quote:Op maandag 28 september 2009 11:47 schreef Mopst3r het volgende:
TS is een marokkaan
Oprotten vuile kankerberber
quote:Op maandag 28 september 2009 11:47 schreef Mopst3r het volgende:
TS is een marokkaan
Ik ben al druk bezigquote:Op maandag 28 september 2009 11:50 schreef Kevincy het volgende:
Dat je nog maar een hoop mag falen in dat miezerige leventje van je
quote:Op maandag 28 september 2009 11:53 schreef Airlocker het volgende:
TS is een potentiele zondagsrijder
Falen voor je theorie-examen, had je op school ook moeite met een kleurplaat inkleuren?
TS is geen mens, maar een ezel
'Mensen' die alleen maar idiote topics makenTS is daar een goed voorbeeld van.
quote:Op maandag 28 september 2009 11:50 schreef Metalfrost het volgende:
Damn. Jammer. Volgende keer beter
Tofquote:Op maandag 28 september 2009 12:06 schreef Hetiszover het volgende:
TS, ik leef met je mee.
Maar ik had hem in 1x met NUL fout![]()
Negatieve aandacht is óók aandachtquote:
Ja, iedereen, behalve hijquote:Op maandag 28 september 2009 12:11 schreef Suikerwafel het volgende:
[..]
We mochten jou toch uitlachen of heb ik het verkeerd?
Hihiquote:
quote:
M'n praktijk gaat waarschijnlijk niet uitgesteld worden door dit hoorquote:Op maandag 28 september 2009 12:22 schreef Sempiterna het volgende:
Dat scheelt, dan hoeven we TS de eerste tijd nog niet in het verkeer tegen te komen
Is dat nu een bedreiging ?quote:Op maandag 28 september 2009 12:23 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
[..]
M'n praktijk gaat waarschijnlijk niet uitgesteld worden door dit hoorDus langer zal het niet duren.
Ja, want theorie heeft ook zo veel met de praktijk te makenquote:Op maandag 28 september 2009 12:28 schreef FCZwolleZuid het volgende:
En terecht! Scheelt weer een idoot die niet kan rijden.
Verder alles goed met jou?quote:Op maandag 28 september 2009 11:47 schreef Mopst3r het volgende:
TS is een marokkaan
Vind jij niet dan? Sinds wanneer gelden verkeersregels alleen in boekjes?quote:Op maandag 28 september 2009 12:35 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, want theorie heeft ook zo veel met de praktijk te maken
Alsof het tijdstip waarop je bandenspanning moet controleren wat te maken heeft met hoe goed je kan rijdenquote:Op maandag 28 september 2009 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vind jij niet dan? Sinds wanneer gelden verkeersregels alleen in boekjes?
Als je op zo'n vraag gezakt ben dan ben je echt wat dommigquote:Op maandag 28 september 2009 12:43 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Alsof het tijdstip waarop je bandenspanning moet controleren wat te maken heeft met hoe goed je kan rijden
TS is een falerquote:Op maandag 28 september 2009 11:46 schreef CaptainCookie het volgende:
Omdat hij gezakt is voor z'n theorie met één fout te veel
Klacht: TS is een faler
Maar zelfs ik had daar met oefenen weinig fouten in zonder ooit een auto bestuurd te hebbenquote:Op maandag 28 september 2009 12:44 schreef CaptainCookie het volgende:
Daarbij had ik, zoals eerder genoemd, bij het inschatten van situaties (gevaarherkenning), maar 3 fout waar je er 13 mag hebben.
Dan welquote:Op maandag 28 september 2009 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je op zo'n vraag gezakt ben dan ben je echt wat dommig
Maar naar mijnn weten wordt er meer gevraagd naar voorrangsregels en bordenkennis en als je dat niet op orde hebt (wat helaas heel veel mensen niet hebben) dan ben je imho een gevaar op de weg.
Ik ben trots op jequote:Op maandag 28 september 2009 12:48 schreef Walter81 het volgende:
[..]
TS is een faler
T is trouwens niet 1 fout te veel, maar 6 te veel he.
Die marge van 5(?) fout heb je in de praktijk niet. Rij je net een voetganger dood bij een VOP, zeg je dan: sorry, mn derde foutje, maar ja ik mag er 5 fout doen)?
Ja, ik had 0 fout op mijn theorie.![]()
quote:Op maandag 28 september 2009 12:49 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dan wel
Maar ik had inderdaad die vraag fout. Daarom faal ik, maar ben niet meteen een gevaar op de weg [ afbeelding ]
Dank je.. T is inmiddels wel 10 jaar geleden maar goed dat mag de pret niet drukken, he.quote:Op maandag 28 september 2009 12:49 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik ben trots op je [ afbeelding ]
Ja, jij hebt ook echt last van studenten in de spitsquote:Op maandag 28 september 2009 12:52 schreef Parkinson_XTC het volgende:
ik ben eigenlijk wel voorstander van een rijbewijsuitgiftestop.
er rijden al zoveel mafkezen rond, het is echt niet erg om voorlopig ff geen noobs toe te laten.
Daarnaast moet er ook eens een bezem gehaald worden door de categorie 60+ adhv herexamens.
Dus zowel aan de voordeur als achterdeur even wat aanpassingen doorvoeren.
Bejaarden moeten nergens naartoe, studenten hebben ov of een fiets, laat de werkende mensch eens zonder problemen op zijn werk verschijnen.
ik heb last van iedereen in de spits.quote:Op maandag 28 september 2009 12:57 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, jij hebt ook echt last van studenten in de spits
quote:Op maandag 28 september 2009 12:52 schreef Parkinson_XTC het volgende:
er rijden al zoveel mafkezen rond, het is echt niet erg om voorlopig ff geen noobs toe te laten.
Daarnaast moet er ook eens een bezem gehaald worden door de categorie 60+ adhv herexamens.
Bejaarden moeten nergens naartoe, studenten hebben ov of een fiets, laat de werkende mensch eens zonder problemen op zijn werk verschijnen.
Vooral van mensen die 'rustig' naar hun werk gaan, dus je reactie sloeg nergens opquote:Op maandag 28 september 2009 13:06 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
ik heb last van iedereen in de spits.
oh jawel hoor, alleen niet specifiek op studenten.quote:Op maandag 28 september 2009 13:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Vooral van mensen die 'rustig' naar hun werk gaan, dus je reactie sloeg nergens op
Foptrolquote:Op maandag 28 september 2009 13:22 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
oh jawel hoor, alleen niet specifiek op studenten.
dat jij je zo geviseerd voelt, dat slaat nergens op
quote:Op maandag 28 september 2009 13:45 schreef Aestivate het volgende:
!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KIJK DAN JONGENS!!!1!!
![]()
![]()
TS OP HET STRAND:
[ afbeelding ]
HIJ ZIET ER NIET UIT!1!!![]()
DIE PAARSE HANDEN! !!
![]()
DIE TUITLIPJES
![]()
![]()
Pfff ik wil niet afhankelijk worden van andere mensenquote:Op maandag 28 september 2009 12:52 schreef Parkinson_XTC het volgende:
ja het is ook gewoon kut. andere mensen zijn kut. ov suckt big time. files zijn fubar.quote:Op maandag 28 september 2009 13:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Pfff ik wil niet afhankelijk worden van andere mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |