensen: Hoeveel man/vrouw per bord...hoeveel broden max? Maak je een geest gek, als je met 3 borden tegelijk een vraag stelt?
Zuiden des lands, maar kunnen ook neutrale plek nemen. Heb paar van parker brothers (borden en planchette) en nog wat duurdere maar die neem ik niet mee. Beste is 6 mensen aan 1 bord. Zo krijg je de beste kans op een ideomotor response
pi_73209835
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:48 schreef iFries het volgende:

[..]

[..]

LOOOOOL
Sorry, ik ben best lui als het via de comp kan, vind ik het ook goed
  dinsdag 29 september 2009 @ 14:20:17 #117
31101 _Led_
pi_73209926
Ik kan trouwens aanraden om de mensen die het glaasje aanraken te blinddoeken en iemand anders de letters op te laten schrijven (of een videocamera te gebruiken om het op te nemen). Na het blinddoeken het bord een paar slagen draaien.
Dan weet je al wat zekerder dat er niet valsgespeeld wordt.
En krijg je vervolgens ook geen zinnige antwoorden meer, maar dat terzijde.
zzz
  dinsdag 29 september 2009 @ 14:21:56 #118
31101 _Led_
pi_73209970
Ik wil op zich mijn huis wel ter beschikking stellen
zzz
  dinsdag 29 september 2009 @ 14:24:20 #119
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_73210033
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:21 schreef _Led_ het volgende:
Mooi, ik koop de wijn, deal?
We hebben alleen echt een dik probleem als jouw huis een broedplaats is voor entiteiten
pi_73210056
Lijkt mij niks aan, als ik ergens helemaal niet in geloof is het wel glaasje draaien.
  dinsdag 29 september 2009 @ 14:26:35 #121
31101 _Led_
pi_73210097
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:24 schreef Michielos het volgende:

[..]

Mooi, ik koop de wijn, deal?
We hebben alleen echt een dik probleem als jouw huis een broedplaats is voor entiteiten
Het is in ieder geval een jaren '30 huis,
er zijn de afgelopen 3 jaar nog wel 3 bewoners overleden (zelfde huis, appartementen boven me).
Als het helpt kunnen we zelfs in die appartementen gaan zitten, ik heb de sleutel ervan en ze staan nu leeg.
Kan ik misschien contact maken met mijn oude bovenburen ?
zzz
  dinsdag 29 september 2009 @ 14:27:09 #122
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_73210117
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:26 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Het is in ieder geval een jaren '30 huis,
er zijn de afgelopen 3 jaar nog wel 3 bewoners overleden (zelfde huis, appartementen boven me).
Als het helpt kunnen we zelfs in die appartementen gaan zitten, ik heb de sleutel ervan en ze staan nu leeg.
Kan ik misschien contact maken met mijn oude bovenburen ?
Dat zou nice zijn!
  dinsdag 29 september 2009 @ 14:27:12 #123
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_73210119
Wat wil je er mee bereiken?
  dinsdag 29 september 2009 @ 14:29:35 #124
31101 _Led_
pi_73210200
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:27 schreef maickeltje het volgende:
Wat wil je er mee bereiken?
Nou, als de geest zou zeggen dat ik nog 5 dagen te leven heb en 5 dagen later ga ik inderdaad dood zou ik dat zien als een positief resultaat. Weliswaar niet voor mij, maar ik hoop dat Michielos dan alvast een beetje aan het twijfelen is gebracht

Verder hopen we natuurlijk op bezeten personen, vliegende meubelstukken en knipperende lampen.
zzz
pi_73210225
Michielos, ik woon ook in het zuiden des lands
Als we een huis hebben (ergens in het land) Wijn, van Michielos.
Ik koop dan wel het bier (als _LED_ dan ff verteld waar Ik hou niet zo van wijn (Ja, ik ben wel homo, sue me )
pi_73210251
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:03 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Avondje lachen... ik geloof zelf ook niet. Wel tikgeluiden meegemaakt maar niets speciaals. Weet wel dat zonder een goed medium erbij het niet zal werken.
  dinsdag 29 september 2009 @ 14:31:49 #127
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_73210273
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:30 schreef Burner82 het volgende:
Michielos, ik woon ook in het zuiden des lands
Als we een huis hebben (ergens in het land) Wijn, van Michielos.
Ik koop dan wel het bier (als _LED_ dan ff verteld waar Ik hou niet zo van wijn (Ja, ik ben wel homo, sue me )
Duvel en Westmalle triple is godlike..:D
pi_73210290
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:29 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Nou, als de geest zou zeggen dat ik nog 5 dagen te leven heb en 5 dagen later ga ik inderdaad dood zou ik dat zien als een positief resultaat. Weliswaar niet voor mij, maar ik hoop dat Michielos dan alvast een beetje aan het twijfelen is gebracht

Verder hopen we natuurlijk op bezeten personen, vliegende meubelstukken en knipperende lampen.
Dat natuurlijk minimaal Ronddraaiende hoofde, in paniek gekomen en weg rennende pastoors, Total Mayhem, en als we tegelijk loslaten, is alles weer hetzelfde
  dinsdag 29 september 2009 @ 14:32:42 #129
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_73210311
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:21 schreef _Led_ het volgende:
Boeiend dit Jullie zorgen toch wel voor een mooi verslag met eventueel beeldmateriaal he.
[/b]
Eindbaas ^O^
pi_73210322
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:31 schreef Hydrogeny het volgende:

[..]

Avondje lachen... ik geloof zelf ook niet. Wel tikgeluiden meegemaakt maar niets speciaals. Weet wel dat zonder een goed medium erbij het niet zal werken.
Weet jij nog een goed medium dan?
pi_73210335
quote:

[..]

Wat maakt een medium "goed"?
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 29 september 2009 @ 14:33:44 #132
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_73210342
quote:

[..]

O, dus al die verhalen v an pubers die glaasje draaiden zijn dus toch onzin?
  dinsdag 29 september 2009 @ 14:34:05 #133
31101 _Led_
pi_73210361
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:33 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Nou, het moet dus geen Small of Large zijn
zzz
pi_73210374
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:32 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Boeiend dit Jullie zorgen toch wel voor een mooi verslag met eventueel beeldmateriaal he.
Als ik mijn vriend zover krijg, dan wordt daar wel voor gezorgd (mits andere ook wat materiaal mee kunnen nemen ) Kheb wel een camera, maar veel verder gaat het budget niet
  dinsdag 29 september 2009 @ 14:34:48 #135
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_73210382
Doen, maar niet thuis.
Als je zwak bent kan je auralifters of stalkers oplopen, wat ik dus na evp ben opgelopen en nog steeds last van ondervind, zelfs met zware medicatie om de stemmen te onderdrukken.

Iemand boven zei dat die voorspellingen kreeg, volgens mij is dat altijd door demonen.

Deze gast beweert dat stemmen het stalken is door politie dmv hi-tech apparatuur:
http://www.eurostaete.eu/fred-grauf/

[leef nog btw hang nog steeds rond bij de paaz]
  dinsdag 29 september 2009 @ 14:35:17 #136
31101 _Led_
pi_73210396
Oh ik heb videocamera en geluidsapparatuur thuis hoor, no problemo.
zzz
pi_73210411
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:33 schreef Michielos het volgende:

[..]

O, dus al die verhalen v an pubers die glaasje draaiden zijn dus toch onzin?
  dinsdag 29 september 2009 @ 14:35:53 #138
31101 _Led_
pi_73210419
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:34 schreef Manke het volgende:
Doen, maar niet thuis.
Als je zwak bent kan je auralifters of stalkers oplopen, wat ik dus na evp ben opgelopen en nog steeds last van ondervind, zelfs met zware medicatie om de stemmen te onderdrukken.

Iemand boven zei dat die voorspellingen kreeg, volgens mij is dat altijd door demonen.

Deze gast beweert dat stemmen het stalken is door politie dmv hi-tech apparatuur:
http://www.eurostaete.eu/fred-grauf/

[leef nog btw hang nog steeds rond bij de paaz]
Oeh, ik hoop dat we het voor elkaar krijgen om zoiets op te lopen !
zzz
  dinsdag 29 september 2009 @ 14:37:18 #139
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_73210476
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:29 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ja daar moet je inderdaad op hopen
pi_73210500
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:35 schreef _Led_ het volgende:
Oh ik heb videocamera en geluidsapparatuur thuis hoor, no problemo.
Ok, cool En waar woont jou huis?
  dinsdag 29 september 2009 @ 14:40:19 #141
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_73210567
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:37 schreef maickeltje het volgende:

[..]

Zolang ze het maar op film zetten:p Zelf ben ik er ook nieuwschierig naar, vanavond maar eens een voorstel in de vriendenkring gooien.
[/b]
Eindbaas ^O^
  dinsdag 29 september 2009 @ 14:40:30 #142
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_73210574
Je kan het oplopen zonder dat je het doorhebt, denk dat dat bij de meeste schizo patienten het geval is.
evp heeft bij mij alleen de communicatielijnen geopend, uit de opnames bleek dat ze al rond me hingen.
  dinsdag 29 september 2009 @ 14:41:57 #143
31101 _Led_
pi_73210621
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:37 schreef maickeltje het volgende:

[..]

Ik ben er compleet 100% zeker van dat zoiets nooit gebeurt.
Ik ben er dus helemaal niet bang voor om te zeggen dat dat hetgene is wat ik me ten doel stel.
Kom maar met die klopgeesten en roept het maar, ik lust ze rauw
zzz
  dinsdag 29 september 2009 @ 14:43:13 #144
31101 _Led_
pi_73210665
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:40 schreef Manke het volgende:
Je kan het oplopen zonder dat je het doorhebt, denk dat dat bij de meeste schizo patienten het geval is.
evp heeft bij mij alleen de communicatielijnen geopend, uit de opnames bleek dat ze al rond me hingen.
Uhm, met alle respect denk ik dat het andersom zit; men was al schizo en raakt alleen maar meer in de war doordat men zich als labiel persoon dan ook nog eens met dit soort verhalen bezig gaat houden waardoor men enkel versterkt wordt in de wanen.
Maar da's slechts mijn mening.
zzz
pi_73210811
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:43 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Uhm, met alle respect denk ik dat het andersom zit; men was al schizo en raakt alleen maar meer in de war doordat men zich als labiel persoon dan ook nog eens met dit soort verhalen bezig gaat houden waardoor men enkel versterkt wordt in de wanen.
Maar da's slechts mijn mening.
In welke stad woon je Led? Als datum + plaats bekend is zal ik even kijken of ik er ook bij kan zijn.
Geloof er zelf namelijk ook niet in en gek ben ik toch al. Niks te verliezen dus zou je zeggen!
Dus...
  dinsdag 29 september 2009 @ 14:53:33 #146
31101 _Led_
pi_73210998
Amschterdam.
zzz
pi_73211030
Jongens doe het niet.. Glaasje draaien is veels te gevaarlijk!
Als er boze entiteiten in je huis zitten dan is het voorbij! Begin er NIET aan!!
pi_73211189
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:33 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Iemand die er wel in gelooft om mee te beginnen en eventueel ervaring maakt een medium betrouwbaardeer enz... blablabla ik dus niet ( maar doe wel mee als het gebeurt )
pi_73211219
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:54 schreef Flammie het volgende:
Jongens doe het niet.. Glaasje draaien is veels te gevaarlijk!
Als er boze entiteiten in je huis zitten dan is het voorbij! Begin er NIET aan!!
Klopt, en dat zijn gewoon feiten. Actueel voorbeeld:

Marco Borsato.. Die gast ging glaasje draaien, zingt daarna nog een aantal keer ''Tis voorbij, ja voorbij, voor jou, voor mij. tadatdada tadadatada!"

Hup, hele bedrijf failliet, alle mensen op straat.
Dus...
  dinsdag 29 september 2009 @ 15:01:21 #150
31101 _Led_
pi_73211245
zzz
  dinsdag 29 september 2009 @ 15:13:02 #151
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_73211618
LED

zal zeker ook voorkomen, alleen was ik niet schizo en labiel, kreeg de stemmen vlak na het geklooi met bandstemmen.
In de link die ik plaatste wordt met mri aangetoond dat stemmenhoorders daadwerkelijk stemmen horen, onderin bij het artikel "ik zie stemmen".
pi_73211750
Ja de "stemmenhoorders" horen stemmen... Dat is nu juist het "probleem"

Verder verwacht ik foto's et al van jullie.
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 29 september 2009 @ 15:18:22 #153
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_73211753
TVP voor foto/video/tekstverslag! Ik ben benieuwd of jullie 6 man bij elkaar krijgen!
  dinsdag 29 september 2009 @ 15:19:14 #154
31101 _Led_
pi_73211770
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:13 schreef Manke het volgende:
LED

zal zeker ook voorkomen, alleen was ik niet schizo en labiel, kreeg de stemmen vlak na het geklooi met bandstemmen.
Het feit dat jij met EVP ging klooien en daar ook nog waarde aan hecht maakt je in mijn ogen al prime-suspect-labiel.
Alle schizo's die ik tot nu toe op Fok! heb gesproken (ja, er zitten er hier meer dan je denkt ) hebben me trouwens geprobeerd te overtuigen dat het in hun geval allemaal echt is. Die andere schizo's zijn raar in hun hoofd, maar zij niet.
quote:
In de link die ik plaatste wordt met mri aangetoond dat stemmenhoorders daadwerkelijk stemmen horen, onderin bij het artikel "ik zie stemmen".
Dat er signalen in de hersenen worden afgegeven als wanneer er dingen gehoord worden verbaast me niet zo eerlijk gezegd. Epilepsie is ook een kwestie van random neuronen die afgaan.
Het punt is - geloof je dat er echt wat is dat de hersenen waarnemen, of geloof je dat hersenen soms niet goed functioneren en er dus per abuis connecties optreden terwijl er niks waar te nemen is.
Ik geloof in het laatste.
zzz
  dinsdag 29 september 2009 @ 15:42:12 #155
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_73212476
Tja, zou er totaal geen waarde aan hechten als ik geen antwoorden en andere onzin duidelijk te horen kreeg - maar sommigen willen of kunnen het niet horen, maakt het bashen of ontkrachten wel makkelijker .
Als ik labiel was zou ik er nooit aan begonnen zijn, had er zoveel over gelezen en gezien dat ik nieuwsschierig werd, net zoals men nu een ouija sessie probeert te organiseren: men is nieuwsschierig, niet labiel, maar de kans bestaat dat er 1 niet alleen naar huis gaat.
Dat jij geen resultaten had met ouija komt omdat je er gesloten voor was, denk ik - ik stond er helemaal voor open, dat is ook wat ze in m'n hoofd hebben gezegd.

iemand [dacht ticker] plaatste een boek door een nasa [ex] medewerker waarin aangetoond werd dat er echt stemmen in ruis zit, opgenomen in een faraday kooi.
  dinsdag 29 september 2009 @ 15:47:57 #156
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_73212631
quote:
geloof je dat er echt wat is dat de hersenen waarnemen, of geloof je dat hersenen soms niet goed functioneren en er dus per abuis connecties optreden terwijl er niks waar te nemen is.
ik ervaar het eerste, en geloof dat het echt van buiten komt, wat ik hoor ben ik niet, wat ik hoor komt zelfs overeen met veel opnamen, zowel qua personen als wat ze zeggen.
  dinsdag 29 september 2009 @ 15:57:31 #157
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73212891
Ben benieuwd naar de uitslag.

En _LED_ niet lam onder de tafel gaan zitten kloppen he "huh een klopgeest hier"
The truth was in here.
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:01:17 #158
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73213011
Hee een dubbel topic, dat kan geen TOEVAL zijn.. zal ik hem laten mergen met die andere TS?
The truth was in here.
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:04:30 #159
31101 _Led_
pi_73213112
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:57 schreef Bastard het volgende:
Ben benieuwd naar de uitslag.

En _LED_ niet lam onder de tafel gaan zitten kloppen he "huh een klopgeest hier"
Oh dat doe ik absoluut niet, ik wil andere mensen geen reden geven om later te zeggen "Ja het komt daardoor dat het nu niet werkte !"
Ik zal zo serieus mogelijk zijn.
zzz
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:52:53 #160
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_73214674
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:01 schreef Bastard het volgende:
Hee een dubbel topic, dat kan geen TOEVAL zijn.. zal ik hem laten mergen met die andere TS?
Is prima wmb.
pi_73214914
Perfect inderdaad... 2 threads waren niet nodig maar 1 is perfect
pi_73219372
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:01 schreef Bastard het volgende:
Het was geen dubbel topic (als je het topic had doorgelezen, had je dat geweten..... )
Dit topic is om mensen bij elkaar te krijgen om het te doen, en iedereen mag roepen waarom het wel of niet te doen.

Het andere topic is de vraag: Zou je het het doen/heb je het gedaan?

Dat wilde ik graag apart houden. En aangezien ik het graag zou willen organiseren dat we ergens terecht kunnen etc.... wilde ik een merge voorkomen.
  dinsdag 29 september 2009 @ 19:43:22 #163
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73219522
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:38 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Het was geen dubbel topic (als je het topic had doorgelezen, had je dat geweten..... )
Dit topic is om mensen bij elkaar te krijgen om het te doen, en iedereen mag roepen waarom het wel of niet te doen.

Dat wilde ik graag apart houden. En aangezien ik het graag zou willen organiseren dat we ergens terecht kunnen etc.... wilde ik een merge voorkomen.
Pottatoo pottatoe
The truth was in here.
  Eindredactie Games dinsdag 29 september 2009 @ 19:47:01 #164
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_73219624
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:38 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Lees de TT eens.
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_73219635
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:43 schreef Bastard het volgende:

[..]

Pottatoo pottatoe
Hier kan ik niet veel tegen in brengen. Als de mod het heeft besloten, dat het allemaal toch hetzelfde is, dan moet het maar zo.

PM me even als je mee wilt doen of een woning hebt om het te doen, borden, alcohol, kweet niet wat er al allemaal al besproken was (de PM's hoeven niet opnieuw).

Dan open ik t.z.t. wel weer een nieuw topic om alles af te spreken. (mits niet gemerged)
pi_73219651
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:47 schreef 2dope het volgende:

[..]

Lees de TT eens.
Lees mijn TT eens, oh nee, kan niet.... Topics zijn gemerged... Wel opletten he...
pi_73219724
Mijn neef heeft het een keer gedaan met een paar vrienden. Op een gegeven moment ontstond er op de grond zo'n dikke mist dat je je eigen voeten niet meer kon zien. Toen zijn ze maar met z'n alleen naar buiten gerend en hebben het nooit meer weer gedaan .
Shine bright like a diamond.
  Eindredactie Games dinsdag 29 september 2009 @ 19:54:25 #168
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_73219826
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:50 schreef June. het volgende:
Mijn neef heeft het een keer gedaan met een paar vrienden. Op een gegeven moment ontstond er op de grond zo'n dikke mist dat je je eigen voeten niet meer kon zien. Toen zijn ze maar met z'n alleen naar buiten gerend en hebben het nooit meer weer gedaan .
Ik geloof er geen drol van. Er waren zeker *toevallig* geen fototoestellen of telefoons aanwezig met een dergelijke functie? Of zijn er wel foto's genomen en was er bizar genoeg op de foto's nadien niets te zien?!
  dinsdag 29 september 2009 @ 19:54:49 #169
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_73219834
Maar ik heb eigenlijk nog geen antwoord op de vraag gehad waarom het NIET te doen.
Veel mensen raden het wel af, maar geven verder geen motivatie.
Ik zou graag willen weten welke negatieve effecten het kan hebben op mijn verdere leven, dus welke beperkingen ik heb na het glaasje draaien.
pi_73219894
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:54 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik geloof er geen drol van. Er waren zeker *toevallig* geen fototoestellen of telefoons aanwezig met een dergelijke functie? Of zijn er wel foto's genomen en was er bizar genoeg op de foto's nadien niets te zien?!
Dan geloof je het niet. Ze deden impulsief, dus nee geen camera's en telefoons (het is al een tijd geleden, toen had bijna niemand nog een telefoon met camera). En als er zoiets gebeurd was ik ook weggerend, daarna zijn ze weer teruggegaan en was het weg.
Shine bright like a diamond.
pi_73219992
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:54 schreef S1nn3rz het volgende:
Maar ik heb eigenlijk nog geen antwoord op de vraag gehad waarom het NIET te doen.
Ik zou graag willen weten welke negatieve effecten het kan hebben op mijn verdere leven, dus welke beperkingen ik heb na het glaasje draaien.
Daar was mijn topic voor (A)

Dit gaat erover of je het zou doen of niet, en of je het gedaan hebt
  dinsdag 29 september 2009 @ 20:07:49 #172
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_73220195
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:59 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Daar was mijn topic voor (A)

Dit gaat erover of je het zou doen of niet, en of je het gedaan hebt
Niet helemaal, als je mijn posts doorleest zie je dat ik die vraag al een aantal maal heb gesteld.
  dinsdag 29 september 2009 @ 20:59:40 #173
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73222030
quote:
Ik kan het motiveren maar je niet de garantie geven dat het je zal gebeuren. Dan krijg je daarna, "zie je dat gebeurde niet, het was slechts een spookverhaal"
Maar je hebt grote kans dat je last krijgt van 'lifters' entiteiten die eenmaal weten dat je contact kan maken, dat je dat leuk vind om te doen en die daarom bij je blijven rond hangen en af en toe geintjes met je uithalen... bijvoorbeeld.

De geestenwereld is niet om mee te spelen, deze kan je alleen met eerbied en respect benaderen en dan het liefst met de bescherming van je eigen gids aan je zijde.
The truth was in here.
  dinsdag 29 september 2009 @ 21:02:51 #174
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73222147
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:47 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Hier kan ik niet veel tegen in brengen. Als de mod het heeft besloten, dat het allemaal toch hetzelfde is, dan moet het maar zo.

PM me even als je mee wilt doen of een woning hebt om het te doen, borden, alcohol, kweet niet wat er al allemaal al besproken was (de PM's hoeven niet opnieuw).

Dan open ik t.z.t. wel weer een nieuw topic om alles af te spreken. (mits niet gemerged)
Nee ik hoef niet glaasje te draaien om bewijs te krijgen evengoed bedankt, het is zeker een leuk TRU iniatief! Maar niet voor mij.. roep me maar als er ander type meet is.
The truth was in here.
  dinsdag 29 september 2009 @ 21:07:20 #175
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_73222346
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:59 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik kan het motiveren maar je niet de garantie geven dat het je zal gebeuren. Dan krijg je daarna, "zie je dat gebeurde niet, het was slechts een spookverhaal"
Maar je hebt grote kans dat je last krijgt van 'lifters' entiteiten die eenmaal weten dat je contact kan maken, dat je dat leuk vind om te doen en die daarom bij je blijven rond hangen en af en toe geintjes met je uithalen... bijvoorbeeld.

De geestenwereld is niet om mee te spelen, deze kan je alleen met eerbied en respect benaderen en dan het liefst met de bescherming van je eigen gids aan je zijde.
Ok, klinkt duidelijk.

Maar wat kan een gids voor je doen? Die kan een entiteit gewoon vragen iemand verder niet meer lastig te vallen? En wat doet een gids nog meer voor je? Stelt ze/hij ook vragen of is ze/hij alleen als "gids" aanwezig?
Hoe sluit je een sessie af als een entiteit het zelf nog geen tijd vindt om te stoppen?
  dinsdag 29 september 2009 @ 21:15:44 #176
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_73222688
quote:
Grappig, ik kom uit regio Bergen op Zoom, en ik ken het beruchte verhaal niet.. Ben nu dus wel benieuwd.. Of gaat het over dat meisje met die 2 monniken?

Mijn eigen ervaring; ja, ik heb het een keertje geprobeerd met vrienden. Er gebeurde in eerste instantie weinig bijzonders, wat je wel merkt is dat iedereen "on edge" is en elk geluid geïnterpreteerd wordt als zijnde iets bovennatuurlijks.

Wat wel creepy was, was dat de toenmalige vriendin van mijn broer, meestal een vrij rustig, kalm en op dit/paranormaal vlak zelf sceptisch meisje, die er ook bij zat, helemaal uit d'r stekker ging. Het kind werd helemaal hysterisch, gillen, huilen. Dat was dan ook het abrupt einde van het glaasje draaien.

In ieder geval voor mij een reden om het zelf niet meer te doen. ik bedoel, als iemand er helemaal hysterisch van wordt die normaal gesporken super rustig en down to earth is, tsjah.. Dat zet je gewoon even aan het denken.
Wat wel grappig was, was dat ze naderhand zelf aan gaf dat ze opeens gigantisch overmand werd door emoties, voornamelijk heel droevige gevoelens zeg maar. Terwijl er op dat moment eigenlijk helemaal geen aanleiding voor was. Ze begreep haar emotionele uitbarsting zelf dus eigenlijk ook niet.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_73223619
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:05 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Geesten, ik zeg het je!! Je had nooit mogen draaien! Anders liep je vriend nog gewoon rond!!1
Ha ha, het was een vriendin overigens. Mmmm vind je het erg als ik toch een medische oorzaak aanhang?
  dinsdag 29 september 2009 @ 21:44:03 #178
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_73223779
Dat is, zoals ik het lees van je, gewoon de angst dat er werkelijk iets kan gebeuren zoals doodgaan oid. Als je dat opeens beseft kun je angstig worden.
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:04:24 #179
268009 Hoofdrubbel
Pleiaden Empire
pi_73227689
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:19 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Het feit dat jij met EVP ging klooien en daar ook nog waarde aan hecht maakt je in mijn ogen al prime-suspect-labiel.
Alle schizo's die ik tot nu toe op Fok! heb gesproken (ja, er zitten er hier meer dan je denkt ) hebben me trouwens geprobeerd te overtuigen dat het in hun geval allemaal echt is. Die andere schizo's zijn raar in hun hoofd, maar zij niet.
[..]

Dat er signalen in de hersenen worden afgegeven als wanneer er dingen gehoord worden verbaast me niet zo eerlijk gezegd. Epilepsie is ook een kwestie van random neuronen die afgaan.
Het punt is - geloof je dat er echt wat is dat de hersenen waarnemen, of geloof je dat hersenen soms niet goed functioneren en er dus per abuis connecties optreden terwijl er niks waar te nemen is.
Dat is precies waarom ik het verafschuw. Je staat tussen de ilusie en realiteit in. Vibreren noemen ze dat. Disharmonisatie en gewoon een advies, niet aan beginnen je voorkomt een hele hoop ellende ermee.
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:10:57 #180
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_73227974
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:50 schreef June. het volgende:
Was jij erbij?
Zo nee , dan hecht ik al iets minder waarde aa het verhaal (visserslatijn, klein windje wordt tot dikke mist gemaakt door subjectief vertellen e.d.)en is er sowieso niks over te zeggen.
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:39:16 #181
268009 Hoofdrubbel
Pleiaden Empire
pi_73228988
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:10 schreef Michielos het volgende:

[..]

Was jij erbij?
Zo nee , dan hecht ik al iets minder waarde aa het verhaal (visserslatijn, klein windje wordt tot dikke mist gemaakt door subjectief vertellen e.d.)en is er sowieso niks over te zeggen.
Alleen om interesant te doen. Maak geen grappen erover want dit is te serieus.
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:40:03 #182
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_73229015
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:39 schreef Hoofdrubbel het volgende:

[..]

Alleen om interesant te doen. Maak geen grappen erover want dit is te serieus.
Vrind, ik verwacht van jou nog een PM met alle ins en outs over dit onderwerp
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:41:47 #183
268009 Hoofdrubbel
Pleiaden Empire
pi_73229077
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:40 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Vrind, ik verwacht van jou nog een PM met alle ins en outs over dit onderwerp
Dat stuur ik je morgen.
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:43:34 #184
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_73229137
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:41 schreef Hoofdrubbel het volgende:

[..]

Dat stuur ik je morgen.
Je kent het gezegde he.
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:44:50 #185
268009 Hoofdrubbel
Pleiaden Empire
pi_73229176
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:43 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Je kent het gezegde he.
Yep, ben nu even druk met andere zaken bezig maar morgen ochtend stuur ik je pm. Anders mag je me naam heeeeeeeel hard roepen.
pi_73233055
Nog geen post? Iedereen door geesten de mond gesnoerd gekregen?
  woensdag 30 september 2009 @ 09:22:40 #187
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_73233384
Aan de ene kant wil ik het graag eens proberen, puur uit nieuwschierigheid. In eerste instantie denk ik dat je dingen gaat zien/beleven/voelen puur door de spanning van het moment. Bullshit dus. Aan de andere kant.... Stel dat het wel waar is en zo'n één of andere geest blijft je lastigvallen totdat je gek wordt. Ook al verbeeld je je dat (mindfuck). Is het 'nieuwschierig zijn' het dan waard geweest?
[/b]
Eindbaas ^O^
  woensdag 30 september 2009 @ 09:26:12 #188
268009 Hoofdrubbel
Pleiaden Empire
pi_73233463
quote:
Op woensdag 30 september 2009 09:22 schreef ShevaJB het volgende:
Aan de ene kant wil ik het graag eens proberen, puur uit nieuwschierigheid. In eerste instantie denk ik dat je dingen gaat zien/beleven/voelen puur door de spanning van het moment. Bullshit dus. Aan de andere kant.... Stel dat het wel waar is en zo'n één of andere geest blijft je lastigvallen totdat je gek wordt. Ook al verbeeld je je dat (mindfuck). Is het 'nieuwschierig zijn' het dan waard geweest?
Nee, je begeeft dan in terreinen waarop een zinnig mens geen antwoordt op kan geven. Risico voor je eigen.
  woensdag 30 september 2009 @ 09:33:35 #189
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_73233610
quote:
Op woensdag 30 september 2009 09:26 schreef Hoofdrubbel het volgende:

[..]

Nee, je begeeft dan in terreinen waarop een zinnig mens geen antwoordt op kan geven. Risico voor je eigen.
Risico's maken het leven interressant
[/b]
Eindbaas ^O^
  woensdag 30 september 2009 @ 09:48:18 #190
268009 Hoofdrubbel
Pleiaden Empire
pi_73233901
quote:
Op woensdag 30 september 2009 09:33 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Risico's maken het leven interressant
Jou keus en ervaring.
  woensdag 30 september 2009 @ 09:49:53 #191
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_73233934
quote:
Op woensdag 30 september 2009 09:26 schreef Hoofdrubbel het volgende:

[..]

Genoeg zinnige mensne hebben er antwoord op gegeven. Dat het niet is wat jij wil horen, is weer wat anders.
Anyway ik heb Ouija borden dus ik verwacht een PM.
  woensdag 30 september 2009 @ 09:53:31 #192
268009 Hoofdrubbel
Pleiaden Empire
pi_73234008
quote:
Op woensdag 30 september 2009 09:49 schreef Michielos het volgende:

[..]

Genoeg zinnige mensne hebben er antwoord op gegeven. Dat het niet is wat jij wil horen, is weer wat anders.
Anyway ik heb Ouija borden dus ik verwacht een PM.
Wat ik wel of niet wil horen is niet van belang. Het gaat erom dat er altijd een nare nasleep is en dan willen mensen hulp terwijl ze wel weten wat de risico's zijn. Dat is iets waarop niemand een antwoord kan geven. Het enige wat me te binnenschiet is de spaning en sensatie.
pi_73234018
Kunnen we niet een inschrijftopic maken?
pi_73234036
quote:
Op woensdag 30 september 2009 09:53 schreef Hoofdrubbel het volgende:

[..]
Het gaat erom dat er altijd een nare nasleep is en dan willen mensen hulp terwijl ze wel weten wat de risico's zijn.
Oh? Ik ken zat mensen die er na al die jaren nog steeds niks negatief van merken
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 30 september 2009 @ 09:55:14 #195
268009 Hoofdrubbel
Pleiaden Empire
pi_73234048
quote:
Op woensdag 30 september 2009 09:53 schreef Hydrogeny het volgende:
Kunnen we niet een inschrijftopic maken?
Over dit onderwerp? En wat wil je daarmee gaan doen?
  woensdag 30 september 2009 @ 09:55:20 #196
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_73234053
quote:
Op woensdag 30 september 2009 09:48 schreef Hoofdrubbel het volgende:

[..]

Jou keus en ervaring.
Ik weet dat je ons allen wilt waarschuwen omdat het gevaarlijk is. Maar datgene wat wij niet kunnen snappen is nou eenmaal reuze interressant. In het begin van dit topic gaf je aan een pm te willen sturen, zou je mij er ook één kunnen zenden?
[/b]
Eindbaas ^O^
  woensdag 30 september 2009 @ 09:57:00 #197
268009 Hoofdrubbel
Pleiaden Empire
pi_73234095
quote:
Op woensdag 30 september 2009 09:54 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Oh? Ik ken zat mensen die er na al die jaren nog steeds niks negatief van merken
Er zijn ook zat mensen die dat wel hebben. Denk dat we het antwoord maar even in het midden laten en die groepen mensen maar zelf even de ervaringen vertellen.
  woensdag 30 september 2009 @ 09:59:36 #198
268009 Hoofdrubbel
Pleiaden Empire
pi_73234156
quote:
Op woensdag 30 september 2009 09:55 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Ik weet dat je ons allen wilt waarschuwen omdat het gevaarlijk is. Maar datgene wat wij niet kunnen snappen is nou eenmaal reuze interressant. In het begin van dit topic gaf je aan een pm te willen sturen, zou je mij er ook één kunnen zenden?
Ik wil wel maar niet nu. Komt wel want ben ook met andere zaken bezig. PM wordt wel verstuurd geen probleem. Vannacht heb ik meer tijd en kan zo'n pm wel sturen mee eens?
  woensdag 30 september 2009 @ 10:01:51 #199
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_73234215
quote:
Op woensdag 30 september 2009 09:59 schreef Hoofdrubbel het volgende:

[..]

Ik wil wel maar niet nu. Komt wel want ben ook met andere zaken bezig. PM wordt wel verstuurd geen probleem. Vannacht heb ik meer tijd en kan zo'n pm wel sturen mee eens?
Agreed
[/b]
Eindbaas ^O^
  woensdag 30 september 2009 @ 10:05:17 #200
31101 _Led_
pi_73234315
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:04 schreef Hoofdrubbel het volgende:

[..]

Dat is precies waarom ik het verafschuw. Je staat tussen de ilusie en realiteit in. Vibreren noemen ze dat. Disharmonisatie en gewoon een advies, niet aan beginnen je voorkomt een hele hoop ellende ermee.
Wat een onzin.
Met Sinterklaas sta je ook "tussen illusie en realiteit" in, waarschuw je daar ook tegen ?
Een zinnig mens laat zich het hoofd niet op hol brengen door 'stoere' urban legends en geesten-gelul.
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')