Voor mijn part maken ze een remake van pokemon blue maar dan met 3D graphics voor op de WII. Dat zou voor mij al voldoende zijnquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:30 schreef Edwinus het volgende:
Ze zullen er ongetwijfeld mee bezig zijn, maar het lijkt me nogal een werk om die hele pokemon franchise in het het 3D te gaan maken. Vooral als je een verhaal wil als in de nieuwere versies.
Het spel is toch van Nintendo en Gamefreaks of heb ik het mis?quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:31 schreef RitseB het volgende:
Ik dacht altijd dat nintendo het niet wilde ?
Na, liever niet op Wii, maar dat zal wel het platform zijn waar het op komt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:32 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Voor mijn part maken ze een remake van pokemon blue maar dan met 3D graphics voor op de WII. Dat zou voor mij al voldoende zijn
Is ook zo, volgens mij heeft Nintendo de rechten op de naam en op te publishen. Game Freak om het te ontwikkelen. Als nintendo geen Pokemon 3D wil zal hij er denk ik ook niet komenquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:32 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Het spel is toch van Nintendo en Gamefreaks of heb ik het mis?
Ze kunnen in zoveel andere games hele mooie 3D personages maken dus wat Pokemonnetjes moet ook lukken lijkt me.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:30 schreef Edwinus het volgende:
Ze zullen er ongetwijfeld mee bezig zijn, maar het lijkt me nogal een werk om die hele pokemon franchise in het het 3D te gaan maken. Vooral als je een verhaal wil als in de nieuwere versies.
Omgeving moet er ook nog bij, de game moet ontzettend sfeervol zijn wil ik aan een 3D pokemon beginnen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ze kunnen in zoveel andere games hele mooie 3D personages maken dus wat Pokemonnetjes moet ook lukken lijkt me.
Kan allemaal tegenwoordig. De techniek is er.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:58 schreef Edwinus het volgende:
[..]
Omgeving moet er ook nog bij, de game moet ontzettend sfeervol zijn wil ik aan een 3D pokemon beginnen.
Alleen het moet nog komen en daar gaat het mis!quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Kan allemaal tegenwoordig. De techniek is er.
Ja dat wist ik maar dan moet ik nog een gamecubecontroller kopen voor één spelquote:
Dat was ook een chill spel, de eerste foto's van Mewquote:Pokémon Snap (?) FTW
Hoe gaaf is het om zelf een pokeball te moeten werpen?!quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:33 schreef Edwinus het volgende:
[..]
Na, liever niet op Wii, maar dat zal wel het platform zijn waar het op komt.
Als het op de wii komt gaat het ongetwijfeld verkracht worden door het geforceerde geswing met die controller.
Niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:49 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Hoe gaaf is het om zelf een pokeball te moeten werpen?!
Ze kunnen toch proberen, nooit geschoten is altijd mis een bedrijf moet klappen kunnen opvangen en volgens mij is iedere pokemon liefhebber hierop aan het wachten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:46 schreef Lyzio het volgende:
Verbaas me hier ook al jaren over. Maar wat users ook al boven mij gepost hebben; dat wordt een ontzettende onderneming met meer kans van falen dan slagen. Ook daar zullen ze zich bewust van zijn bij Nintendo. Never change a winning team.
Nintendo 'probeert' niet zomaar watquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:48 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ze kunnen toch proberen, nooit geschoten is altijd mis een bedrijf moet klappen kunnen opvangen en volgens mij is iedere pokemon liefhebber hierop aan het wachten.
Als dit project faalt komt de naam pokemon te grabbel. Komop zeg, de handhelds draaien goed nu moeten eens de consoles aan de beurt zijn en dat project komt hopelijk! Als dit niet komt dan zal ik de volgende keer een handheld moeten kopen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:49 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nintendo 'probeert' niet zomaar watMoet je toch weten als Pokémon-liefhebber. Natuurlijk kan Nintendo een klap wel opvangen, maar ze gooien ook de goeie naam van Pokémon te grabbel bij de echte fans. En dus niet de kleuters van 7 jaar die toch wel alles kopen waar Pikachu op staat.
Ik zeg niet dat ie er nooit komt, of dat ze er niet mee bezig zijn. Maar ik kan me de houding van Nintendo wel voorstellen.
Pokémon is groot geworden op de handhelds. Daar stappen ze niet zo snel van af. Alle formats liggen bij Nintendo klaar om nog heel veel mooie RPG's (Pokémon dus) eruit te poepen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:54 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Als dit project faalt komt de naam pokemon te grabbel. Komop zeg, de handhelds draaien goed nu moeten eens de consoles aan de beurt zijn en dat project komt hopelijk! Als dit niet komt dan zal ik de volgende keer een handheld moeten kopen.
Toch vind ik het jammer het is een kans om meer geld te verdienen. Een handheld is anders dan een console die thuis is, onderweg speel je op een handheld (als je moet wachten etc.) thuis speel je op een console, je kunt dus 2 goede games verkopen waardoor je meer verdient, het zal wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:57 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Pokémon is groot geworden op de handhelds. Daar stappen ze niet zo snel van af. Alle formats liggen bij Nintendo klaar om nog heel veel mooie RPG's (Pokémon dus) eruit te poepen.
Een 3D wereld creëren voor een spel als Pokémon is hele andere koek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |