In dat geval wil ik mezelf nog even Quoten...quote:Op donderdag 19 november 2009 18:49 schreef Reya het volgende:
Een verkiezing zonder kandidaten, zonder procedure, en zonder enige openlijke politieke strijd. Welkom in de Europese Unie
quote:Maar gaan we straks dan ook meemaken dat alle grensen min of meer worden opgeheven in Europa en dat alle landen in staten worden verdeeld.
Dat Brussel de hoofdstad van Europa wordt en we dus niet meer in Nederland wonen maar in de Verenigde staten van Europa ?
Dat heel Europa één groot leger krijgt en het koningshuis wordt afgeschaft in ieder ander land.....
En dat we gewoon de machtigste staat van de wereld worden ?
Een logische combinatie; de Britten krijgen Ashton zodat de Gallo-Duitse combinatie van Rompuy kan doorduwen. Het zou ook een weinig verrassend resultaat zijn.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:50 schreef Heero87 het volgende:
Volgens Reuters en het Franse Le Monde is het beslist: Van Rompuy president en Ashton Hoge Vertegenwoordiger.
Toch vraag ik me dan af waarom Europa steeds meer één geheel aan het worden is ?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:54 schreef Reya het volgende:
Niemand kan in de toekomst kijken, maar ik zie het voorlopig verre van gebeuren. Sowieso heeft de commotie rondom het juist geratificeerde verdrag wel een flinke rem gezet op het integratieproces; er zijn een aantal landen die koste wat kost een nieuw verdrag willen voorkomen. Het huidige verdrag leidt wel tot wat extra soevereiniteitsoverdracht, maar er is nog allerminst sprake van serieuze staatsvorming.
Om een machtsblok te blijven naast Washington en Beijing.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:58 schreef horned_reaper het volgende:
Waarom is dit allemaal nodig ? en waar zal het ophouden ?
Die moeten het eerst vertalen voordat ze weten wat er aan de hand is.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:05 schreef Heero87 het volgende:
Toch vreemd. BBC News en CNN weten nog steeds van niks?
Precies hetzelfde soort als Balkenende dus met totaal geen charme. Ben blij dat de functie alleen maar een stroman inhoudt.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:03 schreef Westlander het volgende:
http://www.tijd.be/home
Breaking news
Van Rompuy voorgedragen als president
Premier Herman Van Rompuy wordt op de Europese top in Brussel voorgedragen als president van Europa. Dat zeggen diplomatieke bronnen.
Welke fucking NOS kijken jullie ?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:09 schreef Modus het volgende:
Gelukkig gaat de NOS ook al mee in het brengen van nieuws dat helemaal niet gebaseerd is op duidelijke feiten (wacht gewoon de officiële persconferentie af) maar op zogenaamd betrouwbare maar verder ongedefinieerde 'diplomatieke bronnen'.
Was er net heel even op.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:11 schreef horned_reaper het volgende:
Welke fucking NOS kijken jullie ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |