Ze staan op de luisterpaal, daar kun je het hele album luisteren:quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:25 schreef jdeheij het volgende:
Ja, denk dat ik ook naar doornroosje ga. Alleen lionman gehoord. Ben benieuwd naar de rest van het album
Ik zou het zelf niet beter kunnen verwoorden.quote:Sinds Fleet Foxes is er ook bij een groter publiek opnieuw veel aandacht voor eerlijke songs van gepassioneerde songschrijvers die niet vies zijn van folk, Crosby, Stills & Nash en een beetje bluegrass. Mumford & Sons klinken alsof ze liever met hun paard en wagen door Ierland en Schotland trekken dan per trein. Wat een prachtige songs schrijft die Marcus Mumford. Ook zijn machtige stem, waarin hij vol overtuiging zijn ziel uitstort, is er een die de zeldzame combinatie van schoonheid, gevoel en kracht in zich draagt. Deze Londenaren stonden vorig jaar nog in de kleine zaal van Paradiso. Na dit debuut gaat dat allemaal snel veranderen.
Omdat hun folk kracht en passie bezit en omdat de zware bassdrum genoeg aanleiding geeft om regelmatig massaal in te haken en mee te stampen. De band is alleen veel minder traditioneel dan The Pogues, de stem van Mumford bezit nagenoeg evenveel passie als die van Caleb Followill (Kings Of Leon), de songs hebben een Frames-achtige diepgang en emotie en de muziek bezit bijna evenveel kracht, dynamiek en bombast als die van Arcade Fire ten tijde van Neon Bible. Heel vreemd is dat laatste niet; Marcus Dravis produceerde ook dat album. Dit wordt een grote band. WILLEM JONGENEELEN
2009 neem ik aan?quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:12 schreef lentvent het volgende:
Die plaat doet vermoeden dat het live echt goed moeten zijn. Filmpjes op youtube verklappen dat al een beetje. Zeker een van de beste platen van 2010, althans bij mij.
3FM.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:55 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik hoorde Little Lion Man gisteren op de radio bij Giel Beelen. Een ontzettend lekker catchy nummer. Ik vond het album eigenlijk wat minder..
En is het nu minder mooie muziek dan ofzo?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:36 schreef Darkestrah het volgende:
Tot zover de relatieve onbekendheid van Mumford & Sons. 3fm heeft haar tanden erin gezet.
Idd, het eerste album is er goed, wordt er niet minder van.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:13 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
En is het nu minder mooie muziek dan ofzo?
Maar de Mega top 50 komt dan ook altijd op 3FM dacht ik .Dus ergens wel logisch dan.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:06 schreef methodmich het volgende:
Ze staan zelfs in de Top 40 of Mega Top 50 of hoe het ook heet tegenwoordig, zag ik op teletekst pagina 291.
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar de Mega top 50 komt dan ook altijd op 3FM dacht ik .Dus ergens wel logisch dan.
Little Lion Man was trouwens ook vaak aangevraagd tijdens Serious Request, dat zal misschien wel hebben meegespeeld.
Hij stond 11e in de meest aangevraagde platen lijst. Ze hebben hem iedere dag wel een keer gedraaid.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:52 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Heb ik zoveel SR geluisterd en nét dit nummer gemist?? Anders had ik deze aangevraagd ipv Snow Patrol
De muziek is er niet minder om, maar ik vind het wel leuk als ik een band ken die relatief weinig andere mensen kennen.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:13 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
En is het nu minder mooie muziek dan ofzo?
Wel een vervelende dag. Het zou zomaar vrij snel kunnen uitverkopen, ze hebben toch veel bekendheid gekregen in een korte tijd.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:59 schreef portie het volgende:
Volgens Twitter start de voorverkoop woensdag 3 feb om 10.00. kosten 14 ¤ excl
Welk radiostation is in jou ogen ontzettend vernieuwend dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:15 schreef Moody het volgende:
Lekkere muziek, waardeloze teksten.
De muziek mag er zijn, ben benieuwd of ze een vervolgalbum kunnen maken dat weer fris is (en niet dezelfde riedeltjes). De teksten gaan tot vervelens toe over zijn "heart". Dit gaat irriteren naar een tijdje.
Grappig dat 3FM doet alsof ze ze ontdekt hebben. Die zender loopt altijd hopeloos achter als het gaat om goede nieuwe muziek.
De kleinere internetradio's zijn er altijd als de kippen bij. Maar goed, die hebben ook een ander publiek en minder te maken met de platenboeren.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:38 schreef Rnie het volgende:
[..]
Welk radiostation is in jou ogen ontzettend vernieuwend dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |