Ik heb al weer gelachen om de voorstukjes.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Xfactor weer vanaf morgen! o+
Dat zul je mij niet horen zeggen hoorquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, zo krom is dat! "ja maar ze is zwanger, dus dan.. maar dat hoeft niet, want ze is zwanger."
Maar haar oksels moeten wel glad geschoren zijn.
De okselokselquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:13 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Om welke 'oksel' gaat het hier?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:11 schreef Brighteyes het volgende:
Oh echt hoor... hierom hou ik nou van FOK! wat is er nou leuker dan met een man of 15 hetzelfde programma kijken en door elkaar heen kakelen terwijl je het toch kan volgen!
Oksel van de moeder in spé op dat moment. En uitzendinggemistwaardig hoor!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:13 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Om welke 'oksel' gaat het hier?
Ik heb nog geen seconde gezien. Moest hier in het forum kijken wanneer het begint!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:14 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik heb al weer gelachen om de voorstukjes.
En maak dan ff een screenshotquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Oksel van de moeder in spé op dat moment. En uitzendinggemistwaardig hoor!!
Tsss schandalig!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb nog geen seconde gezien. Moest hier in het forum kijken wanneer het begint!![]()
Sprekend de moeder en dat vond ik geen positief ietsquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het wel durven dat dat yuppenvrouwtje zo in haar onderbroek staat hoor....
Daar moet je even doorheen kijken... op het oog is het gewoon een mooi babymeisje. Die moeder is inderdaadquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sprekend de moeder en dat vond ik geen positief iets![]()
[..]
Speelgoed?? Welk speelgoed? Dat geeft alleen maar rotzooi!!quote:Wat krijg ik een kriebels van dat stel, ongelofelijkAlles is al helemaal geplanned en oeh stel je voor dat je relatie er onder gaat lijden. En oh wel nu alvast weekenden zonder kind plannen.
Die zullen nog wel hard op hun bek gaan als ze beseffen dat hun leven niet zo stipt meer te plannen is met een baby
En één kind past precies en ja hoor alles is helemaal uitgevogeld.
En de kat moet op het matje in de woonkamer liggen, anders niet.![]()
Mag het speelgoed van hun dochter straks ook maar op 1 m2 in de woonkamer?
Dat bad stel krijgt een jongetje.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:20 schreef Ciscostar het volgende:
Worden er eigenlijk nog jongens geboren of alleen dames?? Aangezien dat wat rijkere stel ook meisje krijgt.. Weet niet wat bad stel krijgt
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
Speelgoed?? Welk speelgoed? Dat geeft alleen maar rotzooi!!
Daar viel mijn bek ook van open ja. Ik HOOP bijna op een beetje vervelend kind ofzo, maar als je zo strak gaat plannen ga je hoe dan ook vast wel op je plaat. *grinnik*quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sprekend de moeder en dat vond ik geen positief iets![]()
[..]
Wat krijg ik een kriebels van dat stel, ongelofelijkAlles is al helemaal geplanned en oeh stel je voor dat je relatie er onder gaat lijden. En oh wel nu alvast weekenden zonder kind plannen.
Die zullen nog wel hard op hun bek gaan als ze beseffen dat hun leven niet zo stipt meer te plannen is met een baby
En één kind past precies en ja hoor alles is helemaal uitgevogeld.
En de kat moet op het matje in de woonkamer liggen, anders niet.![]()
Je vergeet het 'wij-zijn-geen-stel'-stel.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:21 schreef Poppejans het volgende:
Dat kakker-stel, bah! Beetje irritant mens met dat hysterische gelach om niks
Sneu dat die van dat ''boerse'' stel zn baan kwijt is.Ze komen op mij een beetje lomp over maar wel lief denk ik.
Toen ze zei in het ziekenhuisbed ''ik voel van alles lopen nu'' en hij heel droog '' ik zie nog geen haartjes hoor''![]()
Dat tienerstellopen er hier al weddenschappen over hoelang die bij elkaar zullen blijven?!
Jemig wat een rare lui. En die baby had amper haartjes, dat hele hoofd werd onder de shampoo gesmeerd![]()
Het is iig wel heerlijk ergeren voor de buis hoor![]()
Zweef stel vind ik het leukst.Maar om nou voor de leuk in dat bad te gaan zitten snap ik niet helemaal
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dochter wordt ook op de gang gezet als de blokken door de kamer liggen![]()
![]()
![]()
Hoe kan je nou al bezig zijn met een weekend plannen zónder kind als het nog niet eens geboren is, wat een liefde straalt er vanaf zeg, poeh
Bestaan er mooie pasgeboren babies dan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:26 schreef Poppejans het volgende:
Ik vond trouwens vooralsnog geen van de geboren babytjes echt mooie baby's
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:24 schreef Burdie het volgende:
Of ze worden zo verschrikkelijk leuk samen, dat ze de leukste relatie ooit krijgen en houden.
Ik vind van wel... het ene baby'tje is zeker het andere niet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bestaan er mooie pasgeboren babies dan?
Behalve je eigen?.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind van wel... het ene baby'tje is zeker het andere niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |