en die grote bonk van een Opaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:54 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar! Vond hem ook zo schattig na de bevalling, keihard huilen! En hij hielp inderdaad goed mee. Ben heel benieuwd hoe het hen zal vergaan.
daar ben ik ook stiekum wel een beetje nieuwsgierig naar.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af waar de ouders van Dijana in het plaatje passen.
Dat ze Dijana bij hun inwoont en dat haar ouders niet bij de bevalling waren zegt heel veelquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:22 schreef Vicky het volgende:
[..]
daar ben ik ook stiekum wel een beetje nieuwsgierig naar.
tja daar kan je nu allene maar over gissen. Misschien dat dat later nog duidelijk wordt.. of nietquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat ze Dijana bij hun inwoont en dat haar ouders niet bij de bevalling waren zegt heel veel
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:28 schreef Mula het volgende:
Ik vond hem trouwens wel erg vervelend; erg onsympatiek. Had nou niet het idee dat zij een erg liefdevolle relatie hadden.
Omdat dat toch echt de grootste groep met tienerzwangerschappen isquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En wat kiezen ze toch altijd weer veel van die kampers/tieners uit voor zo'n serie.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Omdat dat toch echt de grootste groep met tienerzwangerschappen is
Ik had het idee dat hij alleen huilde omdat hij in shock was, omdat hij daarna al begon te miepen over bloed en hoe alles eruit zagquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:54 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar! Vond hem ook zo schattig na de bevalling, keihard huilen! En hij hielp inderdaad goed mee. Ben heel benieuwd hoe het hen zal vergaan.
Grappig, dat bedacht ik me dus ookquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:30 schreef Vlindur het volgende:
En ik heb echt zo het idee dat ik die Sharon ken.. Maar weet alleen niet waarvan..
Tja goeie vraagquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, maar waarom 3/4e van het programma met niet-geplande zwangerschappen?
Of zijn dat de enige mensen zich opgeven voor het programma.
Nee, da's Desiréquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:47 schreef Grunsfan het volgende:
Ik heb dat met het meisje waarvan de man niet uit bed te branden was, is dat sharon?Haar ken ik nl ergens van...maar waarvan??
"Ik wil niet dat de honden snuffelen"quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:34 schreef Brighteyes het volgende:
He gezellig, ik vind het nu al weer leuk!
Nou, hun wel blijktquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:36 schreef Brighteyes het volgende:
Och jezus nee he... dan zo'n vader die het even uit moet leggen alsof ze echt een coach bij elke stap nodig hebben.
Na de bevalling stress...quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:36 schreef Brighteyes het volgende:
Och jezus nee he... dan zo'n vader die het even uit moet leggen alsof ze echt een coach bij elke stap nodig hebben.
Alleen maar aaien!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
mogen ze niet praten tijdens een wee
Hehe iddquote:
Ik had d'r allang buiten bij het vuilnis gezet. Wat een enorm irritant wichtquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tuthola moet gewoon in d'r bed gaan liggen ipv met d'r neus er bovenop te willen staan.
Verergert dat praten de wee of zo?quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tuthola moet gewoon in d'r bed gaan liggen ipv met d'r neus er bovenop te willen staan.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:42 schreef m@x het volgende:
Ik hoop zo dat die zweefzwangere tijdens de bevalling veranderd in een soort scheldend door de duivel bezeten wezen
Nou... zonder heel flauw te willen klinken, maar je weet niet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Verergert dat praten de wee of zo?
Nee hoorquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Verergert dat praten de wee of zo?
Spinning head! Kgggggggggssssssssssssss!!!!!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:42 schreef m@x het volgende:
Ik hoop zo dat die zweefzwangere tijdens de bevalling veranderd in een soort scheldend door de duivel bezeten wezen
Daarom vraag ik het ookquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou... zonder heel flauw te willen klinken, maar je weet niet waar je het over hebt.Echt soms heb je alles wat je hebt nodig om je op zo'n wee te kunnen concentreren om hem een beetje door te komen, dan kan alles afleiden en irriteren. Dat begrijp ik wel een beetje hoor.
Ik vind het echt zo'n "dankzij de seksuologe hebben wij nu geen schaamte meer, hoera!"-stel.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het wel durven dat dat yuppenvrouwtje zo in haar onderbroek staat hoor....
die twee weten nog niet of ze samen verder willen he!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
Die man zit er maar een beetje bij omdat dat zusje er is... ook wel lullig voor hem. Geen wonder dat hij is blijven slapen.
Het is zoiezo een kriebelstel. Vorige week vertelden ze dat al weekenden hadden gepland voor hun tweetjes zonder de baby.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo'n "dankzij de seksuologe hebben wij nu geen schaamte meer, hoera!"-stel.
Krijg er de kriebels van.
Whahahaha!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo'n "dankzij de seksuologe hebben wij nu geen schaamte meer, hoera!"-stel.
Krijg er de kriebels van.
quote:
Ik vond het ook vrij vlot gaan! Maar er zal wel veel in geknipt zijn. In de opnames danquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:50 schreef Quoi het volgende:
Wat beviel zij op het eind rustig zeg! Het leek wel of ze een oerdrang kreeg en dacht: derrrruit!
Hij blijft er twijfelachtig bijstaan. Wat lijkt me dat lastig als je nog niet weet of je samen door gaat. Mijn voorgevoel is dat dit niet helemaal lekker zal gaan.
Maar hee het is tv he?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vond het ook vrij vlot gaan! Maar er zal wel veel in geknipt zijn. In de opnames dan.
Anti-klit shampoo! Reuze handig joh!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:53 schreef m@x het volgende:
OMG, het kind heeft amper haar. Wat moeten ze met shampoo
Ik zeg: te duur huis, te hoge hypotheekquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:54 schreef Quoi het volgende:
Ik voel een discussie opkomen........ (hardwerkende stel)
Waarom kijk jij dan? Ergernis is lekker ofzo? Of bevestiging dat het idd vreselijk is, kinderen...quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wel leuk, jullie kijken er heel anders naar dan dat ik dat doeVind het vreselijk. Stellen, kinderen, hoe hun met elkaar omgaan. Alles!
Workaholics..quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zeg: te duur huis, te hoge hypotheek.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Waarom kijk jij dan? Ergernis is lekker ofzo? Of bevestiging dat het idd vreselijk is, kinderen...
Haar buik zegt echter wat andersquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:56 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Sexloos, dat vind ik haar nou echt. Dat bot afgeknipte haar ook.
Ze doet me denken aan mijn lerares Economie!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:56 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Sexloos, dat vind ik haar nou echt. Dat bot afgeknipte haar ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |