Ik moet al die kut artikelen toch downloaden van die internetz.quote:Op maandag 28 september 2009 15:26 schreef Incolumis het volgende:
JE MOET STUDEREN GODVERDOMME, NIET DOWNLOADEN!
En die artikelen zijn zoooo groot dat het met 220 kb/s niet snel genoeg gaat?quote:Op maandag 28 september 2009 15:27 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik moet al die kut artikelen toch downloaden van die internetz.
quote:Op maandag 28 september 2009 15:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En die artikelen zijn zoooo groot dat het met 220 kb/s niet snel genoeg gaat?
quote:Op maandag 28 september 2009 15:28 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Het is inderdaad een beetje sloompjes vandaag
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 28 september 2009 15:26 schreef Incolumis het volgende:
JE MOET STUDEREN GODVERDOMME, NIET DOWNLOADEN!
Omg.quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 15:28 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Het is inderdaad een beetje sloompjes vandaag
[ link | afbeelding ]
Best relaxed voor thuis toch.quote:Op maandag 28 september 2009 16:04 schreef swarmahoer het volgende:
[ link | afbeelding ]
gewoon hier thuis, geen uni bij de hand
Ik wou al roepen; jij ook niet! Maar toen zag ik je geboortedatumquote:Op maandag 28 september 2009 16:10 schreef AyrtonSenna het volgende:
TS heeft nog nooit met een 1200 baud modem gedownload, dus TS weet niet wat traag internet is.
quote:
quote:
Ik voel me zo nietig..quote:Op maandag 28 september 2009 16:12 schreef Broekpaling het volgende:
E-Penis topic, niet normaal meer.
Tof, zullen we elkaar grote bestanden gaan toesturen?quote:
Verkapt-kijk-mij-de-beschikking-hebben-over-een-snelle-internetverbinding-post.quote:
Zo verkapt is het niet lijkt me. Verder draait het hele topic hierom dus wat is je punt precies, Sherlock?quote:Op maandag 28 september 2009 16:44 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Verkapt-kijk-mij-de-beschikking-hebben-over-een-snelle-internetverbinding-post..
quote:Op maandag 28 september 2009 16:46 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Zo verkapt is het niet lijkt me. Verder draait het hele topic hierom dus wat is je punt precies, Sherlock?
Mensen die denken dat upc fiberpower glasvezel isquote:Op maandag 28 september 2009 16:50 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Wacht maar tot mijn 120 mb glasvezel binnen is.
Ik heb hier een satelliet verbinding van zo'n 1000Mb per seconde.quote:Op maandag 28 september 2009 17:34 schreef TNA het volgende:
Wat is eigenlijk de snelste internetverbinding ter wereld?
Je vergat het slotje!quote:Op maandag 28 september 2009 16:47 schreef SuperwormJim het volgende:
En het is weer een pimp-hier-met-je-internetsnelheid-topic geworden.
1 gbit lijntje?quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 22:04 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Mensen die denken dat upc fiberpower glasvezel is
quote:Op maandag 28 september 2009 22:46 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Domme nicht die je bent, onze hele gemeente wordt geglasvezelvanisinieerd. Ze zijn hier heel de vakantie bezig geweest met toerken en andere gastarbeiders om heel het dorp open te gooien en bij elk huis glasvezel tot de deur te leggen, en als je voor een abbonement kiest (60 eurie voor 120mb en digitale tv en telefonie ) installeren ze ook nog een router, dus niet zijken nicht.
Wat windt je je op in een topic over snelheid van internetquote:
quote:Op maandag 28 september 2009 22:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat windt je je op in een topic over snelheid van internet
Ow, en leer eens Nederlands
quote:Op maandag 28 september 2009 22:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat windt je je op in een topic over snelheid van internet
Ow, en leer eens Nederlands
quote:
Tegenargumenten?? Die heb je niet nodig, ik heb niet eens argumenten nodig... Jouw gedrag spreek voor zichzelf.quote:Op maandag 28 september 2009 22:52 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
O, sorry, daar heb ik geen tegenargumenten voor, shit, je hebt gewonnen.
quote:Op maandag 28 september 2009 22:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tegenargumenten?? Die heb je niet nodig, ik heb niet eens argumenten nodig... Jouw gedrag spreek voor zichzelf.
"Mijn internet is echt kei snel als hier glasvezel ligt"![]()
/care
Ze zijn leuk en aardig maar om er zo ruig over te doen, dat slaat op Jan Lul. En al helemaal op een internetverbinding die je nog niet eens hebtquote:Op maandag 28 september 2009 22:55 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Als je /cared om internetsnelheden dan mag je dit topic ook verlaten.
quote:
probeer een server dichter bij huisquote:Op maandag 28 september 2009 22:56 schreef Fogel het volgende:
Trage bedoeling hier thuis vandaag, download zou 2x zo hoog moeten zijn.
[ link | afbeelding ]
Leikanger en Bergen zijn nog trager en verder is er gewoon geen dichterbij...quote:Op maandag 28 september 2009 23:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
probeer een server dichter bij huis![]()
![]()
quote:Op maandag 28 september 2009 23:29 schreef switchboy het volgende: Never gonna give you up, Never gonna let you down, Never gonna run around and desert you, Never gonna make you cry, Never gonna say goodbye, Never gonna tell a lie and hurt you.
Also The game
Verkapt. Uhuh.quote:Op maandag 28 september 2009 16:44 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Verkapt-kijk-mij-de-beschikking-hebben-over-een-snelle-internetverbinding-post..
WTF, hoe kun jij zulke snelheden halen op de RU? Ik kom max op 16 mbs uit, met N verbinding.quote:
Hahaha draadloos, waar ben je mee bezigquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:38 schreef appelsjap het volgende:
[..]
WTF, hoe kun jij zulke snelheden halen op de RU? Ik kom max op 16 mbs uit, met N verbinding.
Tis vandaag idd wat traag hierquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:56 schreef Casparovvv het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bij mij thuis, op het netwerk van de uni
ik zit niet op de RUquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:38 schreef appelsjap het volgende:
[..]
WTF, hoe kun jij zulke snelheden halen op de RU? Ik kom max op 16 mbs uit, met N verbinding.
En gelukkig hebben beide gewoon hun verbinding via SURFnet lopenquote:Op woensdag 30 september 2009 09:07 schreef tralalala het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hogeschool pwnt Universiteit.
Alleen die pauperservers van speedtest kunnen het niet aan.![]()
Upload op een andere server:
[ link | afbeelding ]
Boeiend, het is gewoon de snelheid die ik hier achter mijn pc haal.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:40 schreef pisnicht het volgende:
[..]
En gelukkig hebben beide gewoon hun verbinding via SURFnet lopen. Zo kan een bibliotheek zelfs nog wel een uni of hs pwnen.
Dat ook, maar ik had het erover dat jij hem hebt lopen copy-pasten en paintenquote:
Je moet het zo zien, ze posten allemaal in dit topic en werken daar als schoonmakerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:34 schreef Acinonyx het volgende:
Zo zo, toch aardig wat fokkers op de universiteit zo te zien, zou je niet zeggen als je sommige posts soms leest
maar jij woont in amsterdam en ik in grunnquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:41 schreef leppeh het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon thuis, voor 15 euro per maand. Hihi
Maar je lijkt al helemaal zielig omdat je een server hebt gekozen die 550 mile verderop staat, oftewel:quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:11 schreef dundel het volgende:
Nee US Dollar!, voor 72 US$ per maand en 150 US $ (aansluit kosten en modem) krijg je 128/64 Kbit. Is tog gewoon triest, stelletje dieven
Ja, maar ik zie geen andere server dichter bij Suriname dan deze.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:13 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Maar je lijkt al helemaal zielig omdat je een server hebt gekozen die 550 mile verderop staat, oftewel:
885 kilometer
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:13 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Maar je lijkt al helemaal zielig omdat je een server hebt gekozen die 550 mile verderop staat, oftewel:
885 kilometer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KD
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:45 schreef Ascendancy het volgende:
Al die mensen die hier boven de 50Mbit komen op de uni falen, want wat de neuk moet je met een vaste verbinding op de uni. Tenzij je geen laptop hebt, maar dan heb je er al helemaal geen ruk aan
quote:
Ga je me nu stalken?quote:
Ik download altijd films op school, is leuk hoor met 10 mb/squote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:45 schreef Ascendancy het volgende:
Al die mensen die hier boven de 50Mbit komen op de uni falen, want wat de neuk moet je met een vaste verbinding op de uni. Tenzij je geen laptop hebt, maar dan heb je er al helemaal geen ruk aan
Dan is het MB.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:01 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik download altijd films op school, is leuk hoor met 10 mb/s
ja dat is megabyte
Pics or it didn't happenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:12 schreef Quyxz_ het volgende:
Nog niemand van mijn universiteit langs geweest hier.
Als ik het kabeltje erin stop, beat ik jullie allemaal.
Tja dan heb je meerdere connecties... Klopt dus wel degelijk dat jij een ruk verbinding hebt als het gaat om één connectiequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:57 schreef Marco001 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Klopt geen ruk van... Ik ben namelijk torrents aan't downloaden en we hebben hier een max. snelheid van 180 kb/s....
Hier hebben we ook wireless maar omdat we met zun 20+ op een acces point zitten gaat het sloom met downloaden, zon 1,5 MB/squote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan is het MB.
Ik download ook op de uni, maar dat doe ik lekker wireless.
Ik woon op de uni en heb daardoor wel iets aan een vaste verbindingquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:45 schreef Ascendancy het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |