quote:Op maandag 28 september 2009 21:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet het!
Als iemand nou eens iets leuks over me zegt, kan ik dat erbij zetten in mn sig
quote:Op maandag 28 september 2009 21:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
JaniesBrownie is een hele toffe en aardige user en bovendien ook nog eens een MILF!!
Janies? Ik zeg: DOEN!
JB
quote:
quote:
Ik kijk vanavond naar Star Trekquote:
Ik denk dat de sociale dienst al dicht is hoor, kom morgen maar terug voor je uitkeringquote:
Toch hopelijk niet die ripoff met Zylar he.quote:Op maandag 28 september 2009 21:55 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik kijk vanavond naar Star Trek
Sylar bedoel je?quote:Op maandag 28 september 2009 21:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch hopelijk niet die ripoff met Zylar he.
Gejat van GERS!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!quote:Op maandag 28 september 2009 21:55 schreef Hetiszover het volgende:
JaniesBrownie is het magnum opus van de mensheid. (gejat van gers maar toch)
Nee, Zachary Quinto.quote:
Dunno, ik doel op die van 2009quote:
Ja jij welquote:
Ik wil hem eigenlijk ook wel zien, maar alleen om het feit dat het een J.J. Abrams productie is.quote:Op maandag 28 september 2009 22:01 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dunno, ik doel op die van 2009
quote:Op maandag 28 september 2009 22:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja jij wel
Kanker middelbare school, ik verveel me de pleuris. Ik heb het nu even helemaal gehad. Ik wil verdomme doen wat ik leuk vind en ik wil niet iedere avond saai thuis zitten.
Godverrrrr
nee de sociteit met geile studentjesquote:Op maandag 28 september 2009 21:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik denk dat de sociale dienst al dicht is hoor, kom morgen maar terug voor je uitkering
Ik ga naar bedde tv kijken, doei vuile poepkaukasiėrs!
JB topic.quote:
Ik heb even een soort inzinking. KKschoolquote:
Ja alsof ik dat weetquote:Op maandag 28 september 2009 22:07 schreef DeLuna het volgende:
Hey, hallow. De TT klopt niet. Het is 1675. Omdat de vorige keer ookal niet klopte
Hhhmmm ik ruik jaloeziequote:Op maandag 28 september 2009 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gejat van GERS!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Ik ben het fucking magnum opus en dat heb je gejat van IQM!
Okequote:
quote:Op maandag 28 september 2009 22:06 schreef gers het volgende:
[..]
nee de sociteit met geile studentjes
Nee, maar hij wel op hen.quote:
Dat kan niet, ze heeft gordijnen.quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 22:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar hij wel op hen.
[..]
Dat kan niet, ze heeft gordijnen.
Trusten!quote:
Daar kun je niet doorheen ruikenquote:Op maandag 28 september 2009 22:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Dat kan niet, ze heeft gordijnen.
Daar is ookal zo'n topic over met kutusers die dat een goed idee vinden.quote:Op maandag 28 september 2009 22:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Studiefinanciering afschaffen.
Bezuinigen op onderwijs
Extra geld voor de opvang van asielzoekers.
Der Untergang, of wilde je iets opbeurends?quote:Op maandag 28 september 2009 21:53 schreef BobbyB het volgende:
Iemand nog leuke filmtips?
quote:Op maandag 28 september 2009 22:16 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Daar kun je niet doorheen ruiken?
quote:Op maandag 28 september 2009 22:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Bezuinigen op onderwijs
Owja, want asielzoekers leveren later wel wat op ...quote:Op maandag 28 september 2009 22:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Bezuinigen op onderwijs
Ik heb gister Ice Age: Dawn of the Dinosaurs gezien. Ik vroeg me af waar die vrouwtjes mammoet ineens vandaan kwam, bleek er nog een deel tussen te zitten die ik nog niet gezien had.quote:Op maandag 28 september 2009 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Der Untergang, of wilde je iets opbeurends?
Awwwwquote:Op maandag 28 september 2009 22:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb gister Ice Age: Dawn of the Dinosaurs gezien. Ik vroeg me af waar die vrouwtjes mammoet ineens vandaan kwam, bleek er nog een deel tussen te zitten die ik nog niet gezien had.
HOI hoe is het?quote:
En G-force dan?quote:Op maandag 28 september 2009 22:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb gister Ice Age: Dawn of the Dinosaurs gezien. Ik vroeg me af waar die vrouwtjes mammoet ineens vandaan kwam, bleek er nog een deel tussen te zitten die ik nog niet gezien had.
Die kan ik nog niet vinden op m'n downloadsites in de winkel.quote:
Ik kijk standaard bij het eten apocalypse now, gewoon iedere keer weerquote:Op maandag 28 september 2009 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Der Untergang, of wilde je iets opbeurends?
WTFquote:De PvdA wil een herinvoering wil van een toptarief van 60 procent in de hoogste inkomstenbelasting.
Precies.quote:Op maandag 28 september 2009 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gejat van GERS!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Ik ben het fucking magnum opus en dat heb je gejat van IQM!
Poker, WOS of echt werk?quote:Op maandag 28 september 2009 22:15 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ben geld aan het binnen harken![]()
Gaaaaaast, dit is toch een nieuwe SC, is het gek dat ik even de eerste pagina bekijk. Ik ben namelijk graag ontopic.quote:
GOAF!quote:Op maandag 28 september 2009 22:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
WTF is dit dan voor een opmerking?
Het is een leuk topic
Jaaaaa, geen last meer van moeheid en saaie verhalen van fokkersquote:
quote:Op maandag 28 september 2009 22:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die kan ik nog niet vinden op m'n downloadsites in de winkel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
WHEHEHEHE IQM LEEST SC'S TERUGquote:Op maandag 28 september 2009 22:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Gaaaaaast, dit is toch een nieuwe SC, is het gek dat ik even de eerste pagina bekijk. Ik ben namelijk graag ontopic.
quote:Op maandag 28 september 2009 22:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
WHEHEHEHE IQM LEEST SC'S TERUG![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
Helemaal nietquote:Op maandag 28 september 2009 22:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Jļj bent degene die wanhopig is en oogt.
Ik wachtquote:Op maandag 28 september 2009 22:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Gaaaaaast, dit is toch een nieuwe SC, is het gek dat ik even de eerste pagina bekijk. Ik ben namelijk graag ontopic.
Lekker schrapen overal.quote:Op maandag 28 september 2009 22:28 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
WTF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dit moet een grapje zijn toch?
De pvda IS een grapje.quote:Op maandag 28 september 2009 22:28 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
WTF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, nu niet meer... ik denk dat mijn postaantal vandaag wel boven de 100 terecht komtquote:Op maandag 28 september 2009 22:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Jaaaaa, geen last meer van moeheid en saaie verhalen van fokkers?
Niet dat jij daar verder onder valt ofzoquote:Op maandag 28 september 2009 22:28 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
WTF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Salami.quote:Op maandag 28 september 2009 22:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
wat gaat het worden? pizza salami of margerita?
quote:Op maandag 28 september 2009 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik ga de dvd kopen.Ik wil hem eigenlijk wel in de bios zien, in 3D.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Weet niet of ie nog draait eigenlijk.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Salami en/of Prosciuttoquote:
quote:Op maandag 28 september 2009 22:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik geef geen complimentjes op commando.
WOSquote:
Vandaag spaghetti carbonara op!quote:
Misschien nog net.quote:Op maandag 28 september 2009 22:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil hem eigenlijk wel in de bios zien, in 3D.Weet niet of ie nog draait eigenlijk.
Was dat maar zo. Helaas is het bittere realiteit die kneuzenkermis.quote:
Nee dat zou ook vreemd zijn hč als 18-jarige. Maar daarom kan ik toch nog wel oordelen dat het belachelijke voorstellen zijn?quote:Op maandag 28 september 2009 22:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niet dat jij daar verder onder valt ofzo
quote:Op maandag 28 september 2009 22:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Was dat maar zo. Helaas is het bittere realiteit die kneuzenkermis.
Door die crisis is iedereen ook helemaal doorgeslagen.quote:Op maandag 28 september 2009 22:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee dat zou ook vreemd zijn hč als 18-jarige. Maar daarom kan ik toch nog wel oordelen dat het belachelijke voorstellen zijn?
Hij draait alleen nog maar in de NL versiequote:Op maandag 28 september 2009 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien nog net.![]()
Dan ga ik ook maar naar Ede ...
Hopelijk zijn er geen mensen met obesitas die stoelen slopen.
Whehe, ik heb de afgelopen weken (Na wat domme fouten (lees: adamwins) was mijn geld 14 september er al doorheen) met 1 euro lopen spelen hehe.quote:Op maandag 28 september 2009 22:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
WOS
Maar het is meer sarcastisch, maak van 7 euro 10 euro![]()
Ja beetje het Duitsland- effect.quote:Op maandag 28 september 2009 22:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij draait alleen nog maar in de NL versie![]()
http://www.cinemec.nl/00/(...)8/G-Force_3D_NL.html
Ik vind al die Nederlandse nasynchronisaties sinds enkele jaren toch wel zo bagger slecht.
Ach ja...quote:Op maandag 28 september 2009 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja beetje het Duitsland- effect.
geen school ofzo? werk?quote:Op maandag 28 september 2009 22:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, nu niet meer... ik denk dat mijn postaantal vandaag wel boven de 100 terecht komt
zojuist salami in de oven geschovenquote:
Niet dat mijn reactie verder ook gewoon een grap is en geen reactie nodig had ofzoquote:Op maandag 28 september 2009 22:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee dat zou ook vreemd zijn hč als 18-jarige. Maar daarom kan ik toch nog wel oordelen dat het belachelijke voorstellen zijn?
School heb ik al af/gemaakt voor deze week en vandaag hoefde ik inderdaad niet te werken. Morgen zal ik de 100 ook niet halen.quote:Op maandag 28 september 2009 22:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
geen school ofzo? werk?
ODER WAS?quote:
Afgemaakt voor deze week? Zit jij nog in groep 7/8 met een of andere weekplanner?quote:Op maandag 28 september 2009 22:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
School heb ik al af/gemaakt voor deze week en vandaag hoefde ik inderdaad niet te werken. Morgen zal ik de 100 ook niet halen.
quote:Op maandag 28 september 2009 22:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Whehe, ik heb de afgelopen weken (Na wat domme fouten (lees: adamwins) was mijn geld 14 september er al doorheen) met 1 euro lopen spelen hehe.
Schommel de hele tijd heen en weer tussen de 0.10 en 2.00 euro
Vandaag wel wat gewonnen met 'Lucky Day', kenker ik ben verslaafd![]()
Ahzo, ik ook niet. Ik ga ff mn pizza opeten enzoquote:Op maandag 28 september 2009 22:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
School heb ik al af/gemaakt voor deze week en vandaag hoefde ik inderdaad niet te werken. Morgen zal ik de 100 ook niet halen.
Nou ja, vroegah, zoals De Kleine Zeemeermin, Aladdin en Lion King etc. Dat waren gewoon goede nasynchronisaties. Nu klinken ze allemaal als de zoveelste Jetix tekenfilm inclusief een hoop geschreeuw.quote:Op maandag 28 september 2009 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja beetje het Duitsland- effect.
Eet smakelijkquote:Op maandag 28 september 2009 22:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ahzo, ik ook niet. Ik ga ff mn pizza opeten enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |