Onder druk van de bevolking moet de centrale bank goud aanschaffen in plaats van dollars. India dumpt de dollar , wie volgt ?quote:
En dat zijn dan nog de officiele propaganda-cijfers.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:25 schreef Q. het volgende:
[..]
En dat zijn dan nog de officiele propaganda-cijfers.. Moet je nagaan hoe hoog het in werkelijkheid moet zijn.
Obama had toch 3 miljoen bananen beloofd?quote:
Ik vroeg me al af waar die term 'Bananenrepubliek' vandaan kwam.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Obama had toch 3 miljoen bananen beloofd?
Nou, da's dus mooi balen, want mijn contract wordt niet verlengd en ik ben begin volgend jaar mijn baan kwijtquote:
Bekijk het van de positieve kant: dan betaal je ook niet meer mee aan de babyboomers!quote:Op maandag 9 november 2009 09:22 schreef Demophon het volgende:
[..]
Nou, da's dus mooi balen, want mijn contract wordt niet verlengd en ik ben begin volgend jaar mijn baan kwijt![]()
of je wordt huisman?quote:Op maandag 9 november 2009 09:22 schreef Demophon het volgende:
[..]
Nou, da's dus mooi balen, want mijn contract wordt niet verlengd en ik ben begin volgend jaar mijn baan kwijt![]()
Gelukkig ben je niet de enige.quote:Op maandag 9 november 2009 09:22 schreef Demophon het volgende:
[..]
Dat kan ook niet iedereen zich veroorloven, moet je wel een werkende partner hebben.quote:
of je bezwangerd Annemarie van Gaal?quote:
Waar heb jij eigenlijk je fortuin mee gemaakt?quote:Op maandag 9 november 2009 10:35 schreef SeLang het volgende:
Werken is eigenlijk gewoon voor sukkels. De hele dag ploeteren en stressen en daarna 50% van je salaris inleveren bij de linksen en de babyboomers.![]()
Vergeet niet om je teveel betaalde belasting terug te vragen! Omdat relatief minder salaris in hogere schalen valt als je geen volledig belastingjaar hebt gewerkt is er een dikke kans dat je werkgever teveel heeft ingehouden!
Werkenquote:Op maandag 9 november 2009 10:38 schreef bouillabaisse het volgende:
[..]
Waar heb jij eigenlijk je fortuin mee gemaakt?
Ik vind reizen en een beetje het financiele nieuws bijhouden best leuk, maar ik zou toch niet zonder werk kunnen! Ook al weet ik dat ik op m'n salarisstrook keihard driedubbel gevuistneukt word door babyboomers, linksen en importkrapuul, het is toch wel leuk om iets nuttigs te doen.quote:Op maandag 9 november 2009 10:39 schreef SeLang het volgende:
[..]
Werken
En belasting terugkrijgen.
En een beetje beleggen.
Fortuin is een groot woord hoor
Die mensen die wel werken zorgen er dan weer wel voor dat:quote:Op maandag 9 november 2009 10:35 schreef SeLang het volgende:
Werken is eigenlijk gewoon voor sukkels. De hele dag ploeteren en stressen en daarna 50% van je salaris inleveren bij de linksen en de babyboomers.![]()
Vergeet niet om je teveel betaalde belasting terug te vragen! Omdat relatief minder salaris in hogere schalen valt als je geen volledig belastingjaar hebt gewerkt is er een dikke kans dat je werkgever teveel heeft ingehouden!
Dat is tenminste ook nuttig werk!quote:Op maandag 9 november 2009 10:44 schreef bouillabaisse het volgende:
Ik werk als verpleegkundige in het bejaardenhuis btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |