Maar dat ben ik ook.quote:Op zondag 27 september 2009 20:09 schreef leipeshitouwess het volgende:
Gatverdamme doe dat niet, dan ben je zo'n wannabe ghettoboy.
Voor zover ik weet wel ja.quote:Op zondag 27 september 2009 20:09 schreef ThE_ED het volgende:
Is een beetje een wannabe litteken, toch?
naaperquote:
Het is voor laaggeschoolde ghetto negersquote:Op zondag 27 september 2009 20:12 schreef Lil.Q94 het volgende:
@ Doe-maar-nieters kunnen jullie dat onderbouwen en kennen jullie mensen die het (volgens jullie) wel mooi vinden?
Ik vraag niet hoe het bij mij staat als ik het zou doen maar hoe jullie het bij mij VINDEN staan als ik het zou doen en met een beetje inlevingsvermogen is dat toch wel mogelijk om te zeggen toch?quote:Op zondag 27 september 2009 20:11 schreef Zeroku het volgende:
Hoe moeten wij trouwens weten of het je staat?
1.) Het staat volgens mij wel mooi.quote:Op zondag 27 september 2009 20:13 schreef Nero22 het volgende:
O ja. Waarom zou je eigenlijk zoiets willen?!
You've got to be shittin' me.quote:Op zondag 27 september 2009 20:15 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
1.) Het staat volgens mij wel mooi.
2.) Zo word ik serieuzer genomen als rapper/hustler.
ok dan wel doenquote:Op zondag 27 september 2009 20:15 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Doen dan, en scheer jezelf ook meteen kaal.quote:Op zondag 27 september 2009 20:15 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
1.) Het staat volgens mij wel mooi.
quote:ik wil geen rare hollanders die zich vervelen in deze topic :moe:
ik vraag mij af of het haram is om 3 streepjes door je wenkbrauwen te scheren.
--------------------------------------------------------------------------------
Raqim29-08-2005, 21:33
Het epileren van wenkbrauwen wordt als haram beschouwd, dan denk ik dat een andere puur cosmetische behandeling ook daaronder zal vallen. Ik weet het eerlijk gezegd niet helemaal zeker. Het is wel een misdaad tegen de goede smaak dat weet ik wel zeker.
--------------------------------------------------------------------------------
bullewijk29-08-2005, 21:43
@ raqim. ja inderdaad, het epileren van wenkbrauwen wordt als haram beschouwd. 'beschouwd'! mn 18 jarige broertje is op bezoek bij mij .hij kwam mij net verheugd vertellen dat hij zn linker wenkbrauw in drieen gaat verdelen . ik gaf eerst een klap maar nu praten we er over.
ik weet het ook niet zeker.. maar voor mij is het meer de vraag of het zwaar haram is net ietsje minder dat het eventueel door de vingers word gezien..?
Het is wel een misdaad tegen de goede smaak dat weet ik wel zeker.
:hihi:
Raqim29-08-2005, 21:53
Ik denk niet dat er iets heel specifieks over dit onderwerp te vinden is. Maar laat ik het zo zeggen, geen moslim is perfect, iedereen doet of laat dingen die ze niet zouden moeten doen of laten. Ik denk niet dat je wenkbrauw scheren zo een doodzonde is die je nooit vergeven word. Liever niet denk ik, maar ja..
Maar ey, hierzo in Den Haag word zoiets (wenkbrauw scheren) gezien op hetzelfde niveau als stekeltjeshaar of als 1 broekspijp naar boven opvouwen. Dat zijn die dingen die je niet moet doen op straat. Ik weet zeker dat als hij het gedaan heeft dat hij spijt gaat krijgen.
Rawkus29-08-2005, 22:00
Het epileren van wenkbrauwen wordt als haram beschouwd, dan denk ik dat een andere puur cosmetische behandeling ook daaronder zal vallen. Ik weet het eerlijk gezegd niet helemaal zeker. Het is wel een misdaad tegen de goede smaak dat weet ik wel zeker.'
voor zover ik weet geld dat alleen voor vrouwen maar Allahoe3alem
maar snap ook niet waarom een man dat wilt doen
quote:
Mirjam, komop zeg dat jij dit onzin vind wil niet zeggen dat het niet serieus/onzin is.quote:
Daarop lijkt wel tictactoe op te zijn gespeeld.quote:
doen dusquote:Op zondag 27 september 2009 20:33 schreef powerlite het volgende:
zo'n gast die ik ken probeerde het ook, mislukte, dus toen scheerde hij z'n hele wenkbrauw maar af
quote:
quote:mn 18 jarige broertje is op bezoek bij mij .hij kwam mij net verheugd vertellen dat hij zn linker wenkbrauw in drieen gaat verdelen . ik gaf eerst een klap maar nu praten we er over .
Geen idee.quote:Op zondag 27 september 2009 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
was dat niet helemaal hip zo'n jaar of 15 geleden?
Zelfs de grootste grammer- en spellingsnazi maakt wel eens een foutje.quote:Op zondag 27 september 2009 20:46 schreef Gwywen het volgende:
Hee, maar TS, volgens mij heeft niemand jouw TT goed gelezen.
Jij vraagt onze mening over een streepje TUSSEN je wenkbrauwen! Maar wacht, dat betekent dat jij een unibrow hebt en het midden wilt laten wegscheren!
Ik zeg: DOEN!
En wel onmiddellijk.
quote:Op zondag 27 september 2009 20:29 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Kanye, I'm Really happy for you, and I'm gunna let you finish, but Nino had one of the best haircutes of all time...
[ afbeelding ]
Je maakt alleen maar fouten, normaal let ik daar niet op, maar wel bij iemand die zich een ''grammer- en spellingsnazi.'' durft te noemen.quote:Op zondag 27 september 2009 20:48 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Zelfs de grootste grammer- en spellingsnazi maakt wel eens een foutje..
Ahh, TS is familie van Brezjnevquote:Op zondag 27 september 2009 20:46 schreef Gwywen het volgende:
Hee, maar TS, volgens mij heeft niemand jouw TT goed gelezen.
Jij vraagt onze mening over een streepje TUSSEN je wenkbrauwen! Maar wacht, dat betekent dat jij een unibrow hebt en het midden wilt laten wegscheren!
Ik zeg: DOEN!
En wel onmiddellijk.
Ik heb zo'n litteken, alleen dan horizontaal ipv verticaal, sinds dat ik 5 jaar was ofzo.quote:Op zondag 27 september 2009 20:09 schreef ThE_ED het volgende:
Is een beetje een wannabe litteken, toch?
Ook dat nog jaquote:Op zondag 27 september 2009 21:45 schreef vigier het volgende:
Wel stoer trouwens dat je jezelf grammer nazi noemt en je zelfs DAT nog verkeerd spelt...
Als iemand mij nou eens verteld waar ik het kan laten doen en hoe ze het doen en hoeveel het ongeveer kost : Streepjes tussen mijn wenkbrauwen laten zetten.quote:
Serieus, waarom? Je vorige argumenten neem ik maar niet serieus. Heb je geen actuele foto van jezelf?quote:Op maandag 28 september 2009 16:38 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Als iemand mij nou eens verteld waar ik het kan laten doen en hoe ze het doen en hoeveel het ongeveer kost : Streepjes tussen mijn wenkbrauwen laten zetten.
Waarom neem je m'n vorige argumenten niet serieus? Want ze zijn namelijk wel serieus bedoelt. En die foto uit de OP is redelijk actueel. (1/1,5 maand geleden gemaakt.).quote:Op maandag 28 september 2009 16:53 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Serieus, waarom? Je vorige argumenten neem ik maar niet serieus. Heb je geen actuele foto van jezelf?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |