21:30 Red mijn vakantie!quote:Rechts inhalen, bumper kleven en levensgevaarlijke inhaalmanoeuvres. Wegmisbruikers worden geconfronteerd met hun verkeersgedrag waarmee ze hun eigen én andere levens in gevaar brengen.
Natuurlijk op ons aller campingzender!quote:waarin Alberto Stegeman wanhopige Nederlanders helpt die een horrorvakantie meemaken. Vakantiegangers die ten einde raad zijn, door bijvoorbeeld smerige hotelkamers of enorme geluidsoverlast, vragen om hulp. Alberto reist af naar de vakantiebestemming en probeert ter plekke de vakantie alsnog te redden. Hij krijgt daarbij hulp van keurmeester en hygiëne-expert Rob Geus.
Jaquote:Op zondag 27 september 2009 21:47 schreef Salatrel het volgende:
iedereen zat voor de nieuwe te F5'en?
quote:Op zondag 27 september 2009 21:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
die reclame moeten zeook ver bieden
Lekker ding toch ?quote:Op zondag 27 september 2009 21:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
die zwemster krijgt hem ook wle eens hard zeg
vijfquote:Op zondag 27 september 2009 21:48 schreef tralalala het volgende:
Hoeveel topics waren het vorige week?
Tele2 had een dom, pratend zwart schaap.quote:Op zondag 27 september 2009 21:48 schreef Damzkieee het volgende:
Wiie legt mij effe die Vodafone reclames uit?
interessante term om meer te verkopenquote:Op zondag 27 september 2009 21:48 schreef cherrycoke het volgende:
hed colageen in de huid wtf is colageen :
Heb jij het al voor de hele avond open staan?quote:Op zondag 27 september 2009 21:48 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
dus? ik zei al dattie klaar stond
Nee, want je weet nooit wel link de vorige wasquote:Op zondag 27 september 2009 21:49 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Heb jij het al voor de hele avond open staan?
ik hooop op een red mijn wintersportvakantiequote:Op zondag 27 september 2009 21:49 schreef dronkeykong het volgende:
Is er al bekend of er een derde seizoen Red mijn Vakantie komt?
Zou dat de doelgroep zijn?quote:Op zondag 27 september 2009 21:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
inlegkruisjes.... tijdens dit programmma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |