Ik moet bekennen dat ik het hier derhalve mee eens ben.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:51 schreef Smart_ass het volgende:
"Kids". Mensen die zulke woorden gebruiken hebben sowieso geen recht van spreken.
Vroeger moesten wij gewoon een nieuw stuk perkament pakken.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
Ach laat die breezertjes toch.
En tussen haakjes zetten?
Joh, 'vroeger' hadden we een potlood en gum. NIKS computers en backspace en strepen!
Hoe wil je het anders noemen? Pubers, dat is pas een kutwoordquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik het hier derhalve mee eens ben.
Wat een schijtwoord
En je had nog steeds niet door dat we twee verschillende personen zijn...quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ah, ik weet het weer. 68Chevelle.
Dat was zo doorzichtig. Tering.
Perkament ftw!quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vroeger moesten wij gewoon een nieuw stuk perkament pakken.
Gewoon 'Kansjongeren'quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:57 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Hoe wil je het anders noemen? Pubers, dat is pas een kutwoordOf kinderen, want die zijn het ook niet echt
Laat het duidelijk zijn dat de benaming "kids" negatief is in de zin, en niet "Jooh gozert, ga je mee hockeyen met de kids"
quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:58 schreef Yozzz het volgende:
TS is een paardenknuffelaar!
je kent me niet
Meer dan knuffelen waarschijnlijk. Ze likt tenslotte ook graag aan poepertjes.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:58 schreef Yozzz het volgende:
TS is een paardenknuffelaar!
je kent me niet
Laat jezelf nou niet zo kennenquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:13 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Meer dan knuffelen waarschijnlijk. Ze likt tenslotte ook graag aan poepertjes.
Maar het is dus uit met je trouwe kloon mongooltje vriendje 68Chevelle begrijp ik?
Had hij niet goed afgeveegd?
Ah ja.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:14 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Laat jezelf nou niet zo kennen![]()
Sinterklaas bestaat ook niet!
De situatie penibel?!quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:16 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ah ja.
Als de situatie penibel wordt zijn al je reacties ineens een grapje. Daar denk je nog steeds mee weg te komen?
Ah een sterk argument. Hieronder een passende reactie:quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:20 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
De situatie penibel?!
Wtf... internet jongen, INTERNET!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |