quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 28-09-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 086 goldfinger1963
02. 077 wel.o.k
03. 046 MaleDuck
04. 040 Ladylike
05. 036 BrandX
06. 028 Dr_Flash
07. 021 Nijns
08. 018 marcb1974
09. 012 MPG
10. 012 OA
11. 011 _F.U.B.A.R_
12. 009 john-frusciante
13. 009 Pheno
14. 005 DaMart
15. 004 Frutsel
16. 003 vrolijke-frits
17. 001 JortK
Reeks-statistieken!
quote:Top 100 van maandag 28 september 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
018. 103 goldfinger1963
035. 089 BrandX
046. 077 wel.o.k
quote:
quote:
LLquote:Op dinsdag 29 september 2009 08:47 schreef Ladylike het volgende:
Wel.o.k en GF
pff heb helemaal geen zin vandaag
Daar had ik ook zin inquote:Op dinsdag 29 september 2009 08:48 schreef BrandX het volgende:
Ik heb me vandaag ziek gemeld van werk
Vreselijk verkouden, hoofd vol watten, en zo giga moe... Ga lekker zo mjn mandje weer in als ik mijn koffie en ontbijt er in heb.
oeh beterschap dan BXquote:Op dinsdag 29 september 2009 08:48 schreef BrandX het volgende:
Vreselijk verkouden, hoofd vol watten, en zo giga moe... Ga lekker zo mjn mandje weer in als ik mijn koffie en ontbijt er in heb.
dat noemen ze gewenningquote:Op dinsdag 29 september 2009 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Hallo allemaal![]()
Zeg, het is niks als je een keer een paar avondjes het bier laat staan, maar je kan meteen niet meer slapen
Je contractverlenging valt of staat bij het nemen van een ontbijt + koffiequote:Op dinsdag 29 september 2009 08:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daar had ik ook zin in
Maar toch maar niet gedaan. moet nog contractverlenging krijgen
Jah, ik mag geen gram aankomen van mn baasquote:Op dinsdag 29 september 2009 08:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je contractverlenging valt of staat bij het nemen van een ontbijt + koffie
pinguinquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Hallo allemaal![]()
Zeg, het is niks als je een keer een paar avondjes het bier laat staan, maar je kan meteen niet meer slapen
quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah, ik mag geen gram aankomen van mn baas
dat kan ik mij voorstellenquote:Op dinsdag 29 september 2009 08:47 schreef Ladylike het volgende:
Wel.o.k en GF
pff heb helemaal geen zin vandaag
quote:Op maandag 28 september 2009 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb een pooier, een loverboy, een boytoy en een vriend..
daarna neuk ik alles met een hartslag dus ik heb het idd erg druk
beterschapquote:Op dinsdag 29 september 2009 08:48 schreef BrandX het volgende:
pingquote:
flesquote:Op dinsdag 29 september 2009 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Hallo allemaal![]()
van mij wel hoor, wel 2 ookquote:Op dinsdag 29 september 2009 08:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah, ik mag geen gram aankomen van mn baas
*note to myself: niet solliciteren waar pheno werktquote:Op dinsdag 29 september 2009 08:54 schreef Pheno het volgende:
Ah, de beruchte opleidingenstop. Kutbedrijf is het ook. AL die bankzitters hebben het hele jaar mogen cursussen, nu raak ik langzamerhand zonder werk, wordt er een stop georganiseerd
Takkehoerengraflikzooi.
Wat liefquote:
Die nemen op dit moment toch niets aan. Juist in een tijd dat het rsutiger is moet je mensen opleiden. Investeren noemen ze dat. Dit bedrijf gaat naar de harige ongewassen kloten, door al die ondoordachte beslissingen. Waarom denk je dat ik sollis schrijf (en er maar van 1 iets hoorquote:Op dinsdag 29 september 2009 08:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
*note to myself: niet solliciteren waar pheno werkt
ha ha, als het rustig en er tijd is voor opleidingen dan kan het niet want er is geen geldquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die nemen op dit moment toch niets aan. Juist in een tijd dat het rsutiger is moet je mensen opleiden. Investeren noemen ze dat. Dit bedrijf gaat naar de harige ongewassen kloten, door al die ondoordachte beslissingen. Waarom denk je dat ik sollis schrijf (en er maar van 1 iets hoor).
Dat zullen we nog weleens zien danquote:Op dinsdag 29 september 2009 08:55 schreef wel.o.k het volgende:
fles![]()
geheime boodschap van bier, "je kan niet zonder me"
wijntje? mixie?quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zullen we nog weleens zien dan
Oh, die reserves hebben ze wel hoor, ik denk dat mijn bedrijf ietsje groter is dan die van jouquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ha ha, als het rustig en er tijd is voor opleidingen dan kan het niet want er is geen geld
als er geld is dan kan het niet want er is geen tijd.
tip voor je bedrijf, Sparen is iets niet gebruiken, maar apart houden voor later. De meest voorkomende vormen van sparen zijn:
een deel van het inkomen opzijleggen om een financiële reserve te vormen.
aandeelhouders=bedrijf kwijtquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, die reserves hebben ze wel hoor, ik denk dat mijn bedrijf ietsje groter is dan die van jou
Maar je kent het probleem aandeelhouders wel. Dat is net zo erg als religie, ook al een bron van alle kwaad
Alleen een browser?quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kom er net achter dat ik nu een browser heb met spellingscontrole
Slaap lekkerquote:
slaap lekkerquote:
GFquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
slaap lekker
ik kruip ook nog maar eens terug
quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:48 schreef BrandX het volgende:
Wel.o.kquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:39 schreef wel.o.k het volgende:
nijns
![]()
vriendinnetje(dat mij soms laat blozen)
BX is verkouden
Raar. Bij ons word je zowat door de cursussen heengeslagenquote:Op dinsdag 29 september 2009 08:54 schreef Pheno het volgende:
Ah, de beruchte opleidingenstop. Kutbedrijf is het ook. AL die bankzitters hebben het hele jaar mogen cursussen, nu raak ik langzamerhand zonder werk, wordt er een stop georganiseerd
Takkehoerengraflikzooi.
Users die geen fatsoenlijke regel tekst kunnen produceren zonder spellingscheckerquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:12 schreef Pheno het volgende:
Heel de mac is omgeven met de spellingschecker
Besturingsystemen die dat niet overlaten aan de third party software
quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Users die geen fatsoenlijke regel tekst kunnen produceren zonder spellingschecker
je lijkt jj wel, continu die plaatjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |