Whahahaha!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo'n "dankzij de seksuologe hebben wij nu geen schaamte meer, hoera!"-stel.
Krijg er de kriebels van.
quote:
Ik vond het ook vrij vlot gaan! Maar er zal wel veel in geknipt zijn. In de opnames danquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:50 schreef Quoi het volgende:
Wat beviel zij op het eind rustig zeg! Het leek wel of ze een oerdrang kreeg en dacht: derrrruit!
Hij blijft er twijfelachtig bijstaan. Wat lijkt me dat lastig als je nog niet weet of je samen door gaat. Mijn voorgevoel is dat dit niet helemaal lekker zal gaan.
Maar hee het is tv he?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vond het ook vrij vlot gaan! Maar er zal wel veel in geknipt zijn. In de opnames dan.
Anti-klit shampoo! Reuze handig joh!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:53 schreef m@x het volgende:
OMG, het kind heeft amper haar. Wat moeten ze met shampoo
Ik zeg: te duur huis, te hoge hypotheekquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:54 schreef Quoi het volgende:
Ik voel een discussie opkomen........ (hardwerkende stel)
Waarom kijk jij dan? Ergernis is lekker ofzo? Of bevestiging dat het idd vreselijk is, kinderen...quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wel leuk, jullie kijken er heel anders naar dan dat ik dat doeVind het vreselijk. Stellen, kinderen, hoe hun met elkaar omgaan. Alles!
Workaholics..quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zeg: te duur huis, te hoge hypotheek.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Waarom kijk jij dan? Ergernis is lekker ofzo? Of bevestiging dat het idd vreselijk is, kinderen...
Haar buik zegt echter wat andersquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:56 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Sexloos, dat vind ik haar nou echt. Dat bot afgeknipte haar ook.
Ze doet me denken aan mijn lerares Economie!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:56 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik vind ze ook een beetje klef, gemaakt leuk.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:56 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
quote:
Het is er wel lekker rustigquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
Het huis was hier al versierd toen ik nog maar net bevallen was... zij moeten nog versieren. Het valt me op dat er helemaal geen kraamhulp is...
Denk dat ze die niet laten zien.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
Het huis was hier al versierd toen ik nog maar net bevallen was... zij moeten nog versieren. Het valt me op dat er helemaal geen kraamhulp is...
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:04 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik denk dat dit stel ook dezelfde fiets heeft.
En dezelfde pyjama.
En alles van Garfield.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:04 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik denk dat dit stel ook dezelfde fiets heeft.
En dezelfde pyjama.
En alles van Garfield.
Dat lijkt mij ook idd, gewoon lekker je eigen stek, zonder opsmuk. Heerlijkquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:04 schreef _Bar_ het volgende:
hier was er ook lekker niks versierd, vond dat juist wel even fijn
Alleen die muts,,quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:07 schreef m@x het volgende:
Die trucker is wel heel schattig
Nou mag ze! ze heeft wel wat meer aan haar hoofd dan haar oksel haarquote:
Nou toen ik ging bevallen... 2x, was er geen okselhaar hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou mag ze! ze heeft wel wat meer aan haar hoofd dan haar oksel haar
Je ruikt hem bijna hequote:Op donderdag 4 februari 2010 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
Zo herkenbaar, dat 'NU komen!'![]()
Oh, die oksel had ik dan weer niet hoeven te zien...
Nou idd.. Tussen benen is lastigerquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou toen ik ging bevallen... 2x, was er geen okselhaar hoor.Dat kun je gewoon bijhouden, ook als je zwanger bent.
Ja, dan kom je bijna niet meer over je buik heen....quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:11 schreef Vicky het volgende:
[..]
Nou idd.. Tussen benen is lastiger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |