Ik doe mijin bestquote:
Ik zal de boel eens proberen op gang te trekken...quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:53 schreef RoofingBurner het volgende:
Da's de zanger van Love is all, Ronnie James Dio.
quote:
Dat kan ik niet goed rekenen......quote:
Het eerste is iig een letterlijke vertaling van het Italiaans, het tweede is wat ik denk dat het hier betekent. Bedoel je dat ik niet allebei als antwoord mag geven? Dan ga ik voor de huwelijksnacht, gegeven de braveheart-referentie.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat kan ik niet goed rekenen......
Nope..... Eerste nacht klopt wel maar dat dekt de lading niet.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het eerste is iig een letterlijke vertaling van het Italiaans, het tweede is wat ik denk dat het hier betekent. Bedoel je dat ik niet allebei als antwoord mag geven? Dan ga ik voor de huwelijksnacht, gegeven de braveheart-referentie.
Bedoel je dan dat die heer van het land het recht had om die eerste nacht door te brengen? Dat heet toch Droit de siegneur oid?quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nope..... Eerste nacht klopt wel maar dat dekt de lading niet.
In Braveheart zegt Longshanks dat ie de nobelen Prima Nocta geeft.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bedoel je dan dat die heer van het land het recht had om die eerste nacht door te brengen? Dat heet toch Droit de siegneur oid?
Ok. Zo goed ken ik de film niet, ik ken alleen de term droit de seignuer (het recht van de heer oid, nog veel losser dus).quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In Braveheart zegt Longshanks dat ie de nobelen Prima Nocta geeft.
Mee eens in dit gevalquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:53 schreef Rucebo het volgende:
Roofingburner heeft ook anderhalf uur moeten wachten op goedkeuring, dus persoonlijk vind ik een minpuntje wat zwaar...
Op zich snap ik je bezwaar maar dan krijg je weer discussies over wanneer wel en wanneer niet. De regel is geen vraag stellen, punt kwijt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:53 schreef Rucebo het volgende:
Roofingburner heeft ook anderhalf uur moeten wachten op goedkeuring, dus persoonlijk vind ik een minpuntje wat zwaar...
Hierover is een tijdje geleden een discussie geweest in het OP-discussietopic, ik stel voor dat we die daar voortzetten en hier op zoek gaan naar een Franse componist.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op zich snap ik je bezwaar maar dan krijg je weer discussies over wanneer wel en wanneer niet. De regel is geen vraag stellen, punt kwijt.
Maar dat neemt niet weg dat wanneer iemand anderhalf uur niet kijkt of de vraag beantwoord is ook ontzettend vervelend is en daar ook wat aan gedaan moet worden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op zich snap ik je bezwaar maar dan krijg je weer discussies over wanneer wel en wanneer niet. De regel is geen vraag stellen, punt kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |