quote:
Het is er wel lekker rustigquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
Het huis was hier al versierd toen ik nog maar net bevallen was... zij moeten nog versieren. Het valt me op dat er helemaal geen kraamhulp is...
Denk dat ze die niet laten zien.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
Het huis was hier al versierd toen ik nog maar net bevallen was... zij moeten nog versieren. Het valt me op dat er helemaal geen kraamhulp is...
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:04 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik denk dat dit stel ook dezelfde fiets heeft.
En dezelfde pyjama.
En alles van Garfield.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:04 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik denk dat dit stel ook dezelfde fiets heeft.
En dezelfde pyjama.
En alles van Garfield.
Dat lijkt mij ook idd, gewoon lekker je eigen stek, zonder opsmuk. Heerlijkquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:04 schreef _Bar_ het volgende:
hier was er ook lekker niks versierd, vond dat juist wel even fijn
Alleen die muts,,quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:07 schreef m@x het volgende:
Die trucker is wel heel schattig
Nou mag ze! ze heeft wel wat meer aan haar hoofd dan haar oksel haarquote:
Nou toen ik ging bevallen... 2x, was er geen okselhaar hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou mag ze! ze heeft wel wat meer aan haar hoofd dan haar oksel haar
Je ruikt hem bijna hequote:Op donderdag 4 februari 2010 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
Zo herkenbaar, dat 'NU komen!'![]()
Oh, die oksel had ik dan weer niet hoeven te zien...
Nou idd.. Tussen benen is lastigerquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou toen ik ging bevallen... 2x, was er geen okselhaar hoor.Dat kun je gewoon bijhouden, ook als je zwanger bent.
Ja, dan kom je bijna niet meer over je buik heen....quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:11 schreef Vicky het volgende:
[..]
Nou idd.. Tussen benen is lastiger
Precies!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:11 schreef Brighteyes het volgende:
Oh echt hoor... hierom hou ik nou van FOK! wat is er nou leuker dan met een man of 15 hetzelfde programma kijken en door elkaar heen kakelen terwijl je het toch kan volgen!
Dat dan weer wel, zo krom is dat! "ja maar ze is zwanger, dus dan.. maar dat hoeft niet, want ze is zwanger."quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou toen ik ging bevallen... 2x, was er geen okselhaar hoor.Dat kun je gewoon bijhouden, ook als je zwanger bent.
Doen we ook altijd met top2000 heerlijkquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:11 schreef Brighteyes het volgende:
Oh echt hoor... hierom hou ik nou van FOK! wat is er nou leuker dan met een man of 15 hetzelfde programma kijken en door elkaar heen kakelen terwijl je het toch kan volgen!
Om welke 'oksel' gaat het hier?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, zo krom is dat! "ja maar ze is zwanger, dus dan.. maar dat hoeft niet, want ze is zwanger."
Maar haar oksels moeten wel glad geschoren zijn.
Xfactor weer vanaf morgen!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Doen we ook altijd met top2000 heerlijk
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:12 schreef RockabeIIa het volgende:
damn, ik zag nog net een verse baby en toen was het afgelopen.
Is het uitzendinggemistwaardig?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:12 schreef RockabeIIa het volgende:
damn, ik zag nog net een verse baby en toen was het afgelopen.
Is het uitzendinggemistwaardig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |