QFTquote:Op dinsdag 29 september 2009 08:40 schreef Beauregard het volgende:
Ik smeek U God, laat dit een troll zijn.
Hint: Check z'n posthistory.quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:40 schreef Beauregard het volgende:
Oh ja, wat een dwaas is dit.quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:49 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Hint: Check z'n posthistory.
Terwijl het een vrij waardeloze kaart is in het kaartspel. Maar ja, "hij kan een aanval van hondurrt!".quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:28 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier werden mensen om vermoord
je beseft nu dat we jou ook niet meer serieus kunnen nemen he?quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:51 schreef Horloge het volgende:
[..]
Terwijl het een vrij waardeloze kaart is in het kaartspel. Maar ja, "hij kan een aanval van hondurrt!".
De tijden.
Gymquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:17 schreef Xs2Shanna het volgende:
Oh, heb je de 8e Jim al gehaald?!
Mijn broertje wel!!
quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:40 schreef Beauregard het volgende:
Die heb ik!quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:28 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kocht een gamegenie en later een gameshark.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:02 schreef tralalala het volgende:
Ik had pokémon blauw en dan met zo'n gare link kabel de pokémons ruilen met mensen die rood of wat dan ook hadden.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:14 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Ik kocht een gamegenie en later een gameshark.
elke pokemon had ik.
Mensen knepen hem hard toen ik tegen ze ging battlen met Mew en Mewtoo.
Terwijl die helemaal niet zo goed zijn.
iig flink wat mensen afgeperst en toen konden ze een mew krijgen van me
Dat komt omdat het server beheer hier zo goed is geregeldquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:39 schreef adwin het volgende:
Doet TS uberhaupt wel iets op zijn stage? Ik zie meer en meer onzinnige topics van hem voorbij komen.
GA AAN HET WERK JOH!! ZO ZUL JE NOOIT FUNCTIONEREN IN DE MAATSCHAPPIJ...
Nee, ze willen een zwakbegaafde gewoon niet aan de knoppen hebben.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:20 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat komt omdat het server beheer hier zo goed is geregeld
Hehe heb net printer opgehaald moest even kijken wat er met de laadklep is, zit nu te goochelen met een schroevendraaier etc.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:21 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nee, ze willen een zwakbegaafde gewoon niet aan de knoppen hebben.
De mijne was gestolenquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:28 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
er zit iets met rare candy in mijn hoofd, en dan idd ergens langs de kust op en neer blijven zwemmen..quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:19 schreef Sapstengel het volgende:
Ja dan moet je toch naar de safari zone, totdat je tijd op was en daarna in de rechter kust van Cinnabar Island op en neer zwemmen?
Of was dat de cheat om het item wat je op spot 8 in je lijst had 99x te klonen? Masterball clonen.
Die heb ik hier nog ergens liggenquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:28 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
En dan...quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:52 schreef fyah het volgende:
[..]
er zit iets met rare candy in mijn hoofd, en dan idd ergens langs de kust op en neer blijven zwemmen..
quote:Okay first you must be able to use fly and surf. Start off in Veridian City and talk to the man who shows you how to catch Pokemon.
Next, fly to Cinnibar Island.
Make the item you want duplicated in slot #6 down on your items list. (You can change the location by pressing select)
Go surf on the east edge of the island up and down.
Run into Pokemon until you fight a MissingNo.
Either kill it or run away, it doesn't matter.
The item in slot #6 should have a strange symbol next to it, that means the duplication worked and you can keep using it no matter how many you have as long as it has a symbol next to it.
Mij werd altijd verteld dat je hem überhaupt niet mocht vangen want anders ging je save kapot!quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:06 schreef Scarface2004 het volgende:
Klopt, en Missingno mocht je nooit naar het pokecentre brengen anders verneukte hij je savegame.
Je moest hem dus in je zak houden met 5 andere pokemon, of gewoon dumpen, want je hebt niets aan hem
Boh gek dat heb ik zo vaak gedaanquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:06 schreef Scarface2004 het volgende:
Klopt, en Missingno mocht je nooit naar het pokecentre brengen anders verneukte hij je savegame.
Je moest hem dus in je zak houden met 5 andere pokemon, of gewoon dumpen, want je hebt niets aan hem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |