Dan ben je te laat. Ja echt.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:44 schreef Caspar_X het volgende:
Ga vrijdagmorgen voor het eerst vliegen met Ryanair vanaf Weeze, ben benieuwd![]()
De boardingpasses heb ik vandaag uitgeprint en er staat vermeldt dat je tenminste 30 min voor vertrek bij de boardinggate moet zijn.
Is men hier streng mee? Als je bijv 25 minuten van tevoren er bent?
Dat zal op Weeze wel meevallen.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:21 schreef Caspar_X het volgende:
ik heb op schiphol wel meegemaakt dat de paspoortcontrole al een langdurige bezigheid was vanwege de lange wachtrij daar.
Dacht ik ook. Ik dacht gelezen te hebben dat Ryanair een rotatietijd van 25 minuten nastreeft.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:20 schreef JohnDDD het volgende:
Over het algemeen met Ryanair is de 30 minuten voor vertrek niet de tijd waarop de gate sluit maar waarop hij opent. Mijn ervaring is dat het vliegtuig zelf meestal zo'n 30 minuten voor vertrek arriveert, men dan meteen begint met boarden, en vervolgens de gate ongeveer 10 minuten voor vertrektijd sluit.
De omkeertijd is de tijd dat het vliegtuig stilstaat op de grond. In de praktijk zal je zien dat het boarden (ook wel pre-boarden genoemd) al is begonnen voordat de passagiers uitgestapt zijn. Ligt eenbeetje aan de luchthaven of er na de controle van de instapkaarten nog een ruimte is om de vertrekkende passagiers te laten.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:25 schreef Masanga het volgende:
Dacht ik ook. Ik dacht gelezen te hebben dat Ryanair een rotatietijd van 25 minuten nastreeft.
Ik heb een keer meegemaakt dat we 20 minuten eerder in de lucht zaten...quote:Op woensdag 25 november 2009 17:20 schreef JohnDDD het volgende:
Over het algemeen met Ryanair is de 30 minuten voor vertrek niet de tijd waarop de gate sluit maar waarop hij opent. Mijn ervaring is dat het vliegtuig zelf meestal zo'n 30 minuten voor vertrek arriveert, men dan meteen begint met boarden, en vervolgens de gate ongeveer 10 minuten voor vertrektijd sluit.
Ah, goed voor Maastricht Aachen airportquote:Op woensdag 25 november 2009 21:52 schreef Thetallguy het volgende:
Trapani (Sicilie) krijgt ook extra routes erbij, waaronder naar Eindhoven én MaastrichtDenk ook dat deze zo maart-mei 2010 zullen beginnen.
Ik ook wel inderdaad. Maar ik zie ook wel vaak dat ze 20 minuten voor vertrek nog "final calls" omroepen voor passagiers en dan roepen ze dat 10 minuten voor vertrek nog eens, uiteindelijk gaat de gate pas vaak heel laat dicht.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:32 schreef sjorti het volgende:
[..]
Ik heb een keer meegemaakt dat we 20 minuten eerder in de lucht zaten...
Ja maar als ik dan de de juiste data invul, dus bijv. 14 dec tot 21 dec (zit in de reisperiode en is allebei op maandag). Dan krijg ik toch een hogere prijs...quote:
Dat kan ja. Er staat ook niet dat je op al die data de actie prijs krijgt. Dan zit het al vol bijv. voor die prijs etc. etc.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:15 schreef aardappel het volgende:
[..]
Ja maar als ik dan de de juiste data invul, dus bijv. 14 dec tot 21 dec (zit in de reisperiode en is allebei op maandag). Dan krijg ik toch een hogere prijs...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |