Ok, bedankt! Dan weet ik dat ik met de trein gaquote:Op zondag 27 september 2009 21:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Kleine kans denk ikHeb eigenlijk prioriteiten..
maar we willen je zien hosselen, leer het ons hoe je dikke vatsige wijven neukt...quote:Op zondag 27 september 2009 21:07 schreef Rauw. het volgende:
En realiseer me net dat ik sowieso tot half 10 moet werken. Om daarna nog naar Utrecht te komen word erg gek.
De meet na deze vrijdag kan ik waarschijnlijk weer.
Daar hebben we Jordy toch al voor?quote:Op zondag 27 september 2009 21:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar we willen je zien hosselen, leer het ons hoe je dikke vatsige wijven neukt...
Au.quote:Op zondag 27 september 2009 21:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar hebben we Jordy toch al voor?
[ afbeelding ]
Hosselen doe ik enkel binnendeurs.quote:Op zondag 27 september 2009 21:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar we willen je zien hosselen, leer het ons hoe je dikke vatsige wijven neukt...
Volgende keer verzaak ik niet jung!quote:Op zondag 27 september 2009 21:10 schreef nijnja het volgende:
Houd het netjes.
Vlad, bedankt voor je aanbod met auto in ieder geval!!
er zitten deuren op de stairwayquote:
haha nouja ik kan gratisch met trein, dus geen probleem eigenlijk, en jij hebt natuurlijk ook andere dingen dan ditquote:Op zondag 27 september 2009 21:11 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Volgende keer verzaak ik niet jung!
Je bent een bikkel of je bent het niet hè.quote:Op zondag 27 september 2009 21:07 schreef Rauw. het volgende:
En realiseer me net dat ik sowieso tot half 10 moet werken. Om daarna nog naar Utrecht te komen word erg gek.
De meet na deze vrijdag kan ik waarschijnlijk weer.
echte mannen komen gewoon rond 00:00 binnenstormen , half naakt , bestellen bier en zetten een lelijke fokster op die plassert.quote:Op zondag 27 september 2009 21:12 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Je bent een bikkel of je bent het niet hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |