quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:27 schreef Pvoesss het volgende:
Ik moet er wel een beetje om roflen hoor
Nee dat is waar. Ik ken ook wel prachtige babies, maar de meeste pasgeborenen vind ik echt niet mooi.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:28 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind van wel... het ene baby'tje is zeker het andere niet.
Naar mijn mening wel hoor, een heleboel!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bestaan er mooie pasgeboren babies dan?
Behalve je eigen?.
Later met kleertjes aan vond ik het wel een mooi baby'tje hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Naar mijn mening wel hoor, een heleboel!
Bijv dat baby'je Isabelle zat helemaal in de kreukels, ik vond dat niet echt een mooie baby
Heerlijke erger tv, liefst met een reep chocola/bak chips lekker commentaar geven vanaf de bankquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:27 schreef Pvoesss het volgende:
Ik moet er wel een beetje om roflen hoor
Idd, dat verbaast mij ook, zeker gezien ze (vrijwel) allemaal vantevoren weten wat het wordt....quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:48 schreef Grunsfan het volgende:
Oh wat een heerlijke televisie dit!
Ik vind het wel jammer dat het vier meisjes en 1 jochie zijn eigenlijk...
De zwervers?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:48 schreef Grunsfan het volgende:
En dan nog de zwevers...tja. Zo'n bad lijkt me niks, dat water wordt toch ijskoud??
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, dat verbaast mij ook, zeker gezien ze (vrijwel) allemaal vantevoren weten wat het wordt....
Zwevers, van zweven, die in dat bad gaan bevallen!quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De zwervers?![]()
[..]
Ze kiezen die stellen toch uit, daar zit al genoeg gedoe in qua selectierondes
Ja echt he. Zo zitten wij ook op de bank, 'wacht maar af!'.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:22 schreef Vivi het volgende:
Muhahahaha. Dat kakstel zal niet weten what hit them. Ofzo. Jullie snappen het wel
.
Dus voortaan maar niets meer plannen omdat het misschien toch wel eens anders kan lopen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:25 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Johannes, interessant?Ik vind ze echt allesbehalve dat.
![]()
Tuurlijk is het prima als mensen hun leven plannen en het is ook fijn dat ze weten wat ze willen. Nu nog even afwachten wat het kind en het leven willen.
Het is echt verschrikkelijk, ze proberen zo upper-class te zijn terwijl ze het simpelweg niet zijn, ze hebben gewoon een graadje meer opleiding dan hun ouders en hebben geen flauw idee hoe OSM zich gedraagt terwijl ze wel heel graag OSM willen zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Het glazuur sprong ook al van mijn tanden.
Nou ik zou denk ik ook geen versiering hoeven hoor, vind daar persoonlijk niets vreemds aan. Aan het interieur te zien hielden ze van wit, licht en opgeruimd, en dan kan ik me goed voorstellen dat je geen onrustige slingers en tierlantijnenwil. Plus, de kamer was al roze en versierd genoeg lijkt me?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:48 schreef Grunsfan het volgende:
En dan de ouders van Isabelle. Het zegt al veel over je relatie als je je zus bij de bevalling wil hebben... hij stond daar maar een beetje. En inderdaad helemaal geen versiering in huis, vreemd, zeker omdat ze al wisten dat het meisje werd.
Dat was o.a. ik, maar dat stel vind ik niet raar omdat ze geen versieringen hadden, dat stel vond ik al raar in de aflevering daarvoor. En die vrouw vond ik zelfs erg irritant. In mijn beleving hoort er bij een geboorte versiering en ik vond het raar dat er geen versiering was. Het was niet eens in mijn hoofd opgekomen dat er mensen zijn die geen versiering willen.. maar dat is dus een tekortkoming van mij!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:45 schreef miss_sly het volgende:
Nou ja, ik vind wel dat er hier en daar wordt geoordeeld over dingen die helemaal niet per se raar zijn, maar die men misschien zelf niet zou doen.
iemand vindt het stel raar dat geen versieringen in huis had, maar dat hadden wij bijvoorbeeld ook niet. Wij zijn daar niet zo van, dus hebben dat ook niet gedaan.
Of iemand anders (de zus in dit geval) bij de bevalling hebben; er zijn toch best veel mensen die dat willen. Zou mijn ding niet zijn, maar het zegt toch niet per se iets over dat stel?
Wat betreft plannen: een weekendje weg vind ik wat optimistisch. Senna is nu 6,5 maand,m aar een weekend hoef ik nog niet weg. Wel hadden wij al voor de geboorte voor een stuk of zes theatervoorstellingen kaartjes besteld, zodat we iig al zeker wisten dat we een paar avondjes samen zouden hebben. Tenminste, als het gaat, anders geven we de kaartjes wel weg
Die ouders niet gemaakt??quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:12 schreef Johannes_Klabanus het volgende:
Iedereen zit te katten op het "yuppenstel", maar eigenlijk vind ik dat nog het interessantste stel dat er tussen zit.
Ik vind ze ook helemaal niet gemaakt overkomen. Ze weten allebei goed wat ze willen en proberen hun leven zo goed mogelijk te plannen. Daar is toch niets mis mee? En het nu al plannen van een weekendje weg past daar precies in. Ik denk dat elk stel met kleine kinderen dat wel eens wil, en dit stel geeft het gewoon toe en plant het.
Ja, het zijn echte workaholics, daar hou ik niet van. Maar ze gaan wel allebei vier dagen werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |