Ik denk dat je niet goed bij je hoofd bent. Ik vraag me niet af wat het Leidens ontzet is. Maar ik vraag me af wat het programma is voor vrijdag en zaterdag. Als je niet kan lezen, rot dan op van Fok wil je?quote:Op maandag 28 september 2009 18:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
TS probeert gewoon stompzinnig lollig te doen, een topic als dit openen kost veel meer moeite dan het even na te zoeken op wikipedia
Bij nader inzien (namelijk na je fotoboek gecheckt te hebben) mocht je nog een slaapplaats zoeken dan ben je welkom![]()
verkapt?quote:
http://www.3october.nl/default.asp?id=791quote:Op maandag 28 september 2009 18:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vraag me niet af wat het Leidens ontzet is. Maar ik vraag me af wat het programma is voor vrijdag en zaterdag.
Ja gezien, maar ik kan daar dus niks mee. Oftewel ik ben te dom en snap er geen hol van. Heeft niemand een uren-programma?quote:Op maandag 28 september 2009 18:13 schreef SgtPepper het volgende:
[..]
http://www.3october.nl/default.asp?id=791
Alsjeblieft, het officiële programma van de 3 October Vereeniging.
quote:Op maandag 28 september 2009 18:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja gezien, maar ik kan daar dus niks mee. Oftewel ik ben te dom en snap er geen hol van. Heeft niemand een uren-programma?
ff dimmen dan als je wil dat mensen je nog gaan informeren. want dat was niet echt aardig.quote:Op maandag 28 september 2009 18:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet goed bij je hoofd bent. Ik vraag me niet af wat het Leidens ontzet is. Maar ik vraag me af wat het programma is voor vrijdag en zaterdag. Als je niet kan lezen, rot dan op van Fok wil je?
gewoon 2 oktober s.,avonds met wat vrienden de stad in.. je vermaakt je echt welquote:Op maandag 28 september 2009 18:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja gezien, maar ik kan daar dus niks mee. Oftewel ik ben te dom en snap er geen hol van. Heeft niemand een uren-programma?
Nee iemand belachelijk maken en dan uitnodigen om bij je te slapen als lustobject is lekker aardig. Partijdig!quote:Op maandag 28 september 2009 18:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[..]
ff dimmen dan als je wil dat mensen je nog gaan informeren. want dat was niet echt aardig.
whut?quote:Op maandag 28 september 2009 18:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee iemand belachelijk maken en dan uitnodigen om bij je te slapen als lustobject is lekker aardig. Partijdig!
quote:Op maandag 28 september 2009 18:13 schreef Goofisch het volgende:
Leidens ontzet.![]()
Ben er ook weer zoals ieder jaar
2 oktober is het s,avonds hele los overal in de straatten. steegjes overal. voor iedere muzieksmaak wat wils. Maar vooral het stadhuisplein is leuk bij keiharde techno.
heel veel bier. kermis en overal mensen. iedereen is vrolijk en het is gewoon gezellig.
s,avonds de kroeg in of de club. In mijn geval LVC.
allemaal geweldig![]()
komt wel goed.quote:Op maandag 28 september 2009 18:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dankjewel, niet gelezen, sorry. Ik ga denk ik wel. Ook al ken ik de weg niet in Leiden.
Gewoon de menigte volgenquote:Op maandag 28 september 2009 18:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dankjewel, niet gelezen, sorry. Ik ga denk ik wel. Ook al ken ik de weg niet in Leiden.
quote:Op maandag 28 september 2009 18:20 schreef Florian_ het volgende:
Knorren- en tokkiefestijn. De studentenfeesten zijn oké, de rest is ruk.
Stoer hoor.quote:Op maandag 28 september 2009 18:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
verkapt?
nou, nee hoor, gewoon met 2 flessen apfelkorn over straat zwalken
*mental note: apfelkorn halen*
Die zijn er niet.quote:
Nou, veel succes dan. Er wordt een flink blik van opengetrokken bij Leidens Ontzet. Dan is Leiden namelijk voor één keer in het jaar "van de échte Leidenaren (oftewel tokkies) i.p.v. de studenten".quote:
Je bent duidelijk niet erger gewendquote:Op maandag 28 september 2009 18:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet goed bij je hoofd bent.
Je reageert als een kind dat betrapt is met zijn hand op de koektrommel, dat zegt voor mij al genoegquote:Ik vraag me niet af wat het Leidens ontzet is. Maar ik vraag me af wat het programma is voor vrijdag en zaterdag.
Niet lezen? Jij kan je klachten niet duidelijk formuleren:quote:Als je niet kan lezen...
Er staat niet duidelijk bij dat je slechts het tweede wilt wetenquote:Op maandag 28 september 2009 17:56 schreef Tamashii het volgende:
Sowieso weet niemand meer wat het ontzet betekent zin 1
en
daarnaast weet niemand wat er precies is dit weekend in Leiden. zin 2
En ik wil het graag weten, want anders ga ik ook. Maar niemand weet het, iemand?
Van mijn leven niet, al is het alleen al omdat jij het zo graag wilquote:rot dan op van Fok wil je?
Natuurlijk wel! Bij elke slok bier opnieuw!quote:Op maandag 28 september 2009 18:37 schreef Penisbaard het volgende:
Wel hard feesten, maar dan niet even stilstaan bij de dappere strijders die hun leven gaven voor onze vrijheid tegen de vuige Spanjolen
Dat heeft mijn bron d'r niet bij verteldquote:Op maandag 28 september 2009 19:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, als je je inschrijft
en die inschrijving is 2 weken geleden al geweest
Wat een rot bron!quote:Op maandag 28 september 2009 19:17 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Dat heeft mijn bron d'r niet bij verteld
Apfelkorn.quote:Op maandag 28 september 2009 18:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
verkapt?
Ik zal je vast wel ergens tegenkomen.quote:Op maandag 28 september 2009 18:20 schreef Florian_ het volgende:
Knorren- en tokkiefestijn. De studentenfeesten zijn oké, de rest is ruk.
De Spanjaarden wisten niet over de muur heen te komen, en Leiden werd gevoed met vis en brood doordat rebellen het over de muur gooiden.quote:Op maandag 28 september 2009 17:56 schreef Tamashii het volgende:
Overal hoor ik, jaaa dit weekend is Leidens ontzet en iedereen gaat en wilt en moet. Maar als je vraagt wat er is dan is het eigenlijk stil en saai. Sowieso weet niemand meer wat het ontzet betekent en daarnaast weet niemand wat er precies is dit weekend in Leiden.
En ik wil het graag weten, want anders ga ik ook. Maar niemand weet het, iemand?
Klacht: lijktmeduidelijk
Bezopen ok.quote:Op dinsdag 29 september 2009 01:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De Spanjaarden wisten niet over de muur heen te komen, en Leiden werd gevoed met vis en brood doordat rebellen het over de muur gooiden.
En nu is het een reden voor een aantal mensen om bezopen te worden, anderen in elkaar te slaan, en af en toe neer te steken, ik zou het skippen.
en dat iddquote:Op dinsdag 29 september 2009 01:34 schreef Hukkie het volgende:
Hopen dat we nu weer eens een keertje geen regen hebben op 2 Oktober.
Wat sneu altijd, van die te oude mensen die ineens weer gaan "feesten"quote:Op maandag 28 september 2009 18:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
verkapt?
quote:
Fail. Er werd niks over de muren gegooid, als je het wil vertellen doe het dan wel goed!quote:Op dinsdag 29 september 2009 01:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De Spanjaarden wisten niet over de muur heen te komen, en Leiden werd gevoed met vis en brood doordat rebellen het over de muur gooiden.
En nu is het een reden voor een aantal mensen om bezopen te worden, anderen in elkaar te slaan, en af en toe neer te steken, ik zou het skippen.
kan dat niet meer als je 40 bent, dan?quote:Op dinsdag 29 september 2009 07:12 schreef Repeat het volgende:
[..]
Wat sneu altijd, van die te oude mensen die ineens weer gaan "feesten"
Oh, weet ik veel. Ik vier het ook niet, lijkt me een prima excuus om niet te hoeven weten wat ik niet vier.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:24 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Fail. Er werd niks over de muren gegooid, als je het wil vertellen doe het dan wel goed!
De geuzen kwamen met platbodems vol haring / wittebrood de stad in nadat de Spanjaarden gevlucht waren voor het wassende water. Ondertussen vond een weesjongen in de verlaten schans van de Spanjaarden een lekkere pan hutspot. Die destijds trouwens niet met aardappel werd gemaakt maar met bonen, daar de aardappel nog niet in Europa was.
Flikker jij s op dan uit dit topic. Met je bloedkopreacties.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:23 schreef Beauregard het volgende:
Leids ontzet.
Waarom zou je dat in godsnaam vieren?
Alva is 'n eindbaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |