die twee weten nog niet of ze samen verder willen he!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
Die man zit er maar een beetje bij omdat dat zusje er is... ook wel lullig voor hem. Geen wonder dat hij is blijven slapen.
Het is zoiezo een kriebelstel. Vorige week vertelden ze dat al weekenden hadden gepland voor hun tweetjes zonder de baby.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo'n "dankzij de seksuologe hebben wij nu geen schaamte meer, hoera!"-stel.
Krijg er de kriebels van.
Whahahaha!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo'n "dankzij de seksuologe hebben wij nu geen schaamte meer, hoera!"-stel.
Krijg er de kriebels van.
quote:
Ik vond het ook vrij vlot gaan! Maar er zal wel veel in geknipt zijn. In de opnames danquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:50 schreef Quoi het volgende:
Wat beviel zij op het eind rustig zeg! Het leek wel of ze een oerdrang kreeg en dacht: derrrruit!
Hij blijft er twijfelachtig bijstaan. Wat lijkt me dat lastig als je nog niet weet of je samen door gaat. Mijn voorgevoel is dat dit niet helemaal lekker zal gaan.
Maar hee het is tv he?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vond het ook vrij vlot gaan! Maar er zal wel veel in geknipt zijn. In de opnames dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |