Ja, flink onder nul en dan een strak blauwe lucht, da's mooi.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:57 schreef ElisaB het volgende:
Wat hebben jullie toch allemala met de zomer
Voor mij kan het niet koud genoeg zijn
Ik vind kerst ook niets; ieder jaar weer gezeur waar we de 1ste en waar we de 2e kerstdag uit moeten hangen. En Oud en Nieuw vind ik echt vreselijkquote:Op woensdag 30 september 2009 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind de feestdagen al mn hele leven overrated![]()
Oh behalve in Engeland, daar was kerst echt tof
Daarom gaan wij naar Zwitserland verhuizen. Daar hebben ze nog echte winters.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, flink onder nul en dan een strak blauwe lucht, da's mooi.
Maar hier zijn het altijd van die druil-winters met regen, natte sneeuw enzo.
Nou ja, het wordt vanzelf weer voorjaar
Jij en ik hebben toch wel heel veel van elkaar.... Weet je zeker dat je niet een zus hebt waar je nog niet van weet?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind kerst ook niets; ieder jaar weer gezeur waar we de 1ste en waar we de 2e kerstdag uit moeten hangen. En Oud en Nieuw vind ik echt vreselijk![]()
Het winter-eten daarentegen is wel weer heerlijk; lekkere stamppotten, hachee, stoofperen
Ik zal m'n moeder es vragen, maar dan zou ze wel heul jong geweest zijn toen jij geboren werdquote:Op woensdag 30 september 2009 15:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij en ik hebben toch wel heel veel van elkaar.... Weet je zeker dat je niet een zus hebt waar je nog niet van weet?
Je vader wellicht?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zal m'n moeder es vragen, maar dan zou ze wel heul jong geweest zijn toen jij geboren werd
Die was toen ook nog piepquote:
Spannendquote:Op woensdag 30 september 2009 15:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Lief heeft een aantal sollicitaties lopen.
Naja... kan tochquote:
Nee dus.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:36 schreef Cat22 het volgende:
Ome Naartjie is nu een radiatorhangmat rijker. Lijkt mij beter voor De Paal, ik hoop dat hij het met me eens is.
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat gezeur met de kerst vind ik ook niks. En dit jaar is het natuurlijk helemaal dramatisch met de baby.
Oud en nieuw vind ik dan wel weer leuk vuurwerk kijken enzo vooral vuurwerk uit belgie is er mooi
@nokwanda nog even een heel erg verlate reactie op je royal canin post. Bij ons heeft de boerenbont ookwel welkoop vooral de grotere zakken vaak afgeprijsd ivm datum. Zojuist een zak RC sensible voor 15euro ipv 39 ook de wat kleinere dierenzaken hebben dit. Wellicht de moeite om zo nu en dan eens binnen te lopen. Wellicht kun je ook aan RC zelf vragen of je voordeliger kunt inkopen. Zeg je toch dat je een cattery bent. En online is ook vaak veel te koop vooral bij jullie in de buurt. Zal eens opzoeken waar ik onze feliway stekker gekocht heb die verkopen ook kattenvoer een stuk goedkoper dacht ik.
Hoi Zusquote:Op woensdag 30 september 2009 15:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Naja... kan toch
Of wil je geen nieuwe zus
Zo'n wijze, slimme en rijke
Een beetje zoals ik zeg maar
Ik word er schijtziek van. Wat een gezeik zegquote:Op woensdag 30 september 2009 16:03 schreef Loveless85 het volgende:
Elies, je hebt het maar druk met het buurman vs kat topic
Hmm toch es ff vragen daar wat ze denken over of een kat autolak kan bekrassen of nietquote:Op woensdag 30 september 2009 16:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik word er schijtziek van. Wat een gezeik zeg
Wij hebben vorige week 2 zaken sensible van 12 kilo gekocht(normaal 10 kilo voor ¤ 55,-) Dat is hier genoeg voor ongeveer 3 maanden (6 weken per zak), dus voor nu hebben we wel een boel. Maar in de toekomst is het super om er goedkoper aan te komen.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil best eens voor je kijken hier wanneer het afgeprijsd is. Ik heb voorlopig weer ge0noeg en het dan eventueel opsturen is dan vaak toch nog goedkoper. En als mijn vader in de buurt zit kan hij het meenemen.
Had je het voedingsadvies van RC al ingevuld? is toch 400gram die je gratis krijgt. (bijna gratis je krijgt 5,00 terug een zak maine coon kost 5,35 en dan nog je postzegel)
Haha nou ik ga meteen kijken, maar ik heb zwaaaaar tassenverbodquote:Op woensdag 30 september 2009 16:06 schreef Morretje het volgende:![]()
2 schoudertassen, ik zal zo ff een V&A'tje maken..
Jawel, bij foto emmer dus en dan onder de upload knop kun je op more options klikkeren!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:23 schreef Morretje het volgende:Voor iedereen gaat zoeken, hoe zorg ik er voor dat de foto's niet te groot worden? Ik mis ergens een optie lijkt het wel , bij foto-emmer, of ik kijk niet goed..
Laat mij maar lekker in een korte broek lopen, maar dat nu zo koud. Met kerst, lekker thuisblijven, winkelstress vermijden en niet teveel gedoe.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:36 schreef nokwanda het volgende:
Ik hield vroeger niet van de winter, maar nu ben ik eigenlijk wel blij met alle seizoenen. En dat verplichte gedoe met de feestdagen: vorig jaar werd me in september al gevraagd wat ik ging doen. Toen heb ik iedereen gevraagd of ze gek waren en gezegd dat ik dat twee weken voor kerst wss wel weet![]()
Sterkte, whiskey + een joint helpen ook nog wel eens.quote:Net teruggebeld door de HA. Moet toch een week 4x daags otrivin gebruiken en 4x daags paracetamol. Als dat niks doet voor de pijn, dan mag ik er wel 2x daags ibu bij hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |