quote:Op maandag 28 september 2009 21:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet het!
Als iemand nou eens iets leuks over me zegt, kan ik dat erbij zetten in mn sig
quote:Op maandag 28 september 2009 21:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
JaniesBrownie is een hele toffe en aardige user en bovendien ook nog eens een MILF!!
Janies? Ik zeg: DOEN!
JB
quote:
quote:
Ik kijk vanavond naar Star Trekquote:
Ik denk dat de sociale dienst al dicht is hoor, kom morgen maar terug voor je uitkeringquote:
Toch hopelijk niet die ripoff met Zylar he.quote:Op maandag 28 september 2009 21:55 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik kijk vanavond naar Star Trek
Sylar bedoel je?quote:Op maandag 28 september 2009 21:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch hopelijk niet die ripoff met Zylar he.
Gejat van GERS!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!quote:Op maandag 28 september 2009 21:55 schreef Hetiszover het volgende:
JaniesBrownie is het magnum opus van de mensheid. (gejat van gers maar toch)
Nee, Zachary Quinto.quote:
Dunno, ik doel op die van 2009quote:
Ja jij welquote:
Ik wil hem eigenlijk ook wel zien, maar alleen om het feit dat het een J.J. Abrams productie is.quote:Op maandag 28 september 2009 22:01 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dunno, ik doel op die van 2009
quote:Op maandag 28 september 2009 22:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja jij wel
Kanker middelbare school, ik verveel me de pleuris. Ik heb het nu even helemaal gehad. Ik wil verdomme doen wat ik leuk vind en ik wil niet iedere avond saai thuis zitten.
Godverrrrr
nee de sociteit met geile studentjesquote:Op maandag 28 september 2009 21:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik denk dat de sociale dienst al dicht is hoor, kom morgen maar terug voor je uitkering
Ik ga naar bedde tv kijken, doei vuile poepkaukasiėrs!
JB topic.quote:
Ik heb even een soort inzinking. KKschoolquote:
Ja alsof ik dat weetquote:Op maandag 28 september 2009 22:07 schreef DeLuna het volgende:
Hey, hallow. De TT klopt niet. Het is 1675. Omdat de vorige keer ookal niet klopte
Hhhmmm ik ruik jaloeziequote:Op maandag 28 september 2009 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gejat van GERS!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Ik ben het fucking magnum opus en dat heb je gejat van IQM!
Okequote:
quote:Op maandag 28 september 2009 22:06 schreef gers het volgende:
[..]
nee de sociteit met geile studentjes
Nee, maar hij wel op hen.quote:
Dat kan niet, ze heeft gordijnen.quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 22:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar hij wel op hen.
[..]
Dat kan niet, ze heeft gordijnen.
Trusten!quote:
Daar kun je niet doorheen ruikenquote:Op maandag 28 september 2009 22:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Dat kan niet, ze heeft gordijnen.
Daar is ookal zo'n topic over met kutusers die dat een goed idee vinden.quote:Op maandag 28 september 2009 22:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Studiefinanciering afschaffen.
Bezuinigen op onderwijs
Extra geld voor de opvang van asielzoekers.
Der Untergang, of wilde je iets opbeurends?quote:Op maandag 28 september 2009 21:53 schreef BobbyB het volgende:
Iemand nog leuke filmtips?
quote:Op maandag 28 september 2009 22:16 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Daar kun je niet doorheen ruiken?
quote:Op maandag 28 september 2009 22:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Bezuinigen op onderwijs
Owja, want asielzoekers leveren later wel wat op ...quote:Op maandag 28 september 2009 22:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Bezuinigen op onderwijs
Ik heb gister Ice Age: Dawn of the Dinosaurs gezien. Ik vroeg me af waar die vrouwtjes mammoet ineens vandaan kwam, bleek er nog een deel tussen te zitten die ik nog niet gezien had.quote:Op maandag 28 september 2009 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Der Untergang, of wilde je iets opbeurends?
Awwwwquote:Op maandag 28 september 2009 22:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb gister Ice Age: Dawn of the Dinosaurs gezien. Ik vroeg me af waar die vrouwtjes mammoet ineens vandaan kwam, bleek er nog een deel tussen te zitten die ik nog niet gezien had.
HOI hoe is het?quote:
En G-force dan?quote:Op maandag 28 september 2009 22:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb gister Ice Age: Dawn of the Dinosaurs gezien. Ik vroeg me af waar die vrouwtjes mammoet ineens vandaan kwam, bleek er nog een deel tussen te zitten die ik nog niet gezien had.
Die kan ik nog niet vinden op m'n downloadsites in de winkel.quote:
Ik kijk standaard bij het eten apocalypse now, gewoon iedere keer weerquote:Op maandag 28 september 2009 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Der Untergang, of wilde je iets opbeurends?
WTFquote:De PvdA wil een herinvoering wil van een toptarief van 60 procent in de hoogste inkomstenbelasting.
Precies.quote:Op maandag 28 september 2009 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Poker, WOS of echt werk?quote:Op maandag 28 september 2009 22:15 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ben geld aan het binnen harken![]()
Gaaaaaast, dit is toch een nieuwe SC, is het gek dat ik even de eerste pagina bekijk. Ik ben namelijk graag ontopic.quote:
GOAF!quote:Op maandag 28 september 2009 22:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
WTF is dit dan voor een opmerking?
Het is een leuk topic
Jaaaaa, geen last meer van moeheid en saaie verhalen van fokkersquote:
quote:Op maandag 28 september 2009 22:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die kan ik nog niet vinden op m'n downloadsites in de winkel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
WHEHEHEHE IQM LEEST SC'S TERUGquote:Op maandag 28 september 2009 22:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Gaaaaaast, dit is toch een nieuwe SC, is het gek dat ik even de eerste pagina bekijk. Ik ben namelijk graag ontopic.
quote:Op maandag 28 september 2009 22:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
WHEHEHEHE IQM LEEST SC'S TERUG![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
Helemaal nietquote:Op maandag 28 september 2009 22:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Jļj bent degene die wanhopig is en oogt.
Ik wachtquote:Op maandag 28 september 2009 22:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Gaaaaaast, dit is toch een nieuwe SC, is het gek dat ik even de eerste pagina bekijk. Ik ben namelijk graag ontopic.
Lekker schrapen overal.quote:Op maandag 28 september 2009 22:28 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
WTF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dit moet een grapje zijn toch?
De pvda IS een grapje.quote:Op maandag 28 september 2009 22:28 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
WTF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, nu niet meer... ik denk dat mijn postaantal vandaag wel boven de 100 terecht komtquote:Op maandag 28 september 2009 22:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Jaaaaa, geen last meer van moeheid en saaie verhalen van fokkers?
Niet dat jij daar verder onder valt ofzoquote:Op maandag 28 september 2009 22:28 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
WTF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Salami.quote:Op maandag 28 september 2009 22:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
wat gaat het worden? pizza salami of margerita?
quote:Op maandag 28 september 2009 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik ga de dvd kopen.Ik wil hem eigenlijk wel in de bios zien, in 3D.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Weet niet of ie nog draait eigenlijk.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Salami en/of Prosciuttoquote:
quote:Op maandag 28 september 2009 22:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik geef geen complimentjes op commando.
WOSquote:
Vandaag spaghetti carbonara op!quote:
Misschien nog net.quote:Op maandag 28 september 2009 22:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil hem eigenlijk wel in de bios zien, in 3D.Weet niet of ie nog draait eigenlijk.
Was dat maar zo. Helaas is het bittere realiteit die kneuzenkermis.quote:
Nee dat zou ook vreemd zijn hč als 18-jarige. Maar daarom kan ik toch nog wel oordelen dat het belachelijke voorstellen zijn?quote:Op maandag 28 september 2009 22:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niet dat jij daar verder onder valt ofzo
quote:Op maandag 28 september 2009 22:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Was dat maar zo. Helaas is het bittere realiteit die kneuzenkermis.
Door die crisis is iedereen ook helemaal doorgeslagen.quote:Op maandag 28 september 2009 22:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee dat zou ook vreemd zijn hč als 18-jarige. Maar daarom kan ik toch nog wel oordelen dat het belachelijke voorstellen zijn?
Hij draait alleen nog maar in de NL versiequote:Op maandag 28 september 2009 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien nog net.![]()
Dan ga ik ook maar naar Ede ...
Hopelijk zijn er geen mensen met obesitas die stoelen slopen.
Whehe, ik heb de afgelopen weken (Na wat domme fouten (lees: adamwins) was mijn geld 14 september er al doorheen) met 1 euro lopen spelen hehe.quote:Op maandag 28 september 2009 22:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
WOS
Maar het is meer sarcastisch, maak van 7 euro 10 euro![]()
Ja beetje het Duitsland- effect.quote:Op maandag 28 september 2009 22:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij draait alleen nog maar in de NL versie![]()
http://www.cinemec.nl/00/(...)8/G-Force_3D_NL.html
Ik vind al die Nederlandse nasynchronisaties sinds enkele jaren toch wel zo bagger slecht.
Ach ja...quote:Op maandag 28 september 2009 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja beetje het Duitsland- effect.
geen school ofzo? werk?quote:Op maandag 28 september 2009 22:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, nu niet meer... ik denk dat mijn postaantal vandaag wel boven de 100 terecht komt
zojuist salami in de oven geschovenquote:
Niet dat mijn reactie verder ook gewoon een grap is en geen reactie nodig had ofzoquote:Op maandag 28 september 2009 22:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee dat zou ook vreemd zijn hč als 18-jarige. Maar daarom kan ik toch nog wel oordelen dat het belachelijke voorstellen zijn?
School heb ik al af/gemaakt voor deze week en vandaag hoefde ik inderdaad niet te werken. Morgen zal ik de 100 ook niet halen.quote:Op maandag 28 september 2009 22:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
geen school ofzo? werk?
ODER WAS?quote:
Afgemaakt voor deze week? Zit jij nog in groep 7/8 met een of andere weekplanner?quote:Op maandag 28 september 2009 22:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
School heb ik al af/gemaakt voor deze week en vandaag hoefde ik inderdaad niet te werken. Morgen zal ik de 100 ook niet halen.
quote:Op maandag 28 september 2009 22:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Whehe, ik heb de afgelopen weken (Na wat domme fouten (lees: adamwins) was mijn geld 14 september er al doorheen) met 1 euro lopen spelen hehe.
Schommel de hele tijd heen en weer tussen de 0.10 en 2.00 euro
Vandaag wel wat gewonnen met 'Lucky Day', kenker ik ben verslaafd![]()
Ahzo, ik ook niet. Ik ga ff mn pizza opeten enzoquote:Op maandag 28 september 2009 22:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
School heb ik al af/gemaakt voor deze week en vandaag hoefde ik inderdaad niet te werken. Morgen zal ik de 100 ook niet halen.
Nou ja, vroegah, zoals De Kleine Zeemeermin, Aladdin en Lion King etc. Dat waren gewoon goede nasynchronisaties. Nu klinken ze allemaal als de zoveelste Jetix tekenfilm inclusief een hoop geschreeuw.quote:Op maandag 28 september 2009 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja beetje het Duitsland- effect.
Eet smakelijkquote:Op maandag 28 september 2009 22:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ahzo, ik ook niet. Ik ga ff mn pizza opeten enzo![]()
Dat viel me ookal opquote:Op maandag 28 september 2009 22:48 schreef BobbyB het volgende:
Wat vreten jullie allemaal nog veel op de late avond.
Die voorbeeldenquote:Op maandag 28 september 2009 22:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, vroegah, zoals De Kleine Zeemeermin, Aladdin en Lion King etc. Dat waren gewoon goede nasynchronisaties. Nu klinken ze allemaal als de zoveelste Jetix tekenfilm inclusief een hoop geschreeuw.
Hehe, zitten wat mooie bets tussen.quote:Op maandag 28 september 2009 22:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit heb ik nog lopen
Leek er op dat Caen zou verliezen, maar ze maakten net 5 minuten voor tijd nog gelijk!
Slechte gewoontequote:Op maandag 28 september 2009 22:48 schreef BobbyB het volgende:
Anders krijg je honger in bed.quote:Op maandag 28 september 2009 22:48 schreef BobbyB het volgende:
Die heb ik nooit gezien. Ben ik ook niet van plan ook. Sowieso was de muziek van Elton John een mooie toevoeging in die film, iets wat ik zeker zou missen in zo'n vervolg.quote:Op maandag 28 september 2009 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die voorbeelden![]()
Ik vond het bij de Lion king 2 al een beetje aftakelen.
Ja, ik zal het je nog sterker vertellen, dat was niet eens mn bedoeling.quote:Op maandag 28 september 2009 22:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hehe, zitten wat mooie bets tussen.
Wel lekker veel mazzel met die goal van West Ham![]()
Ze vroeg waar ze koffie kon vinden en toen zei ik zo van "Nou, daar!".quote:
Ik heb hem na een half uur afgezet.quote:Op maandag 28 september 2009 22:54 schreef Maisnon het volgende:
Jezus Christus, wat is Mulholland Drive een vage filmmaar wel heel erg intigrerend.
w00t!quote:Op maandag 28 september 2009 22:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze vroeg waar ze koffie kon vinden en toen zei ik zo van "Nou, daar!".
Ja, en ik neem m overquote:Op maandag 28 september 2009 22:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Slechte gewoonte
Maar wel een lekkere
Je moet tegen een duitser zeggen: Wat hangt er aan de lijn?quote:
Fapmateriaal voor de rest van het jaar!quote:
Ik heb vandaag ook met mijn moeder gepraat.quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet tegen een duitser zeggen: Wat hangt er aan de lijn?
Duitser: wasss
Motars!quote:Op maandag 28 september 2009 22:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er is een nieuwe mascara, daar zit een motartje in en dat hoef je niet meer te zigzaggen
Ik heb hem toevallig op VHSquote:Op maandag 28 september 2009 22:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gezien. Ben ik ook niet van plan ook. Sowieso was de muziek van Elton John een mooie toevoeging in die film, iets wat ik zeker zou missen in zo'n vervolg.
In die bioscoop heb ik donderdag (500) Days Of Summer gezien.quote:Op maandag 28 september 2009 22:47 schreef BobbyB het volgende:
Er is ook een nieuwe film over niesbuien. http://www.cinemec.nl/00/cinemec/2_23/film/1207/Hachi.html
Dat kan ik best begrijpenquote:Op maandag 28 september 2009 22:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb hem na een half uur afgezet.
Dat durf ik dan net weer niet.quote:Op maandag 28 september 2009 22:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook met mijn moeder gepraat.
Hahaquote:Op maandag 28 september 2009 22:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, ik zal het je nog sterker vertellen, dat was niet eens mn bedoeling.
Ik wou betten op de blauwen, dacht dat dat west ham was. Was dat City.
Ik balen, scoort West Ham ineens uit het niets, ik blij
Heb ze trouwens allemaal binnen gehaald
Ik heb gewone. Goedkopequote:Op maandag 28 september 2009 22:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Motars!
Maar eh, waar werkt die motar dan op
En wat een onzin trouwens
Ik heb altijd zo'n dubbele, die blijft ideaal. Zo'n wit zwarte combinatie, kweetniet hoe ie precies heet.
Jij kijkt ook model voor 1 dag?quote:Op maandag 28 september 2009 22:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er is een nieuwe mascara, daar zit een motartje in en dat hoef je niet meer te zigzaggen
Mag jij 3x raden welke grap ik in verkeerde volgorde tegen je zei.quote:Op maandag 28 september 2009 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet tegen een duitser zeggen: Wat hangt er aan de lijn?
Duitser: wasss
Ik keek een stukje, nu lig ik in bedquote:Op maandag 28 september 2009 23:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij kijkt ook model voor 1 dag?
Pics.quote:Op maandag 28 september 2009 23:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik keek een stukje, nu lig ik in bed
whutquote:
Mijn balans:quote:Op maandag 28 september 2009 23:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha
Nice, ik kan A.S. donderdag weer mee gaan doen(Net te laat om AZ vernederd te zien worden door Standard)
Zou jij kelly ook gevenquote:Op maandag 28 september 2009 23:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik keek een stukje, nu lig ik in bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond die blonde eerst mooier, maar nu hebben ze haar van die gare wenkbrauwen gegeven terwijl die kelly er ineens 10x zo mooi uitziet
O en ze gebruiken Calvin Harris voor de muziek
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
quote:Op maandag 28 september 2009 23:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zou jij kelly ook gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoezo ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond die blonde eerst mooier, maar nu hebben ze haar van die gare wenkbrauwen gegeven terwijl die kelly er ineens 10x zo mooi uitziet
0 topics op naam. 14.gif
In die bioscoop heb ik stage gelopen.quote:Op maandag 28 september 2009 23:00 schreef IQM het volgende:
[..]
In die bioscoop heb ik donderdag (500) Days Of Summer gezien..
.
.
Pics.quote:Op maandag 28 september 2009 23:04 schreef gers het volgende:
jamesbrownie zou ook best wel 1 dag model kunnen zijn
Ik kan dat niet met de laptop, Ado heeft nog wel een foto waar ik met laptop onder een deken ligquote:
Heel lief, je houdt je aan de TTquote:Op maandag 28 september 2009 23:04 schreef gers het volgende:
jamesbrownie zou ook best wel 1 dag model kunnen zijn
Ben jij lesbo?quote:
Nee, gewoon een vent die zich voordoet als vrouw.quote:
whihihihihihiquote:Op maandag 28 september 2009 23:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan dat niet met de laptop, Ado heeft nog wel een foto waar ik met laptop onder een deken lig
[..]
Heel lief, je houdt je aan de TT![]()
Dat is ook wel een superfotootje, daar zie je er erg lekker op uitquote:Op maandag 28 september 2009 23:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan dat niet met de laptop, Ado heeft nog wel een foto waar ik met laptop onder een deken lig
[..]
was dan een goede site ik doe nog steeds toto namelijkquote:Op maandag 28 september 2009 23:06 schreef Hoogstaande het volgende:
O en dat is alleen van bwin, als aankomende week ik alles goed heb gewed, haal ik ongeveer 500 euro binnen op unibet
Wtf!quote:Op maandag 28 september 2009 23:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, gewoon een vent die zich voordoet als vrouw.
quote:Op maandag 28 september 2009 23:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zou jij kelly ook gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was niet ECHT aan het kijkenm, het stond op terwijl ik aan het MSNen en aan het fokken was, dus ik heb geen idee eigenlijk, ik vond dat meisje die die man koos iig wel een leuk koppie hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond die blonde eerst mooier, maar nu hebben ze haar van die gare wenkbrauwen gegeven terwijl die kelly er ineens 10x zo mooi uitziet
compact en kleverig.
Verlies trek je toch gewoon van de winst af?quote:Op maandag 28 september 2009 23:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mijn balans:
Inkoop: 35
Winst: 66,5
Verlies: 20
Open: 19
Mogelijke uitbetaling: 116,9
Resterend tegoed: 57,5
Je hebt een nieuwe ava!quote:Op maandag 28 september 2009 23:06 schreef Maisnon het volgende:
Hmm, eigenlijk moet je mascara aan een stemvork maken en het zo laten trillen
Je bent toch nog maagd? Dan kan je geen meisje zijn, die laten zich vanaf hun 14e al uithollen.quote:
Ik ben een man, dan blijft er weinig te willen overquote:Op maandag 28 september 2009 23:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Misschien. Hoezo? Want some?
quote:Op maandag 28 september 2009 23:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent toch nog maagd? Dan kan je geen meisje zijn, die laten zich vanaf hun 14e al uithollen.
Ja true, 46 euro winst dus ja!quote:Op maandag 28 september 2009 23:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Verlies trek je toch gewoon van de winst af?
Maar ik stond dus best wel goed totdat ik eens besloot om voor 21 euro mee te gaan op die adamwins
(omdat hij op dat moment niet helemaal feilloos was (8-3/8-5 ofzo) had ik zelfs nog op singel + dubbel ingezet voor de zekerheid, stel er verliest er 1 he)
Blijken ineens alle drie zijn picks fout te zijn
Vervolgens ietwat the enthousiast gelivebet op tennis en het was gedaan.
Volgende maand houd ik het gewoon op voetbal
Krentenbollen zijn anders wel lekkerquote:Op maandag 28 september 2009 23:07 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben toch zeker geen Krentenbol!
quote:Op maandag 28 september 2009 23:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben een man, dan blijft er weinig te willen over
Ik wil wel kijken als je met JB voor me ligt dan
Dan ben je wel heul nieuw!quote:Op maandag 28 september 2009 23:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Krentenbollen zijn anders wel lekker![]()
Die user ken ik btw niet.
Vast van voor mijn tijd
Ja die kop hebben ze nu dus verneuktquote:Op maandag 28 september 2009 23:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was niet ECHT aan het kijkenm, het stond op terwijl ik aan het MSNen en aan het fokken was, dus ik heb geen idee eigenlijk, ik vond dat meisje die die man koos iig wel een leuk koppie hebben
Het zou niet de eerste keer zijnquote:
Als dat al voor jouw tijd is...quote:Op maandag 28 september 2009 23:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vast van voor mijn tijd
Ja, maar 80% enzo! WAAAquote:Op maandag 28 september 2009 23:07 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben toch zeker geen Krentenbol!
Dat is bwin, unibet is groenquote:
Je BENT gewoon krentenbolquote:Op maandag 28 september 2009 23:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vast van voor mijn tijd
betfair kan je ook backen en layenquote:Op maandag 28 september 2009 23:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is bwin, unibet is groen
Eerste maand heb ik op unibet gewed, nu twijfel ik tussen betfair en bwin. Misschien op allebei een tientje zetten?
ik snap je nietquote:Op maandag 28 september 2009 23:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is bwin, unibet is groen
Eerste maand heb ik op unibet gewed, nu twijfel ik tussen betfair en bwin. Misschien op allebei een tientje zetten?
Je vindt het prima dat ze met een andere kerel ligt?quote:Op maandag 28 september 2009 23:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn
Uhhh, van voordat ik in deze SC kwam dan? OF IK HEB HET GEWOON GEMIST!!!quote:
Handigquote:Op maandag 28 september 2009 23:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja die kop hebben ze nu dus verneukt
En ik ben ook niet echt aan het kijken hoor
Ik zette daarstraks mijn TV aan en toen stond de Co-Assistent op dus ik heb dat ff gekeken en vervolgens gewoon mijn TV aangelaten.
Ik heb zoeen TV + Monitor in 1 scherm met PIP functionaliteit.
Picture in Picture betekent dat, zoiets als dit:
[ afbeelding ]
Het vakje rechtsonderin is bij mij dan dus gewoon televisie
Ik had het over een vrouw.quote:Op maandag 28 september 2009 23:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je vind het prima dat ze met een andere kerel ligt?
krentenbol schrijf je niet met een hoofdletter terwijl BP dat juist wel deedquote:
Ajax wint wel, HSV doet het volgens mij de laatste tijd niet zo goed? Maar Tel Aviv, dat winnen ze vast welquote:Op maandag 28 september 2009 23:11 schreef Hoogstaande het volgende:
Heb nog als combo staan dat ajax, dinamo en hsv winnen, dan strijk ik 50 euro op
En als Dinamo en Ajax winnen in de combo nog eens 40
Dus als die eerste uitkomt, komt die tweede ook uit en haal ik 90 euro binnen
quote:
SPOILER: Het is een...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
quote:
Sorryquote:Op maandag 28 september 2009 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had het over DeLuna!quote:Op maandag 28 september 2009 23:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
krentenbol schrijf je niet met een hoofdletter terwijl BP dat juist wel deed
Ha!
HSV staat bovenaan in de Bundesligaquote:Op maandag 28 september 2009 23:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ajax wint wel, HSV doet het volgens mij de laatste tijd niet zo goed? Maar Tel Aviv, dat winnen ze vast wel
Dinamo wordt waarschijnlijk de lastigste
Altijd? Afgelopen donderdag was je er niet.quote:Op maandag 28 september 2009 23:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In die bioscoop heb ik stage gelopen.Ik ga overigens altijd naar die bios, zit feitelijk om de hoek.
In Mulholland Drive zat een personage wat me een beetje aan jou deed denken, qua looks vooral dan héquote:
Nee, dat had je niet.quote:
IQM, zeg dat ik geen kloon ben!!!quote:Op maandag 28 september 2009 23:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Altijd? Afgelopen donderdag was je er niet.
Je sais, maar waarom speel jij op bwin?quote:Op maandag 28 september 2009 23:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
betfair kan je ook backen en layen
Valt nogal mee, vooral vergeleken met mijquote:
quote:Op maandag 28 september 2009 23:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Jawel.quote:Op maandag 28 september 2009 23:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Hey Krentenbol.!quote:Op maandag 28 september 2009 23:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
IQM, zeg dat ik geen kloon ben!!!
CHOCOLADEquote:Op maandag 28 september 2009 23:17 schreef Maisnon het volgende:
Ik snap echt totaal niet waar het gesprek over gaatdus bij deze snij ik voor iedereen die er ook niks van meekrijgt ff een ander onderwerp aan:
Chocolade paashazen
Kutkloon.quote:Op maandag 28 september 2009 23:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Paashazen.quote:Op maandag 28 september 2009 23:17 schreef Maisnon het volgende:
Ik snap echt totaal niet waar het gesprek over gaatdus bij deze snij ik voor iedereen die er ook niks van meekrijgt ff een ander onderwerp aan:
Chocolade paashazen
ze smelten de paashaasquote:Op maandag 28 september 2009 23:17 schreef Maisnon het volgende:
Chocolade paashazen
Neuh, PUB.quote:Op maandag 28 september 2009 23:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeg, hoort dat niet thuis in SEX ofzo? :/
Broekpaling binnenkort, die mag van Ado het met JB doen.quote:
Ow..quote:
Lang, heel lang geleden...quote:
Liever niet. Maar als je het dan toch zo nodig kwijt moet...quote:Op maandag 28 september 2009 23:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lang, heel lang geleden...
Mogen vrouwen ook iets zeggen over hun eerste keer?
alleen als het een goed verhaal isquote:Op maandag 28 september 2009 23:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lang, heel lang geleden...
Mogen vrouwen ook iets zeggen over hun eerste keer?
Wie wat waar?quote:Op maandag 28 september 2009 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Broekpaling binnenkort, die mag van Ado het met JB doen.
That's better.quote:Op maandag 28 september 2009 23:16 schreef Hetiszover het volgende:
Tevens de credits voor die uitspraak richting IQM.
Je bent geen kloon.quote:Op maandag 28 september 2009 23:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja kom hey, ik ga het niet nog een keer uitleggen.quote:Op maandag 28 september 2009 23:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wie wat waar?
En Bp is toch een vrouw?
Ja Pics!quote:Op maandag 28 september 2009 23:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kan ik het bewijzen dat ik het niet ben?
quote:Op maandag 28 september 2009 23:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Paashazen.Het moet eerst nog Sinterklaas worden.
quote:Op maandag 28 september 2009 23:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, dat kan.quote:geslacht: Vrouw
Foto met papiertje met tijd eropquote:Op maandag 28 september 2009 23:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
quote:
Oh lol, dan heb ik niet goed geluisterd en opgeletquote:Op maandag 28 september 2009 23:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
HSV staat bovenaan in de Bundesliga
Dinamo Zagreb moet dat wel kunnen winnen van Timisoara!
en zarGon erop geschreven zeker.quote:Op maandag 28 september 2009 23:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Foto met papiertje met tijd erop
Ik nietquote:Op maandag 28 september 2009 23:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, o.a. IQM, Lamon en Crack_ hebben pics
En ik niet?quote:Op maandag 28 september 2009 23:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geweldigquote:
Hey meisje, ken ik jou niet ergens van?quote:
Vraag hen maar, mijn pc kan het uploaden niet meer aanquote:
Jij stuurt je foto's naar Lamon en Crack_?quote:Op maandag 28 september 2009 23:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
fok forum?quote:Op maandag 28 september 2009 23:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey meisje, ken ik jou niet ergens van?
quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 23:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij stuurt je foto's naar Lamon en Crack_?
Lamon die gisteren eerst zeer pissig wordt omdat Siniti hem een pedofiel noemt en ik in reactie daarop Lamon ook een 'Vieze, oude, perverse vent' noem en vervolgens een paar posts verder toegeeft dat het eventueel wel wat zou kunnen worden tussen hem (35 ofzo?) en Crack_ (17 ofzo?)
Maar ik heb ook een PM inbox hoorWat zeg je me daar nu weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Bewijs jij ook maar eens dat jij echt bentquote:Op maandag 28 september 2009 23:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Foto met papiertje met tijd erop
Ja, maar ze moeten tegen Tel Avivquote:Op maandag 28 september 2009 23:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh lol, dan heb ik niet goed geluisterd en opgelet
Maar buiten de Bundesliga hebben ze zo te zien wel 2 kleine dipjes gehad
[ afbeelding ]
Oja, dat was het. De ouderdom he.quote:
[..]
Jij stuurt je foto's naar Lamon en Crack_?
Lamon die gisteren eerst zeer pissig wordt omdat Siniti hem een pedofiel noemt en ik in reactie daarop Lamon ook een 'Vieze, oude, perverse vent' noem en vervolgens een paar posts verder toegeeft dat het eventueel wel wat zou kunnen worden tussen hem (35 ofzo?) en Crack_ (17 ofzo?)
Maar ik heb ook een PM inbox hoorJa, hey. Dat hele verhaal ken ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Maisnon hoeft niks te bewijzen.quote:Op maandag 28 september 2009 23:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bewijs jij ook maar eens dat jij echt bent
Papiertje met tijd en mijn naam erop
Nee, met de krant van vandaag!quote:Op maandag 28 september 2009 23:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik weet helemaal niks over die Krentenbol, meer uitleg zou fijn zijn!quote:
Maar ik heb ook een PM inbox hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 28 september 2009 21:45 schreef Japsnars het volgende:
"Iemand die zich aan alles wat ook maar enigszins vrouwelijk is opgeilt"
Jaja, je hebt wat gemistquote:
quote:Op maandag 28 september 2009 00:28 schreef Siniti het volgende:
Lamon. is een pedofiel Japsnars, snap je het niet?
quote:Op maandag 28 september 2009 00:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, nu snap ik het. Maar ik dacht eerst altijd dat hij het juist niet was
Trieste, vieze, perverse oude man
quote:Op maandag 28 september 2009 00:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat Crack_ betreft, heb ik een paar echt serieuze gesprekken gehad, en was er wel iets, al was het vriendschap of elkaar een keertje ontmoeten als de tijd rijp was.
Daar is verder nog niets uitgekomen, en ik zou het erg fijn vinden als het woord pedofiel eens niet gebruikt zou worden i.c.m. mij, omdat dat zeker NIET het geval is, als je omgaat van iemand van ouder dan 16 is het trouwens sowieso geen pedofilie, laat dat maar aan types als Polanski over, die toevallig de afgelopen dag opgepakt is voor het ooit verkracht hebben van een 13-jarig meisje. ()
Ik vind het serieus grenzen op laster, en er zijn al eerder posts verwijderd die dit soort ongein bevatten.
Euhm nee. Les 1 is Noorsbloed, les 2 is Emimich en pas in les 3 komt Krentenbol aan de beurt.quote:Op maandag 28 september 2009 23:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik weet helemaal niks over die Krentenbol, meer uitleg zou fijn zijn!
Bewijs JIJ maar eens dat je echt bent!quote:Op maandag 28 september 2009 23:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Krentenbol. deed zich voor als vrouw, had foto's in haar fobo, werd zelfs mod van PUB, maar bleek uiteindelijk niet diegene te zijn die ze beweerde te zijn.quote:Op maandag 28 september 2009 23:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik weet helemaal niks over die Krentenbol, meer uitleg zou fijn zijn!
Ik ga er niet op lopen fappen ofzoquote:
Jaja, en toch tot in den treure blijven doorhinten.quote:Op maandag 28 september 2009 23:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ga er niet op lopen fappen ofzo
Zoals je waarschijnlijk onderhand al weet ben ik gewoon altijd hartstikke nieuwsgierig
quote:Op maandag 28 september 2009 23:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jaja, je hebt wat gemist
Ik zie nu dat hij zelfs eerst over Crack post en vervolgens over pedofilie![]()
![]()
[..]
[..]
[..]
Heb jij dat over Polanski onderstreept?quote:Op maandag 28 september 2009 23:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jaja, je hebt wat gemist
Ik zie nu dat hij zelfs eerst over Crack post en vervolgens over pedofilie![]()
![]()
[..]
[..]
[..]
het_hupt ook nog, en wat beroemde klonen erbijquote:Op maandag 28 september 2009 23:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Euhm nee. Les 1 is Noorsbloed, les 2 is Emimich en pas in les 3 komt Krentenbol aan de beurt.
Hierbij zal ik maar eens een citaat geven dat mijn godsdienstleraar afgelopen jaar wekelijks heeft herhaald:quote:Op maandag 28 september 2009 23:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Bewijs JIJ maar eens dat je echt bent!
Is het zo erg hier?quote:Op maandag 28 september 2009 23:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Euhm nee. Les 1 is Noorsbloed, les 2 is Emimich en pas in les 3 komt Krentenbol aan de beurt.
Jaquote:Op maandag 28 september 2009 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb jij dat over Polanski onderstreept?
En les 1 en 2 dan?quote:Op maandag 28 september 2009 23:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Krentenbol. deed zich voor als vrouw, had foto's in haar fobo, werd zelfs mod van PUB, maar bleek uiteindelijk niet diegene te zijn die ze beweerde te zijn.
Maar dat is niet echt KLBSC-gerelateerd.quote:Op maandag 28 september 2009 23:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
het_hupt ook nog, en wat beroemde klonen erbij
Oke je hebt me doorquote:Op maandag 28 september 2009 23:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Jaja, en toch tot in den treure blijven doorhinten.
Ik stuur jou geen foto'squote:Op maandag 28 september 2009 23:32 schreef LudoSanders het volgende:
Hé DeLuna. Ik weet niet waarom je die foto's stuurt, maar ik hoef je foto's niet?
h_h heb ik niet echt meegekregen.quote:Op maandag 28 september 2009 23:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
het_hupt ook nog, en wat beroemde klonen erbij
Mijn zusje en nichtjes hebben hem overleefd.quote:Op maandag 28 september 2009 23:31 schreef Maisnon het volgende:
Meisje (14) dood na kankervaccinatie
Dit is trouwens echt foute boel.
Ze wilde het ook bijna standaard maken, zo'n vaccinatie, net als polio en de pokken enzo, terwijl er nog dit soort dingen gebeuren
Stuur eens een pic dan.quote:Op maandag 28 september 2009 23:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is het zo erg hier?
Ik word wel heel nieuwsgierig zo
Hou ze gewoon bij je joh!quote:
Psst Ludo!quote:Op maandag 28 september 2009 23:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
h_h heb ik niet echt meegekregen.Vond hem sowieso al een trieste vertoning, zeker toen ie mod in ONZ werd.
Fobie? Is hij er bang voor?quote:Op maandag 28 september 2009 23:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Lamon moet oprotten met z'n crack_ fobie, zo'n gast is harstikke link.
Wut?quote:
Ik wou hierop reageren maar dan gaat Lamon mij het leven zuur maken bij Minerva.quote:Op maandag 28 september 2009 23:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Lamon moet oprotten met z'n crack_ fobie, zo'n gast is harstikke link.
Weet je nog dat wij het hadden over indrukwekkende postgeschiedenissen en ONZ enzoquote:
quote:
Dohquote:
Hehequote:Op maandag 28 september 2009 23:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wou hierop reageren maar dan gaat Lamon mij het leven zuur maken bij Minerva.
Ik geef het opquote:Op maandag 28 september 2009 23:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mag jij 3x raden welke grap ik in verkeerde volgorde tegen je zei.
Nee, hij zei 3 keer raden.quote:
Die worden hier toch ook gegeven...quote:Op maandag 28 september 2009 23:31 schreef Maisnon het volgende:
Meisje (14) dood na kankervaccinatie
Dit is trouwens echt foute boel.
Ze wilde het ook bijna standaard maken, zo'n vaccinatie, net als polio en de pokken enzo, terwijl er nog dit soort dingen gebeuren
quote:
Yupquote:Op maandag 28 september 2009 23:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die worden hier toch ook gegeven...
Ja...quote:Op maandag 28 september 2009 23:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die worden hier toch ook gegeven...
BIJ VOORBAAT AL.quote:
Ik zal er eens een nachtje over slapen.quote:Op maandag 28 september 2009 23:39 schreef DeLuna het volgende:
Nou gaat iemand me Les 1 en Les 2 nog geven?
Emimich is een schaaknerd en Noorsbloed is een notoire leugenaar.quote:Op maandag 28 september 2009 23:39 schreef DeLuna het volgende:
Nou gaat iemand me Les 1 en Les 2 nog geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |