Bron:http://www.hln.be/hln/nl/(...)nt-de-Efteling.dhtmlquote:Een 19-jarige Belg uit Evergem is door de Nederlandse politie in de kraag gevat toen hij op een druk kruispunt ter hoogte van het attractiepark de Efteling in het Nederlandse Kaatsheuvel het verkeer stond te regelen. Dat veroorzaakte gevaarlijke verkeerssituaties.
De jongeman bleek stomdronken. Hij bekende dat hij voor hij naar Nederland vertrok enkele glazen bier had gedronken en tijdens de rit nog een fles wijn had gekraakt. Hij liet zo maar eventjes 11 keer meer dan het toegestane alcoholgehalte optekenen.
De Belg werd aangehouden voor verkeersgevaarlijk gedrag en rijden onder invloed.
Beginnend verkeersregelaar hequote:Op maandag 28 september 2009 21:56 schreef CasB het volgende:
Wtf, 11 keer de toegestane hoeveelheid, dat is echt veel.
quote:Op maandag 28 september 2009 21:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Beginnend verkeersregelaar he
5,5 biertjes 'maar', toch? Aangezien je als 19-jarige met een half glas al op de toegestane hoeveelheid zit.quote:Op maandag 28 september 2009 21:56 schreef CasB het volgende:
Wtf, 11 keer de toegestane hoeveelheid, dat is echt veel.
Volgens mij kan je een half glas helemaal niet meten.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:22 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
5,5 biertjes 'maar', toch? Aangezien je als 19-jarige met een half glas al op de toegestane hoeveelheid zit.
Dan zal je verrast worden als je een keer met een half biertje achter de kiezen staande gehouden wordt voor een blaastest.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij kan je een half glas helemaal niet meten.
Ik drink niet als ik rijd. En ik rij niet als ik drink.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:31 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Dan zal je verrast worden als je een keer met een half biertje achter de kiezen staande gehouden wordt voor een blaastest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |