Inderdeed, die zocht ik. ST +1quote:
Natuurlijk! skittelman +1quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:01 schreef skittelman het volgende:
elenor rigby van the beatles
je zit in de goede richting qua acteur (qua grootsheid)quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:52 schreef Burnett het volgende:
Brando...
die mag zijn schoenen niet eens poetsen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:02 schreef Burnett het volgende:
Nicholson
natuurlijk! +1 slaveloosquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:24 schreef slaveloos het volgende:
fonda!
friese voorouders (hoewel die dan weer oorspronkelijk uit Italie komen)quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:37 schreef slaveloos het volgende:
nooit geweten dat ie fries was...
Hoe heet de hond van Lucky Luke?
Punten deel 1747quote:
Punten deel 1747quote:
blij dat je geen bazooka antwoordequote:Op dinsdag 29 september 2009 15:31 schreef tomtomaat het volgende:
stinger?
Roof +1quote:
Shit ja, je hebt gelijk...quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:56 schreef ScottTracy het volgende:
Nee, het album heette zo, het liedje heette "Stiekem Gedanst".
tomtomaat +1 !!!!!!!quote:
skittelman +1quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:17 schreef skittelman het volgende:
spoorvorming door zwaar transport
Vandaag aflevering 1 van seizoen 3 gedownload...quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:40 schreef Burnett het volgende:
californication
Welke serie was dit dan?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:44 schreef skittelman het volgende:
je geloof niet dat die gast ooit in ufo's geloofde!
Wederom David Duchovney...quote:
Ik doe mijin bestquote:
Ik zal de boel eens proberen op gang te trekken...quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:53 schreef RoofingBurner het volgende:
Da's de zanger van Love is all, Ronnie James Dio.
quote:
Dat kan ik niet goed rekenen......quote:
Het eerste is iig een letterlijke vertaling van het Italiaans, het tweede is wat ik denk dat het hier betekent. Bedoel je dat ik niet allebei als antwoord mag geven? Dan ga ik voor de huwelijksnacht, gegeven de braveheart-referentie.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat kan ik niet goed rekenen......
Nope..... Eerste nacht klopt wel maar dat dekt de lading niet.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het eerste is iig een letterlijke vertaling van het Italiaans, het tweede is wat ik denk dat het hier betekent. Bedoel je dat ik niet allebei als antwoord mag geven? Dan ga ik voor de huwelijksnacht, gegeven de braveheart-referentie.
Bedoel je dan dat die heer van het land het recht had om die eerste nacht door te brengen? Dat heet toch Droit de siegneur oid?quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nope..... Eerste nacht klopt wel maar dat dekt de lading niet.
In Braveheart zegt Longshanks dat ie de nobelen Prima Nocta geeft.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bedoel je dan dat die heer van het land het recht had om die eerste nacht door te brengen? Dat heet toch Droit de siegneur oid?
Ok. Zo goed ken ik de film niet, ik ken alleen de term droit de seignuer (het recht van de heer oid, nog veel losser dus).quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In Braveheart zegt Longshanks dat ie de nobelen Prima Nocta geeft.
Mee eens in dit gevalquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:53 schreef Rucebo het volgende:
Roofingburner heeft ook anderhalf uur moeten wachten op goedkeuring, dus persoonlijk vind ik een minpuntje wat zwaar...
Op zich snap ik je bezwaar maar dan krijg je weer discussies over wanneer wel en wanneer niet. De regel is geen vraag stellen, punt kwijt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:53 schreef Rucebo het volgende:
Roofingburner heeft ook anderhalf uur moeten wachten op goedkeuring, dus persoonlijk vind ik een minpuntje wat zwaar...
Hierover is een tijdje geleden een discussie geweest in het OP-discussietopic, ik stel voor dat we die daar voortzetten en hier op zoek gaan naar een Franse componist.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op zich snap ik je bezwaar maar dan krijg je weer discussies over wanneer wel en wanneer niet. De regel is geen vraag stellen, punt kwijt.
Maar dat neemt niet weg dat wanneer iemand anderhalf uur niet kijkt of de vraag beantwoord is ook ontzettend vervelend is en daar ook wat aan gedaan moet worden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op zich snap ik je bezwaar maar dan krijg je weer discussies over wanneer wel en wanneer niet. De regel is geen vraag stellen, punt kwijt.
Nee, degene die ik zoek was later actief (en Chopin is volgens wikipedia Poolsquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Chopin?
Ik wil helemaal niet discussiëren. Ik handhaaf een regel die in de OP staat. Dan kan men mij te streng vinden. Dan is het maar zo. Dat is alles wat ik er verder over wil zeggenquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hierover is een tijdje geleden een discussie geweest in het OP-discussietopic, ik stel voor dat we die daar voortzetten en hier op zoek gaan naar een Franse componist.
quote:
Apart geheugen heb jequote:Op dinsdag 29 september 2009 21:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Camille saint
Ik heb wel een tic met rare dingen onthouden idd....quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Apart geheugen heb jeHij heet Camille Saint-Saens, ik had Saint-Saens uiteraard ook goed gerekend maar ik had niet verwacht dat iemand de voornaam zou kennen en de achternaam niet helemaal
mr_anonimous +1
niet helemaal eerlijk dat mijn punt hier even wordt verwijderd. Na 1,5 uur wachten op goedkeuring van het antwoord kwam er voor mij behoorlijk kleur aan de zaak.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In Braveheart zegt Longshanks dat ie de nobelen Prima Nocta geeft.
De_Hertog +1
RoofingBurner -1
Punten deel 1747
1 qonmann
2 ScottTracy
1 banaantjeEE
3 GimmeGore
4 skittelman
1 Rucebo
1 PhysicsRules
2 RoofingBurner
1 slaveloos
2 tomtomaat
1 Burnett
1 De_Hertog
Dat was zijn opvolger...quote:
Vooruit ik geef het punt terug......maar volgende keer gewoon even vragen of iemand anders het checkt voorkomt dat het spel stil komt te liggen......quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:25 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
niet helemaal eerlijk dat mijn punt hier even wordt verwijderd. Na 1,5 uur wachten op goedkeuring van het antwoord kwam er voor mij behoorlijk kleur aan de zaak.
Ofyles2 +1quote:
Wim Kok en Lula?quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Vandaag zijn twee oud-vakbondsleiders jarig. De ene schopte het tot premier, de andere zelfs tot president.
Hun namen graag.
Lech Walesa?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |