abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74819657
Nee, is op de lange baan geschoven aldus O’ Leary in BBC's Panorama en laatst tijdens de bekendmaking van de kwartaalcijfers. Helaas...
  maandag 23 november 2009 @ 02:57:50 #227
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_74930338
Ik ben op zoek naar de ideale betaalbare koffer / tas voor Ryanair om als handbagage mee te mogen nemen (55*40*20 = 44 liter / 10 kg).

Tot nu toe heb ik deze van de Kijkshop gezien voor slechts 10 EUR, maar die is maar 25.5 liter. De volgende stap die groter is, valt net buiten de afmetingen.

Hebben jullie tips voor een goede koffer/tas die mee mag als handbagage bij Ryanair? Je zou zeggen dat er een gat in de markt is voor koffers van deze afmetingen. Denk aan max 30 EUR, liefst veel minder.
Confidence through competence
pi_74972266
Vanaf maart Eindhoven - Oslo (Rygge) +/- 60 kilometer van Oslo af.

Ryanair opent daar een nieuwe basis en Eindhoven is een van de gelukkigen die met een nieuwe route verblijd worden
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_74973057
kan iemand mij vertellen waarom ik geen tickets Weeze - Dublin kan boeken? bestaat deze route niet meer??
pi_74974064
Klopt, die is iig voor de winter gestopt. Wellicht in de zomer weer wel maar dat is nog afwachten.
pi_74975218
Zijn er eigenlijk ook intercontinentale plannen van Ryanair?

edit: oops, had de reactie boven niet gezien.
pi_74980060
Ga vrijdagmorgen voor het eerst vliegen met Ryanair vanaf Weeze, ben benieuwd
De boardingpasses heb ik vandaag uitgeprint en er staat vermeldt dat je tenminste 30 min voor vertrek bij de boardinggate moet zijn.
Is men hier streng mee? Als je bijv 25 minuten van tevoren er bent?
pi_74980147
quote:
Op woensdag 25 november 2009 00:44 schreef Caspar_X het volgende:
Ga vrijdagmorgen voor het eerst vliegen met Ryanair vanaf Weeze, ben benieuwd
De boardingpasses heb ik vandaag uitgeprint en er staat vermeldt dat je tenminste 30 min voor vertrek bij de boardinggate moet zijn.
Is men hier streng mee? Als je bijv 25 minuten van tevoren er bent?
Dan ben je te laat. Ja echt.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_74980198
Ik heb eens in Eindhoven mijn vlucht om 1 minuut gemist.Of beter gezegd het inchecken.Mocht niet meer erin.Ook na overleg met de captain omdat er zeker 8 mensen stonden.Daar zijn ze streng in.Dus goed op tijd zijn.
pi_74986531
staat er iemand bij de gate dan die je vanaf 30 minuten voor vertrek tegenhoud?
De balie sluit pas 20 minuten voor vertrek namelijk.

Maar ik neem geen risico hoor, wil even weten wat de marges zijn
Hoef geen koffer af te leveren, maar probeer minstens een uur van tevoren op Weeze te zijn. Maar soms heb je onvoorziene omstandigheden, ik heb op schiphol wel meegemaakt dat de paspoortcontrole al een langdurige bezigheid was vanwege de lange wachtrij daar.
pi_74987320
iemand al een keer geparkeerd bij het station Weeze en dan met de bus naar het vliegveld (¤ 2,50)? Waar parkeer je de auto dan, want die parkeerplaatsen zijn betaald.. Ga voor 5 dagen weg en dat is ¤ 39 voor het parkeren bij het vliegveld wat ik me kan besparen.
pi_74989785
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:21 schreef Caspar_X het volgende:
ik heb op schiphol wel meegemaakt dat de paspoortcontrole al een langdurige bezigheid was vanwege de lange wachtrij daar.
Dat zal op Weeze wel meevallen.
pi_74994229
Over het algemeen met Ryanair is de 30 minuten voor vertrek niet de tijd waarop de gate sluit maar waarop hij opent. Mijn ervaring is dat het vliegtuig zelf meestal zo'n 30 minuten voor vertrek arriveert, men dan meteen begint met boarden, en vervolgens de gate ongeveer 10 minuten voor vertrektijd sluit.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  woensdag 25 november 2009 @ 18:25:04 #239
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_74995971
quote:
Op woensdag 25 november 2009 17:20 schreef JohnDDD het volgende:
Over het algemeen met Ryanair is de 30 minuten voor vertrek niet de tijd waarop de gate sluit maar waarop hij opent. Mijn ervaring is dat het vliegtuig zelf meestal zo'n 30 minuten voor vertrek arriveert, men dan meteen begint met boarden, en vervolgens de gate ongeveer 10 minuten voor vertrektijd sluit.
Dacht ik ook. Ik dacht gelezen te hebben dat Ryanair een rotatietijd van 25 minuten nastreeft.
When all things seem to end, the future still remains..
pi_74996273
quote:
Op woensdag 25 november 2009 18:25 schreef Masanga het volgende:
Dacht ik ook. Ik dacht gelezen te hebben dat Ryanair een rotatietijd van 25 minuten nastreeft.
De omkeertijd is de tijd dat het vliegtuig stilstaat op de grond. In de praktijk zal je zien dat het boarden (ook wel pre-boarden genoemd) al is begonnen voordat de passagiers uitgestapt zijn. Ligt eenbeetje aan de luchthaven of er na de controle van de instapkaarten nog een ruimte is om de vertrekkende passagiers te laten.
pi_74997775
quote:
Op woensdag 25 november 2009 17:20 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb een keer meegemaakt dat we 20 minuten eerder in de lucht zaten...
pi_74999368
Ik vloog laatst vanuit Weeze naar Bratislava, dit was om 7u s'ochtends. Bij de gate moest je in een soort wachtruimte gaan zitten/staan. Precies 30 minuten voor de vlucht ging de deur op slot, mensen die te laat waren mochten niet mee. . Dit was ook het geval op de terugvlucht vanuit Bratislava.

Dit was waarschijnlijk wel de eerste vlucht van het betreffende vliegtuig op die dag, wellicht dat ze dan strikter zijn zodat ze de dag niet beginnen met vertraging.

k weet dat ze dit systeem vroeger ook bij Eindhoven toepaste, toen ik afgelopen weekend vloog kon je echter tot 15 minuten voor het geplande vertrek aansluiten in de rij VOOR de gate. Same story in Porto.

Dus, voor de zekerheid zou ik altijd op tijd komen, zeker bij ochtendvluchten.
pi_75002774
Trapani (Sicilie) krijgt ook extra routes erbij, waaronder naar Eindhoven én Maastricht Denk ook dat deze zo maart-mei 2010 zullen beginnen.
pi_75002880
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:52 schreef Thetallguy het volgende:
Trapani (Sicilie) krijgt ook extra routes erbij, waaronder naar Eindhoven én Maastricht Denk ook dat deze zo maart-mei 2010 zullen beginnen.
Ah, goed voor Maastricht Aachen airport
pi_75005238
quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:32 schreef sjorti het volgende:

[..]

Ik heb een keer meegemaakt dat we 20 minuten eerder in de lucht zaten...
Ik ook wel inderdaad. Maar ik zie ook wel vaak dat ze 20 minuten voor vertrek nog "final calls" omroepen voor passagiers en dan roepen ze dat 10 minuten voor vertrek nog eens, uiteindelijk gaat de gate pas vaak heel laat dicht.

Bij Weeze weet ik het niet, bij Eindhoven lijken ze me vrij soepel met dingen.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_75008839
Vandaag vanuit Eindhoven naar Stansted gevlogen. Iedereen kon tot het laatst aansluiten bij boarding. En in het vliegtuig klopten de aantallen dus niet. Waarna er namen afgeroepen werden, geen reactie kwam en men zich toen realiseerde dat men de verkeerde passagierslijst had. Uiteindelijk met een kwartier vertraging vertrokken maar evengoed op tijd geland, dankzij de ruime tijd die Ryan Air hanteert.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_75008922
Ik zit er waarschijnlijk met mijn slaaphoofd overheen te kijken, maar als ik naar de aanbiedingen van ryanair ga: http://www.ryanair.com/nl(...)rland-dublin-ierland en ik klik op dublin, gebeurt er helemaal niks

hoe moet ik die reis dan boeken?
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_75012929
Links zit een boekingsmodule?
pi_75013951
quote:
Op donderdag 26 november 2009 10:34 schreef Thetallguy het volgende:
Links zit een boekingsmodule?
Ja maar als ik dan de de juiste data invul, dus bijv. 14 dec tot 21 dec (zit in de reisperiode en is allebei op maandag). Dan krijg ik toch een hogere prijs...
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_75014193
quote:
Op donderdag 26 november 2009 11:15 schreef aardappel het volgende:

[..]

Ja maar als ik dan de de juiste data invul, dus bijv. 14 dec tot 21 dec (zit in de reisperiode en is allebei op maandag). Dan krijg ik toch een hogere prijs...
Dat kan ja. Er staat ook niet dat je op al die data de actie prijs krijgt. Dan zit het al vol bijv. voor die prijs etc. etc.

In die periode is naar dublin weinig actie-tarieven beschikbaar. Alleen op 16 dec kan je voor 2EUR ehv>dublin maar return is dan wel normale prijs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')