Je vraagt erom hoorquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die seizoenspremiere toch ook al?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je vraagt erom hoor![]()
Die was zó ontzettend ongelovelijk waanzinnig goed1 keer kijken is niet genoeg
Ik kan nu beter op andere dingen letten dan alleen op het verhaal, omdat ik weet hoe het verhaal gaat. Ik kan alle grappen meekrijgen, genieten van het acteerwerk van Michael Weatherly (want dat was Emmy-waardig
) en de rest van het team
Nee ik ben niet verslaafd
Irina heeft de Da Vincie Code, maar ik kan me er maar niet toe zettenquote:
Ik denk dat de manier waarop ik kijk al een soap op zich isquote:
Film dat eens!quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk dat de manier waarop ik kijk al een soap op zich isIk geef commentaar, zit soms te dansen op m'n stoel en kan ook uitstekend schelden tegen bepaalde personages
Not in a million yearsquote:
Jammer.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Not in a million yearsWaarom denk je dat ik nieuwe afleveringen bij voorkeur in m'n eentje kijk
Ik vind het juist lief dat je ernaar vraagtquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohooooh bah![]()
![]()
Klinkt niet leuk, maar geniet er dan nog maar even heel erg van
Heeft ze je vriend eigenlijk al eens gezien? Ik zou er een moord voor doen als mijn vriend mijn opa nog eens zou kunnen ontmoetenmaarja dat zal echt niet meer gaan...
Sorry als ik er teveel op doorga, denk er maar niet teveel bij na![]()
Kom je wel even gedag zeggen dan ?quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:12 schreef Soempie het volgende:Over een paar weken ben ik gaststudent in Leiden.
Net toestemming gekregen van de studieadviseur.
Dat is wel een goed idee.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kom je wel even gedag zeggen dan ?
Door Leiden of door dat spuuglelijke gebouw ?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee.Krijg ik dan een kleine rondleiding?
Ik ken het alletwee niet.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Door Leiden of door dat spuuglelijke gebouw ?
Hier of op je werk?quote:
quote:* Vesper is now known as CodyB
<Teku> why the nick change?
<CodyB> I'm teaching this hot chick how to use IRC
<xanatos> ...why
<CodyB> I got grounded for two weeks and I can't call anyone. I figured I could talk to her here, at least.
<CodyB> be cool, I'm teaching her about channels and she might come in here
<xanatos> how did you get grounded
<CodyB> I locked my sister outside for three hours.
<xanatos> i bet she didnt like that
* StacyF has joined #randomshit
<CodyB> yeah I thought my parents were going to kill me
<CodyB> oh hey, there you are
<Teku> So you had sex with your sister on your parents bed and they walked in on you? Wow Cody, you're lucky you only got grounded for two weeks.
<StacyF> eeew you sick fuck
* StacyF has left #randomshit
<Teku> I know you're going to kill me later, but it was so worth it
<CodyB> you motherfucker
quote:
Nee hierquote:
Weer leuke gasten weten te strikken?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hierOp mijn werk kabbelt het lekker voort
Nog geeneenquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weer leuke gasten weten te strikken?
Jij niet of helemaal niet?quote:
kan dat ermee te maken hebben dat ze het programma gezien hebben of is er een andere oorzaak?quote:
Geluidsbestanden mogen ook.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Not in a million yearsWaarom denk je dat ik nieuwe afleveringen bij voorkeur in m'n eentje kijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |