Leukquote:Op woensdag 30 september 2009 16:32 schreef June. het volgende:
[..]
''Alleen omdat ze vorig jaar te veel vrije tijd hebben, moeten wij maar een scriptie gaan schrijven. Wat daar t nut van is weet ik nog steeds niet... bah''
Vorig jaar was het inderdaad erg fijn![]()
Procent?quote:Op woensdag 30 september 2009 17:14 schreef dotKoen het volgende:
66,83, volgens het tooltje van Panacea
Jezus Christusquote:Op woensdag 30 september 2009 18:31 schreef Pluizel het volgende:
panacea zegt 65,08, hoe reken ik dat nou om naar de echte punten?
ja dat had ik dus ook al gehoord :/quote:Op woensdag 30 september 2009 07:14 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Hoe zit dat trouwens? Het gerucht gonst door CZ-1 dat als je een 5 haalt voor je tentamen je ondanks de extra punt die je zou moeten krijgen voor de bonuspunttoets toch gezakt bent, klopt dat?
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:40 schreef Pluizel het volgende:
wat nou jezus, ik weet serieus niet hoe je dat omrekent naar de uiteindelijke score. in plaats van dat jullie nou even behulpzaam doen.
Coschappen ehquote:Op woensdag 30 september 2009 18:40 schreef Pluizel het volgende:
wat nou jezus, ik weet serieus niet hoe je dat omrekent naar de uiteindelijke score. in plaats van dat jullie nou even behulpzaam doen.
quote:134,83
Indicatieve score
Op basis van de 124 tot dusver uitgevoerde controles van deze voortgangstoets is voor studiejaar 6 de grens voor voldoende een score van 54,88. Voor goed is een score van 80,54 nodig.
De door jou ingevoerde antwoorden geven een score van 134,83. Op basis van de hierboven genoemde grenzen betekent dit een goed resultaat.
% weet ik niet, maar voor een voldoende moet je gemiddeld de volgende punten halenquote:Op woensdag 30 september 2009 19:24 schreef gohan16 het volgende:
alsof ik weet hoeveel vragen een imo onzinnige vgt heeft. Ik wil m overigens wel een keer maken, meer om te zien hoe slecht of goed ik scoor.
Overigens: 32.5% is dat goed/gemiddeld/slecht voor een 1/2/3/4/5/6de jaars
De druk wordt minder in de glomerulus dus ja.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:55 schreef Repeat het volgende:
Dilatatie van efferente arteriolen geeft toch een afname van GFR?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |