Dan moet ik me daar maar eens een lekker vadsig mokkel scoren.quote:
Wie heb je in gedachten?quote:Op zondag 27 september 2009 21:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
echte mannen komen gewoon rond 00:00 binnenstormen , half naakt , bestellen bier en zetten een lelijke fokster op die plassert.
Ja, en dan verzaken de homo's om een uur of 12, ben ik voor een kwartier geweest.quote:Op zondag 27 september 2009 21:12 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Je bent een bikkel of je bent het niet hè.
Je hebt gelijkquote:Op zondag 27 september 2009 21:15 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja, en dan verzaken de homo's om een uur of 12, ben ik voor een kwartier geweest.
Lastige situatie als je met de auto bent.quote:Op zondag 27 september 2009 21:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
echte mannen komen gewoon rond 00:00 binnenstormen , half naakt , bestellen bier en zetten een lelijke fokster op die plassert.
dan doe je het zonder drank, kan je je kleren ook nog eens in de auto laten.quote:Op zondag 27 september 2009 21:15 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Lastige situatie als je met de auto bent.
wat zet je dr op ?quote:Op zondag 27 september 2009 21:16 schreef Hyman het volgende:
Marktplaats tuig is dom
Ik zet hem erop voor 150, omdat iedereen dat doet, zelf heb ik er nog geen 100 voor over
eerder iets van 70
waar ?quote:
complete pc 2,6 ghz celeronquote:
Klinkt stoer!quote:Op zondag 27 september 2009 21:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, dan bestel ik bier voor iemand anders zekerquote:Op zondag 27 september 2009 21:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan doe je het zonder drank, kan je je kleren ook nog eens in de auto laten.
Neuken dan maar?quote:
Tis graag of niet.quote:Op zondag 27 september 2009 21:26 schreef Syana het volgende:
[..]
Je bent al de tweede vandaag die me uitnodigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |