Ik denk dat je niet goed bij je hoofd bent. Ik vraag me niet af wat het Leidens ontzet is. Maar ik vraag me af wat het programma is voor vrijdag en zaterdag. Als je niet kan lezen, rot dan op van Fok wil je?quote:Op maandag 28 september 2009 18:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
TS probeert gewoon stompzinnig lollig te doen, een topic als dit openen kost veel meer moeite dan het even na te zoeken op wikipedia
Bij nader inzien (namelijk na je fotoboek gecheckt te hebben) mocht je nog een slaapplaats zoeken dan ben je welkom![]()
verkapt?quote:
http://www.3october.nl/default.asp?id=791quote:Op maandag 28 september 2009 18:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vraag me niet af wat het Leidens ontzet is. Maar ik vraag me af wat het programma is voor vrijdag en zaterdag.
Ja gezien, maar ik kan daar dus niks mee. Oftewel ik ben te dom en snap er geen hol van. Heeft niemand een uren-programma?quote:Op maandag 28 september 2009 18:13 schreef SgtPepper het volgende:
[..]
http://www.3october.nl/default.asp?id=791
Alsjeblieft, het officiële programma van de 3 October Vereeniging.
quote:Op maandag 28 september 2009 18:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja gezien, maar ik kan daar dus niks mee. Oftewel ik ben te dom en snap er geen hol van. Heeft niemand een uren-programma?
ff dimmen dan als je wil dat mensen je nog gaan informeren. want dat was niet echt aardig.quote:Op maandag 28 september 2009 18:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet goed bij je hoofd bent. Ik vraag me niet af wat het Leidens ontzet is. Maar ik vraag me af wat het programma is voor vrijdag en zaterdag. Als je niet kan lezen, rot dan op van Fok wil je?
gewoon 2 oktober s.,avonds met wat vrienden de stad in.. je vermaakt je echt welquote:Op maandag 28 september 2009 18:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja gezien, maar ik kan daar dus niks mee. Oftewel ik ben te dom en snap er geen hol van. Heeft niemand een uren-programma?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |