abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 november 2009 @ 20:13:58 #181
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_74552031
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:27 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Misschien hebben ze wel een clausule in het contract dat ze korting krijgen op de tarieven van EIN indien de groundhandling ze niet binnen xx minuten weer de lucht in krijgt. In dat geval zullen ze wel blij zijn met 10-30 minuutjes vertraging, die zoals gezegd makkelijk ingelopen worden
Ryanair houdt de vliegtijden nogal ruim aan, en het heeft niet heel veel zin om exact optijd vanaf Eindhoven te vertrekken omdat bij aankomst op de eindbestemming er dan nog geen plek is om de passagiers uit te stappen. (Of ze mogen nog niet landen voor de geplande aankomsttijd).
En als je op Eindhoven airport stil staat, staat de vliegtuigmotor niet aan en gebruik je geen brandstof, als je geland bent op je eindbestemming zal je tot aan de plek waar je de passagiers moet laten uitstappen de motoren aan hebben staan, wat dus brandstof verbruikt, helemaal als je niet kunt landen en rondjes zou moeten vliegen.

Eindhoven heeft als voordeel dat je niet ver hoeft te rijden voor de startbaan, in tegenstelling tot Schiphol, waar Easyjet soms helemaal naar de polderbaan moet alvorens op te stijgen, want dat kost gewoon extreem veel tijd.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_74563935
Misschien een hele domme vraag, maar 'k ga vliegen vanaf Einhoven en ik mag maar 1 stuks handbagage meenemen.

Kan ik nog wel spullen (drank) meenemen die ik na de douane koop, of wordt m'n bagage pas gecheckt bij de gate of zo?
pi_74563992
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 09:17 schreef emiel01 het volgende:
Misschien een hele domme vraag, maar 'k ga vliegen vanaf Einhoven en ik mag maar 1 stuks handbagage meenemen.

Kan ik nog wel spullen (drank) meenemen die ik na de douane koop, of wordt m'n bagage pas gecheckt bij de gate of zo?
Denk eens goed na. Wat zijn de werkzaamheden van de duane?
pi_74564739
Op zich toch niet eens zo'n hele gekke vraag?!?
Maar inderdaad, de bagage wordt gecontroleerd bij de douane.
Je kunt daarna dus gewoon shoppen en spullen/drank kopen, echter mag je niet meer dan dat ene stuk handbagage meenemen in het vliegtuig. Wat je koopt zul je dus in dat ene stuk handbagage moeten krijgen.
De voorschriften voor de bagage komen van Ryan Air, hier heeft de douane niet veel mee te maken, deze controleert alleen of er geen illegale/vloeibare artikelen mee aan boord gaan.
pi_74565737
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 09:17 schreef emiel01 het volgende:

Drank in de tax-free shops kan gewoon mee aan bood.
pi_74566122
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 10:28 schreef MCH het volgende:

[..]

Drank in de tax-free shops kan gewoon mee aan bood.
Hij vraagt echter of een zak met drank ook als een stuk handbagage geteld wordt en hij dus uiteindelijk met twee stuks handbagage het vliegtuig instapt, iets wat dus blijkbaar niet mag.

En als je pech hebt, wordt de zak met drank inderdaad als 1 stuk gerekend en moet je die dus kwijt zien te raken in je "normale" handbagage. Echter kun je ook mazzel hebben, ligt een beetje aan de persoon in kwestie...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_74570101
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 10:43 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Hij vraagt echter of een zak met drank ook als een stuk handbagage geteld wordt en hij dus uiteindelijk met twee stuks handbagage het vliegtuig instapt, iets wat dus blijkbaar niet mag.

En als je pech hebt, wordt de zak met drank inderdaad als 1 stuk gerekend en moet je die dus kwijt zien te raken in je "normale" handbagage. Echter kun je ook mazzel hebben, ligt een beetje aan de persoon in kwestie...
Die zak wordt idd zeker als 2e stuk handbagage aangerekend.

Daarnaast mag het geheel alsnog niet meer dan 10kg wegen. Daar moet je opletten, anders kan je je net aangeschafte fles drank weer wegkeilen.
pi_74570111
Ik over twee weken ook vliegen met Ryanair (alleen handbaggage en heb al online in gechecked). De gate gaat dicht om 15.10, ben ik nog op tijd als ik om 14.10 aankom op Eindhoven Airport? Ik wil ook nog graag snel lang de tax-free shop om wat sigaretten te halen. 'K heb namelijk nog nooit gevlogen :/

En is alles een beetje makkelijk te vinden op Eindhoven airport? Ben bang dat 'k nogal moet gaan zoeken en dus niet op tijd ben.
pi_74570150
Een uur van tevoren is zat En als je op Eindhoven Airport iets niet kan vinden, de terminal is misschien 3 sporthallen groot
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_74570157
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 12:57 schreef bastiaan90 het volgende:
Ik over twee weken ook vliegen met Ryanair (alleen handbaggage en heb al online in gechecked). De gate gaat dicht om 15.10, ben ik nog op tijd als ik om 14.10 aankom op Eindhoven Airport? Ik wil ook nog graag snel lang de tax-free shop om wat sigaretten te halen. 'K heb namelijk nog nooit gevlogen :/

En is alles een beetje makkelijk te vinden op Eindhoven airport? Ben bang dat 'k nogal moet gaan zoeken en dus niet op tijd ben.
Tijd zat. En Eindhoven is klein, daar kan je niet verdwalen.
pi_74570703
quote:

Dat is meeer dan tijd zat. Maar als je met Ryanair vliegt blijf je binnen de EU neem ik aan, dus dan heb je weinig aan de tax-free shop.
pi_74574140
quote:

Ik vlieg over een week of 2 om 9.25 uur. Ik heb gepland om rond een uur of half 9 op het vliegveld te arriveren, tijd zat. Zeker als je alleen handbagage hebt.

Ow ja, inchecken! Snel even in de agenda zetten!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_74574982
Met een beetje "mazzel" wordt de prijs van een boarding pass die je zelf niet kan/wil afdrukken een kleine 100 pond:
quote:
“You really must now check in before you get to the airport. If you don’t, the fine is ¤40; and if that doesn’t get rid of them all within a very short order, we double that fine to ¤100. We don’t want people showing up without the pre-printed boarding card.”
http://www.bitterwallet.c(...)crease-to-e100/21045
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_74578037
En daar heeft een Iers bedrijfje al weer iets voor geregeld: http://www.advertiser.ie/kilkenny/article/16970
pi_74589975
Beetje raar maar een boardingpass kan tot 4 uur voor vertrek worden geprint. Ik neem aan dat weinig mensen 4 uur van te voren komen op dagen bij een ryanair vlucht. Zeker de mensen die het vergeten zijn vaak de laatkomers. Of zit ik verkeerd?
Greetz,
Koen
pi_74592499
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 14:30 schreef Rupkeii het volgende:
Als ik begin februarie een weekend naar Berlijn wil. Is het dan verstandig om nu al te boeken 70euro retour voor 2 personen.
Of is het verstandig om te wachten tot er eventueel aanbiedingen komen. Heb namelijk geen idee wanneer er acties komen en hoe snel het vol zit.
Zojuist geboekt voor 12,- euro. Met 2 personen retour naar Berlijn, niets van te zeggen toch.....
Maar goed dat ik dus gewacht heb.
pi_74593392
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 23:09 schreef noekk het volgende:
Beetje raar maar een boardingpass kan tot 4 uur voor vertrek worden geprint. Ik neem aan dat weinig mensen 4 uur van te voren komen op dagen bij een ryanair vlucht. Zeker de mensen die het vergeten zijn vaak de laatkomers. Of zit ik verkeerd?
je kunt tot 4u vantevoren inchecken. uitprinten kan tot 45 min. vantevoren.
pi_74612823
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 23:09 schreef noekk het volgende:
Je kunt moet thuis vanuit je luie stoel inchecken. Maar dan moet je wel je boarding pas printen. Ik ken me voorstellen dat mensen op een middagvlucht 's morgens nog snel even inchecken en die pas uitprinten.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_74629351
Dit weekend in Stockholm geweest. Ticket voor 2 euro!
Heb genoten! Wat een stad (lees: vrouwen)!
pi_74629668
quote:
Op donderdag 12 november 2009 11:38 schreef littlefrankie het volgende:
Stockholm is idd prachtig. Ook qua stad/gebouwen .
  vrijdag 13 november 2009 @ 01:45:42 #201
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_74655225
quote:
Op donderdag 12 november 2009 11:38 schreef littlefrankie het volgende:
2 euro klinkt goed maar hoe zit het met... belastingen, toeslagen, bagage? Transport naar vliegveld in NL?
Bovendien, Ryanair landt ergens 100km buiten Stockholm, hoeveel tijd en kosten heb je om echt naar Stockholm te komen?

Het is bizar dat ze het uberhaupt adverteren als Stockholm. Als we dat naar Nederland vertalen dan is Eindhoven, Breda, Hellevoetssluis, Zwolle en Texel ook Amsterdam!
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_74661342
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 01:45 schreef spooky1234 het volgende:

[..]

2 euro klinkt goed maar hoe zit het met... belastingen, toeslagen, bagage? Transport naar vliegveld in NL?
Bovendien, Ryanair landt ergens 100km buiten Stockholm, hoeveel tijd en kosten heb je om echt naar Stockholm te komen?

Het is bizar dat ze het uberhaupt adverteren als Stockholm. Als we dat naar Nederland vertalen dan is Eindhoven, Breda, Hellevoetssluis, Zwolle en Texel ook Amsterdam!
Eindhoven = Eindhoven hoor. 10 minuten met de bus en je staat op het centraal station.

Je houdt altijd de kosten van vervoer van en naar de luchthaven. Maar een gemiddeld ticket bij een reguleire maatschappij kost al gauw 100 euro. En dat bedrag hoef je zeker niet te betalen voor vervoer naar je stad van keuze vanaf het vliegveld.
Daarnaast is het ook een kwestie van goed inlezen en je vooraf informeren over ligging en prijzen.
pi_74661876
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:50 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Eindhoven = Eindhoven hoor. 10 minuten met de bus en je staat op het centraal station.

Je houdt altijd de kosten van vervoer van en naar de luchthaven. Maar een gemiddeld ticket bij een reguleire maatschappij kost al gauw 100 euro. En dat bedrag hoef je zeker niet te betalen voor vervoer naar je stad van keuze vanaf het vliegveld.
Daarnaast is het ook een kwestie van goed inlezen en je vooraf informeren over ligging en prijzen.
Dat ligt er dus maar helemaal aan waar je woont . Zie mijn eerdere posts over bijvoorbeeld Londen vanuit Maastricht.
pi_74662104
quote:

[..]

2 euro is goed mogelijk. Zo vlieg ik voor 6 euro retour naar Berlijn, incl belastingen en toeslagen.
Geen extra bagage (handbagage is groot genoeg voor een lang weekend/midweek).

Ryan Air vliegt meestal op vliegvelden buiten de grote steden. Je zit vaak nog een half uur ofzo in de trein, maar dit is misschien wel weg te strepen tegen "het niet twee uur van-te-voren in hoeven checken op het vliegveld"

In Berlijn ben ik 3 euro (enkeltje) kwijt voor de trein naar het centrum. In Barcelona (Reus) was dit 7 euro.

Heenreis laat ik mij brengen naar Airport Weeze, dat een halfuurtje van mij thuis vandaan ligt.

Al met al valt de tijd en al zeker de kosten wel mee.
pi_74685531
quote:

[..]

De ticket was echt 2 euro. Heb betaal via europay (zoals vermeld staat in de OP) en had alleen handbagage mee. De vliegreis duurde ongeveer 1.5 uur. Toen nog 80 (!) minuten met de bus maar dit was prima geregeld. Luxe touringbus en zo zie je ook nog even iets anders van zweden dan alleen stad. Retourtje was 12.50 (2,50 heen, 10 euro terug)
Hoteletje erbij voor 25-30 euro pnpp en gaan! Filmpje volgt!
pi_74694768
quote:

In het geval van Stockhol landen SAS en KLM op Arlanda, van waar je voor 20 euro in 20 minuten in het centrum staat, maar je nog wel 15 minuten moet lopen 20 minuten op je tas kan wachten.
Ryanair vliegt naar Skavsta van waar je in 90 minuten voor 13 euro in het centrum staat, met vrij grote zekerheid dat de bus op het vliegtuig aansluit en je 10 minuten na landen al in de bus zit.

Maar bij elke reis is het verstandig om de hele reis, inlcusief extra overnachtingen, overstappen en andere ongemakken te bekijken voordat je beslist of je dat het geld waard vindt
pi_74698783
Iemand trouwens nog tips voor mooie steden in europa die de moeite waard zijn en waar niet heel Nederland heen gaat (dus geen Barcelona, Rome etc.)?
Zie bijvoorbeeld dat je vanaf dusseldorf voor 5 euro naar Bratislava en Goteborg kan. Is dit wat?
pi_74724995
Vorige week tickets geboekt voor naar Spanje voor mijn vriendin en haar moeder. Ik ben helaas vergeten haar meisjesnaam bij de reservering te zetten.

Gaat dit een probleem worden?
pi_74725575
Ik ben een groot fan van Ryanair en heb al meer dan 25 keer met onze Ierse vrienden gevlogen in het afgelopen half jaar.

Wat ik me afvraag nadat ik hun werkwijze een beetje bekeken heb: hoe makkelijk zou het wel niet zijn om met Ryanair te vliegen zonder überhaupt een ticket te hebben?

Een boarding pass kun je tegenwoordig uitprinten maar is ook zo na te maken. Bij de security check wordt vaak alleen naar je pas gekeken, op de meeste vliegvelden wordt hij niet gescand. Bij de meeste vluchten wordt je boarding pass wel gescand maar soms, als ze haast hebben, worden ze alleen bekeken, vergeleken met je paspoort en afgescheurd. In Ibiza werden zelfs de paspoorten niet gecontroleerd en werden de boarding passen alleen maar afgescheurd!

Sowieso vraag ik me af: vorige week had ik een retourtje voor 2 cent naar Oslo vanuit London maar ik had geen tijd om te gaan. Hoe makkelijk zou het geweest zijn om in te checken met mijn gegevens, dan op de boarding pass de naam van een vriend te zetten, en die vlucht gewoon aan hem te verkopen. Komen ze daar achter?

Zelfde geldt voor Terravision bussen. Van de week heb ik mijn ticket uitgeprint voor de Terravision bus vanuit London Liverpool Street naar Stansted. Er stond wel een streepjescode op die niet werd gescand, die jongen keek gewoon naar mijn ticket, zette er een streepje door en ik mocht instappen. Daar betaal ik dus nooit meer voor?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_74725731
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:30 schreef JohnDDD het volgende:
Ik ben een groot fan van Ryanair en heb al meer dan 25 keer met onze Ierse vrienden gevlogen in het afgelopen half jaar.

Wat ik me afvraag nadat ik hun werkwijze een beetje bekeken heb: hoe makkelijk zou het wel niet zijn om met Ryanair te vliegen zonder überhaupt een ticket te hebben?

Een boarding pass kun je tegenwoordig uitprinten maar is ook zo na te maken. Bij de security check wordt vaak alleen naar je pas gekeken, op de meeste vliegvelden wordt hij niet gescand. Bij de meeste vluchten wordt je boarding pass wel gescand maar soms, als ze haast hebben, worden ze alleen bekeken, vergeleken met je paspoort en afgescheurd. In Ibiza werden zelfs de paspoorten niet gecontroleerd en werden de boarding passen alleen maar afgescheurd!

Sowieso vraag ik me af: vorige week had ik een retourtje voor 2 cent naar Oslo vanuit London maar ik had geen tijd om te gaan. Hoe makkelijk zou het geweest zijn om in te checken met mijn gegevens, dan op de boarding pass de naam van een vriend te zetten, en die vlucht gewoon aan hem te verkopen. Komen ze daar achter?

Zelfde geldt voor Terravision bussen. Van de week heb ik mijn ticket uitgeprint voor de Terravision bus vanuit London Liverpool Street naar Stansted. Er stond wel een streepjescode op die niet werd gescand, die jongen keek gewoon naar mijn ticket, zette er een streepje door en ik mocht instappen. Daar betaal ik dus nooit meer voor?
Volgens mij scannen ze al die barcodes pas nadat iedereen in het vliegtuig zit. Mochten er dan dingen niet kloppen dat worden die mensen opgezocht in het vliegtuig.
pi_74725834
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:33 schreef lg_greenman het volgende:

[..]

Volgens mij scannen ze al die barcodes pas nadat iedereen in het vliegtuig zit. Mochten er dan dingen niet kloppen dat worden die mensen opgezocht in het vliegtuig.
Is het niet zo dat zij het onderste deel van de boarding pass houden waarop GEEN naam vermeld staat? Dat betekent dus in feite dat je vrijelijk de naam op de boarding pass aan kunt passen, zolang die maar overeenkomt met de naam op het paspoort.
pi_74735780
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:35 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Is het niet zo dat zij het onderste deel van de boarding pass houden waarop GEEN naam vermeld staat? Dat betekent dus in feite dat je vrijelijk de naam op de boarding pass aan kunt passen, zolang die maar overeenkomt met de naam op het paspoort.
Het kan zijn dat er geen naam op staat, maar aan de streepjescode hangen de boekingsgegevens en dan zien ze dus meteen wie je moet zijn
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_74775534
Binnenkort maar weer eens leuke bestemming zoeken, prijzen zijn nog beetje wazig.
pi_74778685
quote:
Op zondag 15 november 2009 23:51 schreef aardappel het volgende:

[..]

Het kan zijn dat er geen naam op staat, maar aan de streepjescode hangen de boekingsgegevens en dan zien ze dus meteen wie je moet zijn
Ja maar als ze die dus pas scannen als jij in het vliegtuig zit...meestal checken ze de monitor ook niet eens, alleen of ze een groen lichtje krijgen bij wijze van van de monitor.
pi_74782535
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:45 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Ja maar als ze die dus pas scannen als jij in het vliegtuig zit...meestal checken ze de monitor ook niet eens, alleen of ze een groen lichtje krijgen bij wijze van van de monitor.
Dat wordt gratis vliegen dan
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_74788081
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:52 schreef aardappel het volgende:

[..]

Dat wordt gratis vliegen dan
En waarschijnlijk een strafblad als je gesnapt wordt.
pi_74791298
vanaf waar vliegen jullie naar Berlijn? Ben daar nog nooit geweest en nu zijn die reisprijzen wel erg lekker om dit een keertje te proberen.

Alleen jammer dat ik er niet doorkom bij Ryanair. Site ligt er iedere keer uit.
pi_74791468
Berlijn is vanuit Düsseldorf (Weeze), zit nu ook in de ¤1 promo inderdaad.

Site werkt hier gewoon hoor
pi_74791729
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 19:45 schreef Thetallguy het volgende:
Berlijn is vanuit Düsseldorf (Weeze), zit nu ook in de ¤1 promo inderdaad.

Site werkt hier gewoon hoor
Ah dacht ik wel.

Ik krijg iedere keer deze melding wanneer ik wil zoeken:
quote:
Foutmelding - Uw sessie is vergrendeld

Wij ervaren moeilijkheden met onze website. Wacht u 10 seconden en als het probleem zich niet hersteld, klik dan hier.

Als u al betaald hebt, KAN uw nieuwe reservering of vluchtwijziging bevestigd zijn.

Voordat u verder gaat check eerst uw email account om te kijken of u een reisoverzicht per email ontvangen hebt of anders ga naar de Mijn boeking beheren sectie op onze website en vul de nodige informatie in bij Optie 3 om te kijken of de transactie verwerkt is.
  dinsdag 17 november 2009 @ 20:30:33 #220
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_74793133
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:45 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Voordat ze moeten vertrekken moet de passagierslijst compleet zijn. Dus de boarding pass moet wel geldig zijn op die vlucht, anders kan deze niet verwerkt worden. Op het moment dat de boarding pass niet verwerkt kan worden zullen ze zeker in het vliegtuig de passagiers af gaan, als blijkt dat je ongeoorloofd toegang hebt verschaft ben je strafbaar.

Het zal dus wel werken als je echt geboekt hebt en de naam op de boarding pass aanpast en ze controleren e.e.a. niet met de computer, dan kan je er inderdaad wel in de meeste gevallen mee wegkomen.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_74795938
Mooie aanbiedingen weer trouwens, niet alleen de prijs maar ook het aantal bestemmingen en vluchten is erg groot deze keer.
pi_74796109
Maar toch gaat de fun er een beetje af. Ik heb afgelopen jaar 20 keer gevlogen waarvan 19 keer met Ryanair, in totaal heb ik voor die vluchten misschien 100 euro betaald en ik ben in iets van 7 landen geweest.
  woensdag 18 november 2009 @ 00:45:18 #223
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_74803548
Voor net iets meer kun je eens in de wat minder traditionele landen rondkijken....als dat je interesseert tenminste... ( www.wizzair.com ) .
pi_74807914
Ha, 2 tickets geboekt, ga voor kerst naar Nederland (vanuit UK), gisteren 2 tickets geboekt. 1 met bmibaby naar Schiphol, 50 pond, 1 van Dusseldorf terug met ryanair 6 pond.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_74818529
bericht uit 2007:
quote:
Voor een tientje met Ryanair naar New York en San Francisco
Harry van Gelder op 13 april '07, 02:47, bijgewerkt 13 april '07, 07:37
AMSTERDAM - Ryanair wil goedkope dochter naar VS beginnen.
Ryanair wil voor 2010 vanaf een tientje naar New York gaan vliegen. Ryanairs topman David O’ Leary ziet zijn kans schoon nu het luchtruim tussen Europa en de VS wordt geliberaliseerd, waardoor luchtvaartmaatschappijen van elke plaats in Europa naar iedere plaats in de VS kunnen vliegen. Tot nu toe moest de Ierse prijsstunter zich beperken tot 130 Europese bestemmingen.

Het nieuwe Ryanair volgt dezelfde strategie als het moederbedrijf. Het vliegt alleen van regionale luchthavens.

Vanuit Europa wordt aanvankelijk vanuit Dublin, Frankfurt Hahn en Londen Stansted gevlogen. In de VS worden vliegvelden bij New York (Long Island), Washington (Baltimore), San Francisco, San Diego, Dallas en Florida aangedaan.
Staat dit nog steeds in de planning?
pi_74819657
Nee, is op de lange baan geschoven aldus O’ Leary in BBC's Panorama en laatst tijdens de bekendmaking van de kwartaalcijfers. Helaas...
  maandag 23 november 2009 @ 02:57:50 #227
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_74930338
Ik ben op zoek naar de ideale betaalbare koffer / tas voor Ryanair om als handbagage mee te mogen nemen (55*40*20 = 44 liter / 10 kg).

Tot nu toe heb ik deze van de Kijkshop gezien voor slechts 10 EUR, maar die is maar 25.5 liter. De volgende stap die groter is, valt net buiten de afmetingen.

Hebben jullie tips voor een goede koffer/tas die mee mag als handbagage bij Ryanair? Je zou zeggen dat er een gat in de markt is voor koffers van deze afmetingen. Denk aan max 30 EUR, liefst veel minder.
Confidence through competence
pi_74972266
Vanaf maart Eindhoven - Oslo (Rygge) +/- 60 kilometer van Oslo af.

Ryanair opent daar een nieuwe basis en Eindhoven is een van de gelukkigen die met een nieuwe route verblijd worden
pi_74973057
kan iemand mij vertellen waarom ik geen tickets Weeze - Dublin kan boeken? bestaat deze route niet meer??
pi_74974064
Klopt, die is iig voor de winter gestopt. Wellicht in de zomer weer wel maar dat is nog afwachten.
pi_74975218
Zijn er eigenlijk ook intercontinentale plannen van Ryanair?

edit: oops, had de reactie boven niet gezien.
pi_74980060
Ga vrijdagmorgen voor het eerst vliegen met Ryanair vanaf Weeze, ben benieuwd
De boardingpasses heb ik vandaag uitgeprint en er staat vermeldt dat je tenminste 30 min voor vertrek bij de boardinggate moet zijn.
Is men hier streng mee? Als je bijv 25 minuten van tevoren er bent?
pi_74980147
quote:
Op woensdag 25 november 2009 00:44 schreef Caspar_X het volgende:
Ga vrijdagmorgen voor het eerst vliegen met Ryanair vanaf Weeze, ben benieuwd
De boardingpasses heb ik vandaag uitgeprint en er staat vermeldt dat je tenminste 30 min voor vertrek bij de boardinggate moet zijn.
Is men hier streng mee? Als je bijv 25 minuten van tevoren er bent?
Dan ben je te laat. Ja echt.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_74980198
Ik heb eens in Eindhoven mijn vlucht om 1 minuut gemist.Of beter gezegd het inchecken.Mocht niet meer erin.Ook na overleg met de captain omdat er zeker 8 mensen stonden.Daar zijn ze streng in.Dus goed op tijd zijn.
pi_74986531
staat er iemand bij de gate dan die je vanaf 30 minuten voor vertrek tegenhoud?
De balie sluit pas 20 minuten voor vertrek namelijk.

Maar ik neem geen risico hoor, wil even weten wat de marges zijn
Hoef geen koffer af te leveren, maar probeer minstens een uur van tevoren op Weeze te zijn. Maar soms heb je onvoorziene omstandigheden, ik heb op schiphol wel meegemaakt dat de paspoortcontrole al een langdurige bezigheid was vanwege de lange wachtrij daar.
pi_74987320
iemand al een keer geparkeerd bij het station Weeze en dan met de bus naar het vliegveld (¤ 2,50)? Waar parkeer je de auto dan, want die parkeerplaatsen zijn betaald.. Ga voor 5 dagen weg en dat is ¤ 39 voor het parkeren bij het vliegveld wat ik me kan besparen.
pi_74989785
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:21 schreef Caspar_X het volgende:
ik heb op schiphol wel meegemaakt dat de paspoortcontrole al een langdurige bezigheid was vanwege de lange wachtrij daar.
Dat zal op Weeze wel meevallen.
pi_74994229
Over het algemeen met Ryanair is de 30 minuten voor vertrek niet de tijd waarop de gate sluit maar waarop hij opent. Mijn ervaring is dat het vliegtuig zelf meestal zo'n 30 minuten voor vertrek arriveert, men dan meteen begint met boarden, en vervolgens de gate ongeveer 10 minuten voor vertrektijd sluit.
  woensdag 25 november 2009 @ 18:25:04 #239
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_74995971
quote:
Op woensdag 25 november 2009 17:20 schreef JohnDDD het volgende:
Over het algemeen met Ryanair is de 30 minuten voor vertrek niet de tijd waarop de gate sluit maar waarop hij opent. Mijn ervaring is dat het vliegtuig zelf meestal zo'n 30 minuten voor vertrek arriveert, men dan meteen begint met boarden, en vervolgens de gate ongeveer 10 minuten voor vertrektijd sluit.
Dacht ik ook. Ik dacht gelezen te hebben dat Ryanair een rotatietijd van 25 minuten nastreeft.
When all things seem to end, the future still remains..
pi_74996273
quote:
Op woensdag 25 november 2009 18:25 schreef Masanga het volgende:
Dacht ik ook. Ik dacht gelezen te hebben dat Ryanair een rotatietijd van 25 minuten nastreeft.
De omkeertijd is de tijd dat het vliegtuig stilstaat op de grond. In de praktijk zal je zien dat het boarden (ook wel pre-boarden genoemd) al is begonnen voordat de passagiers uitgestapt zijn. Ligt eenbeetje aan de luchthaven of er na de controle van de instapkaarten nog een ruimte is om de vertrekkende passagiers te laten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')