Hoi Zusquote:Op woensdag 30 september 2009 15:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Naja... kan toch
Of wil je geen nieuwe zus
Zo'n wijze, slimme en rijke
Een beetje zoals ik zeg maar
Ik word er schijtziek van. Wat een gezeik zegquote:Op woensdag 30 september 2009 16:03 schreef Loveless85 het volgende:
Elies, je hebt het maar druk met het buurman vs kat topic
Hmm toch es ff vragen daar wat ze denken over of een kat autolak kan bekrassen of nietquote:Op woensdag 30 september 2009 16:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik word er schijtziek van. Wat een gezeik zeg
Wij hebben vorige week 2 zaken sensible van 12 kilo gekocht(normaal 10 kilo voor ¤ 55,-) Dat is hier genoeg voor ongeveer 3 maanden (6 weken per zak), dus voor nu hebben we wel een boel. Maar in de toekomst is het super om er goedkoper aan te komen.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil best eens voor je kijken hier wanneer het afgeprijsd is. Ik heb voorlopig weer ge0noeg en het dan eventueel opsturen is dan vaak toch nog goedkoper. En als mijn vader in de buurt zit kan hij het meenemen.
Had je het voedingsadvies van RC al ingevuld? is toch 400gram die je gratis krijgt. (bijna gratis je krijgt 5,00 terug een zak maine coon kost 5,35 en dan nog je postzegel)
Haha nou ik ga meteen kijken, maar ik heb zwaaaaar tassenverbodquote:Op woensdag 30 september 2009 16:06 schreef Morretje het volgende:![]()
2 schoudertassen, ik zal zo ff een V&A'tje maken..
Jawel, bij foto emmer dus en dan onder de upload knop kun je op more options klikkeren!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:23 schreef Morretje het volgende:Voor iedereen gaat zoeken, hoe zorg ik er voor dat de foto's niet te groot worden? Ik mis ergens een optie lijkt het wel , bij foto-emmer, of ik kijk niet goed..
Laat mij maar lekker in een korte broek lopen, maar dat nu zo koud. Met kerst, lekker thuisblijven, winkelstress vermijden en niet teveel gedoe.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:36 schreef nokwanda het volgende:
Ik hield vroeger niet van de winter, maar nu ben ik eigenlijk wel blij met alle seizoenen. En dat verplichte gedoe met de feestdagen: vorig jaar werd me in september al gevraagd wat ik ging doen. Toen heb ik iedereen gevraagd of ze gek waren en gezegd dat ik dat twee weken voor kerst wss wel weet![]()
Sterkte, whiskey + een joint helpen ook nog wel eens.quote:Net teruggebeld door de HA. Moet toch een week 4x daags otrivin gebruiken en 4x daags paracetamol. Als dat niks doet voor de pijn, dan mag ik er wel 2x daags ibu bij hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |