Anton Geesinks broodje zeker.....quote:Op maandag 28 september 2009 21:18 schreef Whiteguy het volgende:
Ik pak even een koffie met een broodje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had gehoopt dat je er twee zou hebben.quote:Op maandag 28 september 2009 21:24 schreef Whiteguy het volgende:'avond
en c4, waaruit maak jij op dat ik van plan was te delen ?
Ik ga ook zo snurken. Tot morgen.quote:Op maandag 28 september 2009 21:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Manke Nelis gaat eens rusten.... Tot morgen misschien
klinkt goed.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 06:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en ook een goeiemorgen gewenst. Miijn roommate is net de kamer in verdwenen met haar viendje, ik ga uitzoeken of ik hier ga slapen of bij een vriendin...
Goh, je kan wel zien dat de BBC moet bezuinigen....quote:
Truste PS.quote:Op dinsdag 29 september 2009 07:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Clear.
ik heb het fort bewaakt, nu ga ik naar bed
Dat vroeg ik me ook al af.quote:
Oh, ik dacht met MM.quote:Op dinsdag 29 september 2009 07:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, die is er met Sheep vandoor gegaan, samen wollen truitjes breien
Doei Redquote:Op dinsdag 29 september 2009 07:33 schreef iamredleader het volgende:
En toen was het tijd om Jair aan te kleden, de spullen in de auto te gooien en naar het KDV + ziekenhuis + werk te gaan
Echt wel! Je leeft nog!!!quote:
Yepquote:
Ze gaan me inschrijven als gaststudent en dan mag ik een jaar lang (geloof ik) vakken volgen in Leiden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:19 schreef LadyBlack het volgende:feli Soemp! Dat betekent dat je er vakken mag volgen zonder ingeschreven te staan oid? En de punten tellen wel voor je eigen studie?
Die viel toch tegen had ik gelezen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep
Drukke week achter de rugUitzending, Asmodian die op bezoek was, oma in het ziekenhuis en.... de nieuwe Dan Brown
![]()
![]()
Hoe gaat het met je oma?quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep
Drukke week achter de rugUitzending, Asmodian die op bezoek was, oma in het ziekenhuis en.... de nieuwe Dan Brown
![]()
![]()
Als ie maar beter is dan zijn slechtse boek, de Da Vinci Code.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die viel toch tegen had ik gelezen?
Die vond ik juist geniaalquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ie maar beter is dan zijn slechtse boek, de Da Vinci Code.
De Da Vinci Code was zeker vernieuwend. Wel apart dat iedereen wegloopt met dat boek terwijl het Bernini Mysterie veel beter is.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die vond ik juist geniaalKwam ook doordat het toen nogal vernieuwend was denk ik. Het punt van Brown is dat hij z'n eigen ingredienten hergebruikt en dat begint nu in z'n nadeel te werken. Eens zien of ik die review kan weervinden
http://www.nrcboeken.nl/r(...)esvolle-ingredienten
Ik ga zo aan de paprika soep.quote:
De Kamasutra beurs?quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:49 schreef Soempie het volgende:
En ik kan niet terugvinden wat voor congres.
Nee joh het leest als een tietquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die viel toch tegen had ik gelezen?Straks nieuwe How I Met Your Mother kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |