Denk niet dat de koningin ook opstapt en we een Replubliek worden.quote:Denk dat er ons nog wel wat te wachten staat ,voor hij het zinkende schip verlaat
Aboutaleb for president ofzo, man zal niet rusten voor hij er een zootje naar de kelder kan jagen .
De Engelsen wel misschien, de Fransen niet nee. Dat land moeten we sowieso een keer binnenvallen, deporteren en inlijven. Er is niemand ter wereld die ook maar iets aan Fransen heeft.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:33 schreef BasEnAad het volgende:
De Fransen en Engelsen zullen het wel weer niet pikken.
Donner kan ik wel begrijpen, maar wat is er mis met Verhagen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:37 schreef beantherio het volgende:
Als Donner of Verhagen z'n opvolger wordt dan emigreer ik. Ik heb leren leven met een incompetente premier die ik niet respecteer, maar ik trek een grens bij een premier die ik haat.
...en als hij er geen lol meer me kan beleven,gunt hij het een ander ook niet .quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:38 schreef longinus het volgende:
Ah vandaar dat Nederland moet bloeden, hij konten likt in Amerika en hij boos is als Nederland het niet met hem eens is. Net een klein kind dat zijn zin niet krijgt.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:44 schreef waterkip het volgende:
[..]
...en als hij er geen lol meer me kan beleven,gunt hij het een ander ook niet .
\we gan het meemaken
Commentaar van de voormalig MP:Ik Kan er niet meer aan veranderen .
Waarna hij weer lekker doorgaat met het maagdenvliesje van zijn dochter in te scheuren .
Wat een ongefundeerde, ongecontroleerde haat. Zegt veel over jou persoonlijk en niets over welke Nederlandse premier dan ook.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:44 schreef waterkip het volgende:
[..]
\we gan het meemaken
Waarna hij weer lekker doorgaat met het maagdenvliesje van zijn dochter in te scheuren .
Verhagen is Donner-in-opleiding met bijna net zo weinig respect voor de burger. Daarbij is hij op buitenlands gebied een misschien nog wel grotere kontenlikker van de Amerikanen dan Balkenende. Ik verwijs maar even naar z'n uitspraken m.b.t. Afghanistan van vorige week.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:39 schreef Lkw het volgende:
[..]
Donner kan ik wel begrijpen, maar wat is er mis met Verhagen?
hoeveel doodskisten tellen we ook al weer uit Uruzgan ?quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:48 schreef Lkw het volgende:
[..]
Wat een ongefundeerde, ongecontroleerde haat. Zegt veel over jou persoonlijk en niets over welke Nederlandse premier dan ook.
Duh, alleen voor zijn kiezers. Het is geen president.quote:Verder heeft hij herhaaldelijk aangetoond dat hij niet de premier van alle Nederlanders is, maar alleen van sommige.
Van zijn moeder zou je eerder zeggenquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:44 schreef waterkip het volgende:
[..]
\we gan het meemaken
Dan gaat hij op europees niveau zoet-zuur speeches houden omg.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:30 schreef superworm het volgende:
Nooo, dan is hij officieel heerscher over onsch allen
Zeg dat dan, in plaats van deerniswekkend te leuteren over maagdenvliezen van dochters.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:52 schreef waterkip het volgende:
[..]
hoeveel doodskisten tellen we ook al weer uit Uruzgan ?
Ik begrijp nooit zo goed wat er fout aan is om te blijven investeren in goede contacten met de Amerikanen. Wat wou je dan? Vriendjes worden met China? Rusland? Iran?quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:50 schreef beantherio het volgende:
[..]
Verhagen is Donner-in-opleiding met bijna net zo weinig respect voor de burger. Daarbij is hij op buitenlands gebied een misschien nog wel grotere kontenlikker van de Amerikanen dan Balkenende. Ik verwijs maar even naar z'n uitspraken m.b.t. Afghanistan van vorige week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |